Mijn type weer is het ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker doen waar je je goed bij voelt toch
Ik hoop dat deze week/weken snel voorbij zijn. Eerst 6 dagen van 30+ en daarna 28 is niet mijn type weer.
Even voor mezelf sprekend: als iets echt duur is, is voor mij de lol er vanafquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus een festival is meteen niks aan omdat je het prijskaartje hebt gezien?
Pas op jezelf hequote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed nu is het tijd om in deze bloedhitte zelf op een festival te gaan staanik moet zeggen dat ik er niet heel veel zin in heb.
Ik vind dat het heerlijkquote:
Ik zweet me nu al kapot.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat het heerlijk
Alleen gister was ik echt bang van het onweer
Derde niet eens te slapen
En het gaat allemaal nog erger worden, kan er nu al beroerd van worden zo heetquote:
Ik zit er om te denken om de komende dagen paar baantjes te trekken in het zwembad.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het gaat allemaal nog erger worden, kan er nu al beroerd van worden zo heet
Hier 38quote:Op maandag 22 juni 2026 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit er om te denken om de komende dagen paar baantjes te trekken in het zwembad.
Ik zie zelfs voor vrijdag 36 graden hier in Friesland. Zo hoge temperatuur hebben we hier nog niet gehad.
Ja... het wordt heftig deze weekquote:Op maandag 22 juni 2026 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het gaat allemaal nog erger worden, kan er nu al beroerd van worden zo heet
Oh zwemmen is wel lekker ja!quote:Op maandag 22 juni 2026 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit er om te denken om de komende dagen paar baantjes te trekken in het zwembad.
Ik zie zelfs voor vrijdag 36 graden hier in Friesland. Zo hoge temperatuur hebben we hier nog niet gehad.
O en jij was zo voor dit hete weerquote:Op maandag 22 juni 2026 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het wordt heftig deze week
Moet zeggen dat het voor mij nu al te warm was om iets uit te spoken. Dat is snel. Komende week wordt dus saai
Hopelijk valt het voor je een beetje mee. Een koude knuffel
[..]
Oh zwemmen is wel lekker ja!
Zelfde geldt voor Groningen
Nee ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en jij was zo voor dit hete weerkrabbel je terug?
Bij dit weer wordt iedereen lui, het vreet energie. Ik ben nu ook liever lui dan moe.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel lekker
Alleen ik haat lui zijn en ik heb in mijn hoofd heel veel dingen die moeten en dat lukt niet, dus ik krijg stress. Zonder druk op mijn schouders heerlijk
Niet erg! Maar verstandigquote:Op maandag 22 juni 2026 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij dit weer wordt iedereen lui, het vreet energie. Ik ben nu ook liever lui dan moe.
Heb vanavond nog vergadering in een zaal waar het altijd heel warm is. Neem mijn ventilator mee, heb er speciaal een voor aangeschaft, erg he
O ja je renovatie komt er aan. Heb je van de woningbouw geen hulp toegewezen gekregen?quote:Op maandag 22 juni 2026 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet erg! Maar verstandig
En ja... luiheid is even niet anders. Kan het wel accepteren. Alleen maandag komen er mannetje over de renovatie praten en ik wil voor die tijd bezig zijn geweest met ontspullen en op plek waar de zon de hele dag op staat is gewoon geen doen. Het is boven warmer dan buiten
Kan pas echt goed bezig wanneer ik weet hoe wat wanneer
27 graden valt nog wel meequote:Op maandag 22 juni 2026 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja je renovatie komt er aan. Heb je van de woningbouw geen hulp toegewezen gekregen?
Het is hier boven ook bijna niet meer te doen hoor, was de afgelopen dagen 27 graden daar
Dank jequote:Op maandag 22 juni 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geef niks dat je verhaal hier neer typt. Succes met de renovatie/verhuizing.
Ik zit te twijfelen of ik woensdag eerder begin op kantoor zodat ik niet rond 12:00 uur naar huis ga.
Alleen doe ik lang over mijn ontbijt en mijn wekker gaat meestal rond 7:00 uur.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Dat klinkt wel als een heel verstandig plan
Ja... maar dan kun je op het warmste van de dag een dutje doenquote:Op maandag 22 juni 2026 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen doe ik lang over mijn ontbijt en mijn wekker gaat meestal rond 7:00 uur.
Dat wordt wekker om half 7 zetten ofzoiets.
Overdag slapen lukt me nooit, tenzij ik ontzettend moe ben en dan ben ik vaak goed ziek en heb ik een slechte nacht gehad.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dan kun je op het warmste van de dag een dutje doen
Wil je niet pushen trouwens! Jij weet wat goed voor jou is en ik niet
Geen excuus hoorquote:Op maandag 22 juni 2026 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
27 graden valt nog wel mee![]()
Kan jij gewoon een beetje slapen met warmte? Kun je een natte handdoek in je nek leggen? Wel goed op jezelf passen hoor(doe je vast wel, denk ik, maar toch)
Maandag komt het verhuisbedrijf die mijn boven verdieping leeg haalt. Dozen inpakken wil en moet ik zelf doen. Alleen meubels (de)monteren mogen zij mooi doen (ook alleen maar een bed en mijn hobbytafel, de rest kan in geheel naar beneden)... Breng het alleen wel beleefder.
Verder heb ik een to-do list met hoe ik welke ruimte voorbereid. Beneden blijft alles wel, maar alle meubels moeten aan de kant voor de ramen etc.
Ik hoop dat ik maandag ook weer wanneer ik alles geregeld moet hebben. Dan heb ik een deadline voor inpakken en me klaar maken. Kan slecht tegen het niet hebben van informatie
Duimen dat ik in augustus al naar de wisselwoning kan. Dan ben ik rond oktober weer thuis en ja... dat is op tijd om met plezier mijn huis klaar te maken en rust met de feestdagen. Al ga ik er voor de zekerheid vanuit dat ik pas in november weer thuis ben, dan kan het enkel meevallen
Excuses voor het dagboekverhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |