SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja zie je, en dan net doen van 'oh kijk eens wat een schattige slang tante essie heeft gemaakt met allemaal vrolijke kleurtjes'quote:Op maandag 1 juni 2026 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleurig langwerpig touwding om hem heen gedraaid
Is die daarom zo traag?quote:
Lijkt nu weer vlotjesquote:
Moet je dit nou echt elke dag gaan lopen miepenquote:
Nu de TT niet meer over gisteren gaat draait ie meteen weer soepelerquote:
Ja quantum fysica snap ik ook niet zo heel goed. Of ja, eigenlijk gewoon totaal nietquote:Op maandag 1 juni 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu de TT niet meer over gisteren gaat draait ie meteen weer soepeler
Denk dat de servers die poging tot tijdreizen niet zo goed trokken
Hamster heeft weer eten gehad.quote:
Wel een snelle slakquote:Op maandag 1 juni 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu de TT niet meer over gisteren gaat draait ie meteen weer soepeler
Denk dat de servers die poging tot tijdreizen niet zo goed trokken
Ja er waren wat errors in het betting systeem omdat je opeens zei dat je een date had en je auto was verkochtquote:Op maandag 1 juni 2026 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamster heeft weer eten gehad.
Of hij is bijgekomen van het nieuws dat ik een date heb, één van de twee.
Schrödingers Forumquote:Op maandag 1 juni 2026 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja quantum fysica snap ik ook niet zo heel goed. Of ja, eigenlijk gewoon totaal niet
Wat gaat er gebeuren als er een tweede date komt?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er waren wat errors in het betting systeem omdat je opeens zei dat je een date had en je auto was verkocht
Je hebt een date?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamster heeft weer eten gehad.
Of hij is bijgekomen van het nieuws dat ik een date heb, één van de twee.
Denk dat Rusland dan Europa binnenvalt samen met Iranquote:Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als er een tweede date komt?
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Rusland dan Europa binnenvalt samen met Iran
Allemaal afwerken tot je er eentje hebt met een rijke papa?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch maar de Gooise meisjes langs dan.
Met schuilkelder.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal afwerken tot je er eentje hebt met een rijke papa?
Zouden ze die in 't Gooi hebben denk je?quote:
Die ene met twijfelachtige smiley?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, die like van vanavond is alweer weg. Vast haar date al geregeld
quote:
Mijn neefjequote:
Ja al die mooie kansenquote:
Prikken op je eerste date. Goed bezig.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet nog geprikt worden, maar daar lijkt het zowaar op
quote:Dinsdagmiddag ontstaan er boven het zuiden enkele onweersbuien. Deze onweersbuien trekken in de loop van de middag naar het noordoosten en worden daarbij zwaarder. Naast blikseminslag is er vooral in de noordoostelijke helft kans op lokale schade en overlast door windstoten. Ook is er kans op hagel en kan er plaatselijk wateroverlast ontstaan. De buien verlaten het noordoosten in de eerste helft van dinsdagavond.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
Hmmmquote:Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef LTVDK het volgende:
Morgen code geel voor heel het land behalve Zeeland
[..]
Ben je bezig met preppen?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan mijn thuisbatterij ophalen deze week
Ja dat had ik niet gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk een date tijdens de F1, zo'n ingewikkelde post was dat nou ook weer niet
Wij hadden er vroeger een waar je de hele dag sneeuw zag.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:08 schreef Koen66 het volgende:
wtf een tv zender waar je de hele avond naar onweersbuien kan kijken
Gewoon je eigen Fallout vaultquote:Op maandag 1 juni 2026 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik al het geld van de wereld had dan had ik hier wel een mooi schuilkelder gebouwd.
Vault 69.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je eigen Fallout vault(wel zonder rare testjes hoop ik)
Ja die zijn ook weer terug, wel zonder vj's verwacht ikquote:
wel veel jaren 90 muziek dus precies de TMF periodequote:Op maandag 1 juni 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn ook weer terug, wel zonder vj's verwacht ik
Lekker de nostalgie al verkooptactiek misbruikenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel veel jaren 90 muziek dus precies de TMF periode
wiequote:Op maandag 1 juni 2026 22:21 schreef Ama het volgende:
@:esf1ganer Verdomd het is dit keer toch gelukt. (The Handmaid's Tale)
ESF1Gamerquote:
Ben je die serie nu begonnen te volgen?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:21 schreef Ama het volgende:
@:esf1gamer Verdomd het is dit keer toch gelukt. (The Handmaid's Tale)
Ja maar ben nu bij S04E07 ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je die serie nu begonnen te volgen?
ja? denk je? ik ben altijd fan van die weer dingen. maar verwacht niet zo heel veel in het westen denk?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Morgen wel mooi stormjaagweer.
Helaas ben ik werkslaaf.
Nee, ik moet juist weg uit het westen om hier wat van mee te kunnen krijgen, daarom is het kut dat ik niet weg kanquote:Op maandag 1 juni 2026 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja? denk je? ik ben altijd fan van die weer dingen. maar verwacht niet zo heel veel in het westen denk?
hey, ik maak geen typo hequote:Op maandag 1 juni 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ESF1Gamer
Jij bent hier toch de brugwachter?
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Morgen wel mooi stormjaagweer.
Helaas ben ik werkslaaf.
quote:Het KNMI verwacht dat de onweersbuien steeds zwaarder worden wanneer ze dinsdag in de loop van de middag richting het noordoosten trekken. Het weerinstituut waarschuwt voor blikseminslag en schade en overlast door zware windstoten.
Dan ben je al verder dan ik benquote:
extreme hagel hadden wij vorige week in macedonie tussen bergen en met auto. Zo extreem zul je het in NL niet krijgen. snap nu ook de deuken op het dak van de huur auto die er al zaten.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik moet juist weg uit het westen om hier wat van mee te kunnen krijgen, daarom is het kut dat ik niet weg kan
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was veel te vroeg wakker. Ik was om kwart over 5 wakker.
ik een uur of 4quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was veel te vroeg wakker. Ik was om kwart over 5 wakker.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik weer wat meer moet gaan sporten. Begin nu toch wel op onmenselijke tijden wakker te worden
7:30 is ook wel vroeg voor een afspraak.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Heb over drie minuutjes mijn afspraak voor mijn nagels maar de zaak is nog gesloten
hoe is de punctualiteit van de thai?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Heb over drie minuutjes mijn afspraak voor mijn nagels maar de zaak is nog gesloten
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Tis vies benauwd buiten. Lijkt wel alsof er noodweer komt.
quote:
Ik zie wel wat oranje en rode vlekken over het land trekken.quote:
Ik denk dat ik moet wachten tot donderdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel wat oranje en rode vlekken over het land trekken.
Ads everywherequote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mijn abonnement of FOK! is afgelopen.
Bestaan we over een jaar nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb hem nog 3 jaar doorlopen om Danny te steunen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt een FOK!basic account dat nog loopt tot vrijdag 24 maart 2028 09:09.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hem nog 3 jaar doorlopen om Danny te steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |