Lekker de nostalgie al verkooptactiek misbruikenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel veel jaren 90 muziek dus precies de TMF periode
wiequote:Op maandag 1 juni 2026 22:21 schreef Ama het volgende:
@:esf1ganer Verdomd het is dit keer toch gelukt. (The Handmaid's Tale)
ESF1Gamerquote:
Ben je die serie nu begonnen te volgen?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:21 schreef Ama het volgende:
@:esf1gamer Verdomd het is dit keer toch gelukt. (The Handmaid's Tale)
Ja maar ben nu bij S04E07 ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je die serie nu begonnen te volgen?
ja? denk je? ik ben altijd fan van die weer dingen. maar verwacht niet zo heel veel in het westen denk?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Morgen wel mooi stormjaagweer.
Helaas ben ik werkslaaf.
Nee, ik moet juist weg uit het westen om hier wat van mee te kunnen krijgen, daarom is het kut dat ik niet weg kanquote:Op maandag 1 juni 2026 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja? denk je? ik ben altijd fan van die weer dingen. maar verwacht niet zo heel veel in het westen denk?
hey, ik maak geen typo hequote:Op maandag 1 juni 2026 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ESF1Gamer
Jij bent hier toch de brugwachter?
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Morgen wel mooi stormjaagweer.
Helaas ben ik werkslaaf.
quote:Het KNMI verwacht dat de onweersbuien steeds zwaarder worden wanneer ze dinsdag in de loop van de middag richting het noordoosten trekken. Het weerinstituut waarschuwt voor blikseminslag en schade en overlast door zware windstoten.
Dan ben je al verder dan ik benquote:
extreme hagel hadden wij vorige week in macedonie tussen bergen en met auto. Zo extreem zul je het in NL niet krijgen. snap nu ook de deuken op het dak van de huur auto die er al zaten.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik moet juist weg uit het westen om hier wat van mee te kunnen krijgen, daarom is het kut dat ik niet weg kan
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was veel te vroeg wakker. Ik was om kwart over 5 wakker.
ik een uur of 4quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was veel te vroeg wakker. Ik was om kwart over 5 wakker.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik weer wat meer moet gaan sporten. Begin nu toch wel op onmenselijke tijden wakker te worden
7:30 is ook wel vroeg voor een afspraak.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Heb over drie minuutjes mijn afspraak voor mijn nagels maar de zaak is nog gesloten
hoe is de punctualiteit van de thai?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Heb over drie minuutjes mijn afspraak voor mijn nagels maar de zaak is nog gesloten
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Tis vies benauwd buiten. Lijkt wel alsof er noodweer komt.
quote:
Ik zie wel wat oranje en rode vlekken over het land trekken.quote:
Ik denk dat ik moet wachten tot donderdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel wat oranje en rode vlekken over het land trekken.
Ads everywherequote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mijn abonnement of FOK! is afgelopen.
Bestaan we over een jaar nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mijn abonnement of FOK! is afgelopen.
Heb hem nog 3 jaar doorlopen om Danny te steunen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mijn abonnement of FOK! is afgelopen.
Je hebt een FOK!basic account dat nog loopt tot vrijdag 24 maart 2028 09:09.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hem nog 3 jaar doorlopen om Danny te steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |