abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 22:17:53 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938622
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]
wel veel jaren 90 muziek dus precies de TMF periode
Lekker de nostalgie al verkooptactiek misbruiken :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze maandag 1 juni 2026 @ 22:21:22 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220938640
@ESF1Gamer Verdomd het is dit keer toch gelukt. (The Handmaid's Tale)

[ Bericht 45% gewijzigd door Ama op 01-06-2026 22:29:10 ]
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:24:54 #53
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220938653
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:21 schreef Ama het volgende:
@:esf1ganer Verdomd het is dit keer toch gelukt. (The Handmaid's Tale)
wie :?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 22:42:47 #54
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938751
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]
wie :?
ESF1Gamer

Jij bent hier toch de brugwachter?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 22:58:08 #55
370431 drakin
vurig typje
pi_220938979
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:21 schreef Ama het volgende:
@:esf1gamer Verdomd het is dit keer toch gelukt. (The Handmaid's Tale)
Ben je die serie nu begonnen te volgen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  roze maandag 1 juni 2026 @ 23:11:58 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220939065
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:58 schreef drakin het volgende:

[..]
Ben je die serie nu begonnen te volgen?
Ja maar ben nu bij S04E07 ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 23:13:45 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220939073
Morgen wel mooi stormjaagweer.

Helaas ben ik werkslaaf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220939077
is het wat? zoek nog steeds naar leuke serie ff om te volgen?

Kon de laatste tijd weinig boeiendsvinden wat mij boeide.
Do what you love, love what you do!
pi_220939082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Morgen wel mooi stormjaagweer.

Helaas ben ik werkslaaf.
ja? denk je? ik ben altijd fan van die weer dingen. maar verwacht niet zo heel veel in het westen denk?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 23:16:50 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220939089
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:15 schreef kree het volgende:

[..]
ja? denk je? ik ben altijd fan van die weer dingen. maar verwacht niet zo heel veel in het westen denk?
Nee, ik moet juist weg uit het westen om hier wat van mee te kunnen krijgen, daarom is het kut dat ik niet weg kan :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 23:18:31 #61
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220939097
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
ESF1Gamer

Jij bent hier toch de brugwachter?
hey, ik maak geen typo he :P
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 1 juni 2026 @ 23:31:12 #62
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220939147
trutse allemaal :z
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 23:34:08 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220939166
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Morgen wel mooi stormjaagweer.

Helaas ben ik werkslaaf.
quote:
Het KNMI verwacht dat de onweersbuien steeds zwaarder worden wanneer ze dinsdag in de loop van de middag richting het noordoosten trekken. Het weerinstituut waarschuwt voor blikseminslag en schade en overlast door zware windstoten.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 23:35:04 #64
370431 drakin
vurig typje
pi_220939170
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:11 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar ben nu bij S04E07 ofzo.
Dan ben je al verder dan ik ben :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220939206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, ik moet juist weg uit het westen om hier wat van mee te kunnen krijgen, daarom is het kut dat ik niet weg kan :{
extreme hagel hadden wij vorige week in macedonie tussen bergen en met auto. Zo extreem zul je het in NL niet krijgen. snap nu ook de deuken op het dak van de huur auto die er al zaten.
Do what you love, love what you do!
pi_220939626
:O
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 06:20:45 #67
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220939756
:W

Ik was veel te vroeg wakker. Ik was om kwart over 5 wakker. :{
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:40:34 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220939792
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:40:55 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220939793
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was veel te vroeg wakker. Ik was om kwart over 5 wakker. :{
:o waarom?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220939797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 04:09 schreef bitterbal het volgende:
:O
:W hoe is het?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 06:45:33 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220939801
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o waarom?
Geen idee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220939823
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was veel te vroeg wakker. Ik was om kwart over 5 wakker. :{
ik een uur of 4 *O* :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:08:18 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220939847
Ik werd om 1:57 wakker en moest toen naar het toilet. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:21:14 #74
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220939882
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220939899
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:42 schreef mschol het volgende:

[..]
:W hoe is het?
Oke. Heb over drie minuutjes mijn afspraak voor mijn nagels maar de zaak is nog gesloten :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')