Die ene met twijfelachtige smiley?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, die like van vanavond is alweer weg. Vast haar date al geregeld
quote:
Mijn neefjequote:
Ja al die mooie kansenquote:
Prikken op je eerste date. Goed bezig.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet nog geprikt worden, maar daar lijkt het zowaar op
quote:Dinsdagmiddag ontstaan er boven het zuiden enkele onweersbuien. Deze onweersbuien trekken in de loop van de middag naar het noordoosten en worden daarbij zwaarder. Naast blikseminslag is er vooral in de noordoostelijke helft kans op lokale schade en overlast door windstoten. Ook is er kans op hagel en kan er plaatselijk wateroverlast ontstaan. De buien verlaten het noordoosten in de eerste helft van dinsdagavond.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
Hmmmquote:Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef LTVDK het volgende:
Morgen code geel voor heel het land behalve Zeeland
[..]
Ben je bezig met preppen?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan mijn thuisbatterij ophalen deze week
Ja dat had ik niet gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk een date tijdens de F1, zo'n ingewikkelde post was dat nou ook weer niet
Wij hadden er vroeger een waar je de hele dag sneeuw zag.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:08 schreef Koen66 het volgende:
wtf een tv zender waar je de hele avond naar onweersbuien kan kijken
Gewoon je eigen Fallout vaultquote:Op maandag 1 juni 2026 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik al het geld van de wereld had dan had ik hier wel een mooi schuilkelder gebouwd.
Vault 69.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je eigen Fallout vault(wel zonder rare testjes hoop ik)
Ja die zijn ook weer terug, wel zonder vj's verwacht ikquote:
wel veel jaren 90 muziek dus precies de TMF periodequote:Op maandag 1 juni 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn ook weer terug, wel zonder vj's verwacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |