O dat is veel. En vaak sta je dan ook in de zon. Mijn zoon gaat ook naar een festival. Daar mag geen alcohol gedronken worden. Ook best een strop voor de horeca succes de komende dagen. Ik benijd je nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope ik ben er wel klaar mee na 9 dagen van 30+ graden en nachten die niet koeler dan 23 graden worden.
Maar goed nog een dag of 2/3 en dan wordt het weer iets normaler.
Ik kon de afgelopen dagen wel rustig aan doen maar morgen en overmorgen weer 16u werken dus dat wordt even heftig.
Morgen hebben ze wel een nevelmachine staan dus ik denk dat ik daar maar veel in ga staan.
Weet je wat het is? Ik heb een ouderwetse stoppenkast met porseleinen stoppen. Ergens uit een achteraf hoekje van de Praxis wel wat reserve stoppen gekocht, weet niet of het de goede zijn. Dus ik ben bang om een stop te laten springen. Als ik na de renovatie een moderne stoppenkast heb durf ik het wel aan. Dan is het een schakeltje omzetten. Heb wel en elektrische kacheltje die ook kan koelen, maar ja... stoppenkast...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach lieverd toch geen ventilator. Dat maakt het er niet makkelijker op
Ik kan er ook niet tegen hoor. Maar jij hield van warm weer dit is net te warm dus
Ik heb er een die kan je opladen. Dat is echt een aanrader. Kan je overal mee naar toenemen in huisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik heb een ouderwetse stoppenkast met porseleinen stoppen. Ergens uit een achteraf hoekje van de Praxis wel wat reserve stoppen gekocht, weet niet of het de goede zijn. Dus ik ben bang om een stop te laten springen. Als ik na de renovatie een moderne stoppenkast heb durf ik het wel aan. Dan is het een schakeltje omzetten. Heb wel en elektrische kacheltje die ook kan koelen, maar ja... stoppenkast...
Noem het een irreële angst, maar tja... ik wil niet het probleem hebben dat de stoppen eventueel niet passen etc.
Volgende zomer dus
Ja, warm is leuk, maar nu drup ik lekker (bahbahbah) en voel ik gewoon heet. Dan doe ik niks en niks doen is niet comfortabel
En jep... weet dat jij het nog slechter trekt dan iken je woont ook zuiderlijker, dus warmer, dus code rood. Dat is wel erg heftig ja
Zijn er wel mensen die een beetje naar je omkijken?
Snap ik wel, maar ik word er nerveus van...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Deze Child. https://vonroc.nl/breeze-(...)sbediening#469=5675/
Ik heb trouwens met zo stoppenkast altijd een ventilator gehad hoor.
Jammer. Als je extra stoppen in huis hebt dan? Of wordt je onrustig van het geluid van de ventilator. Deze is tot stand 2 niet te horen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar ik word er nerveus van...
Hier is het morgen nog code rood dus ik had het niet raar gevonden als het niet door ging. Maar kennelijk mag het dus van 14u tot 22u gaan we bier schenken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is veel. En vaak sta je dan ook in de zon. Mijn zoon gaat ook naar een festival. Daar mag geen alcohol gedronken worden. Ook best een strop voor de horeca succes de komende dagen. Ik benijd je niet
Ik heb wel stoppen liggen, maar twijfel of ze passen... ze hadden maar één stoffig doosjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer. Als je extra stoppen in huis hebt dan? Of wordt je onrustig van het geluid van de ventilator. Deze is tot stand 2 niet te horen.
Heb met jullie te doen. Succes in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier is het morgen nog code rood dus ik had het niet raar gevonden als het niet door ging. Maar kennelijk mag het dus van 14u tot 22u gaan we bier schenken.
Hopelijk is iedereen slim genoeg om tussendoor veel water te drinken.
En als het goed is staan we wel in de schaduw.
Mijn grens is 22 tot 24. Lol.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel stoppen liggen, maar twijfel of ze passen... ze hadden maar één stoffig doosje
En het geeft niet, gewoon zweten en vervelen, des te dankbaarder ben ik maandag als ik weer boven kan zitten!
Morgen in de ochtend dingen doen en in de middag proberen te slapen
Lekker nu bij het open raam zitten en kijken of het balkon straks fijn is![]()
Slapen vannacht wordt sowieso een ding, maar goed... dat heeft heel Nederland...Europa...
'k Vind het allemaal niet zo erg. Alleen laten we zeggen dat mijn grens rond de dertig graden ligt. Weer wat geleerd
Verschil moet er wezenquote:
Heb ik zo vaak als ik mobiel hier berichten typequote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen
22~24 graden is ideaal. Niet te warm, niet te koud. Perfectie
Edit: @:Dotteke die zin was net wel erg raar. Of verdampte hersencellen of autocorrectie. Geen flauw idee
Creatieve zinnen aan het makenquote:Op zondag 28 juni 2026 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak als ik mobiel hier berichten type
Lol.quote:
Ja! Helaas moest ik ivm het noodweer met een dicht raam "slapen". Alleen zo warm en benauwd daardoor en ook nog de herrie van het noodweer.... Dat was een kort nachtjequote:Op zondag 28 juni 2026 08:54 schreef Sarabi het volgende:
het lijkt iets frisser te worden
![]()
Nog een dagje 30+ maar de nacht voelde al wat kouder aan.
Waar dit vandaan kwamquote:Op zondag 28 juni 2026 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak als ik mobiel hier berichten type
quote:
Dat kan ook nogquote:Op zondag 28 juni 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Helaas moest ik ivm het noodweer met een dicht raam "slapen". Alleen zo warm en benauwd daardoor en ook nog de herrie van het noodweer.... Dat was een kort nachtje![]()
Hadden jullie ook zoveel dramatique?
[..]
Waar dit vandaan kwamsoms kan ik ook typen en aan wat anders denken en dan het verkeerde woord gebruiken
![]()
[..]weer wat anders dan creatief met kurk
Hm... je weet dat je autcorrect leert van het soort woorden die je veel gebruikt hequote:Op zondag 28 juni 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog![]()
Ik heb het echt vaak met mobiel en soms komen er woorden te staan die echt niet kunnen helaas
Een Dirty old wiefquote:Op zondag 28 juni 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... je weet dat je autcorrect leert van het soort woorden die je veel gebruikt he
Dus stiekem ben je een vies vrouwtje(grapje)
Ja ja praat je er maar uit...quote:Op zondag 28 juni 2026 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een Dirty old wief
Nou hij gebruikt soms woorden die ik niet eens ken
quote:
Een klein uur ging het wel even heel hard en is de stroom er ook uitgeklapt. Daarna werd het beter en kon alles weer open en hebben we ook nog wel wat kunnen slapen.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Helaas moest ik ivm het noodweer met een dicht raam "slapen". Alleen zo warm en benauwd daardoor en ook nog de herrie van het noodweer.... Dat was een kort nachtje![]()
Hadden jullie ook zoveel dramatique?
Oef dramatischer bij jou dusquote:Op zondag 28 juni 2026 13:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een klein uur ging het wel even heel hard en is de stroom er ook uitgeklapt. Daarna werd het beter en kon alles weer open en hebben we ook nog wel wat kunnen slapen.
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Zo, allemaal weer een beetje bijgekomen van het warme weer?
Lekker he, hier was het vanmorgen 22.4 maar nu weer 23.6quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Huis is nog wel 26 graden.
Alleen ik kom weer met plezier tot dingen. We hebben mijn grens gevonden iig
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he, hier was het vanmorgen 22.4 maar nu weer 23.6
Ik heb al die dagen ook helemaal niets gedaan hoor, nog niet gekookt, geen boodschappen etcquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Tot niks komen trek ik heel slecht
Ben wel super moe nog er van
Of van andere dingen
Knuffelquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al die dagen ook helemaal niets gedaan hoor, nog niet gekookt, geen boodschappen etc
En dat warme weer vreet ook alle energie uit je lijf
Vooral als je niet lekker in je vel zit
Ik kan er helemaal niet tegen, nee ben niet zo oke.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Klopt
Jij kan er nog slechter tegen ja
Ben je nu wel weer een beetje oké?
Nu wil ik haast inhalen
Na mijn koffie misschien weer verder haken
Dat vind ik naar om te lezenquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niet tegen, nee ben niet zo oke.
Maar moet het er mee doen. Het is niet anders.
ILekker genieten van je koffie het haakwerkje loopt niet weg.
Ik ben altijd nuchter, drink geen alcoholquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik naar om te lezen
Je bent wel nuchter hegun je gewoon oke-heid ... als ik iets kan doen...
Om zeven uur ga ik, als ik zin heb, nog even haken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo even een rondje rijden op de scootmobiel even koele wind over het lijf laten waaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bedoelde van non-nonsens. Je bent niet iemand die drama maakt en altijd het hoofd biedt. Je gaat er voor zonder miepen, dat is sterkquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben altijd nuchter, drink geen alcohol
quote:Ik snap je helemaal... sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo even een rondje rijden op de scootmobiel even koele wind over het lijf laten waaien
Lekker uitwaaien idd, lekker briesje is er
Geniet van je frisse neus
Weet dat je dat bedoelde, ik maakte een geintjequote:Op woensdag 1 juli 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedoelde van non-nonsens. Je bent niet iemand die drama maakt en altijd het hoofd biedt. Je gaat er voor zonder miepen, dat is sterk
[..]
Ik snap je helemaal... sterkte
Lekker uitwaaien idd, lekker briesje is er
Geniet van je frisse neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet dat je dat bedoelde, ik maakte een geintje
Ja drama maken heet geen zin het word er niet beter door.
Ja ik heb het raam open en zit er voor. Is lekker steeds een fris briesje over je heen
Mijn stekkie als ik achter de laptop zitOh sorry! Twijfelde even. ExcuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dadelijk wel lekker een borrel. Lekker pûh
We zitten er hetzelfde bij ongeveer![]()
Nou dat is een wonder, vaak hebben wij het tegenovergesteldequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry! Twijfelde even. Excuus
Hier dadelijk wel lekker een borrel. Lekker pûh
We zitten er hetzelfde bij ongeveer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |