quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik weer wat meer moet gaan sporten. Begin nu toch wel op onmenselijke tijden wakker te worden
7:30 is ook wel vroeg voor een afspraak.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Heb over drie minuutjes mijn afspraak voor mijn nagels maar de zaak is nog gesloten
hoe is de punctualiteit van de thai?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Heb over drie minuutjes mijn afspraak voor mijn nagels maar de zaak is nog gesloten
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Tis vies benauwd buiten. Lijkt wel alsof er noodweer komt.
quote:
Ik zie wel wat oranje en rode vlekken over het land trekken.quote:
Ik denk dat ik moet wachten tot donderdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie wel wat oranje en rode vlekken over het land trekken.
Ads everywherequote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, mijn abonnement of FOK! is afgelopen.
Bestaan we over een jaar nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb hem nog 3 jaar doorlopen om Danny te steunen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt een FOK!basic account dat nog loopt tot vrijdag 24 maart 2028 09:09.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hem nog 3 jaar doorlopen om Danny te steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |