SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja zie je, en dan net doen van 'oh kijk eens wat een schattige slang tante essie heeft gemaakt met allemaal vrolijke kleurtjes'quote:Op maandag 1 juni 2026 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleurig langwerpig touwding om hem heen gedraaid
Is die daarom zo traag?quote:
Lijkt nu weer vlotjesquote:
Moet je dit nou echt elke dag gaan lopen miepenquote:
Nu de TT niet meer over gisteren gaat draait ie meteen weer soepelerquote:
Ja quantum fysica snap ik ook niet zo heel goed. Of ja, eigenlijk gewoon totaal nietquote:Op maandag 1 juni 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu de TT niet meer over gisteren gaat draait ie meteen weer soepeler
Denk dat de servers die poging tot tijdreizen niet zo goed trokken
Hamster heeft weer eten gehad.quote:
Wel een snelle slakquote:Op maandag 1 juni 2026 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu de TT niet meer over gisteren gaat draait ie meteen weer soepeler
Denk dat de servers die poging tot tijdreizen niet zo goed trokken
Ja er waren wat errors in het betting systeem omdat je opeens zei dat je een date had en je auto was verkochtquote:Op maandag 1 juni 2026 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamster heeft weer eten gehad.
Of hij is bijgekomen van het nieuws dat ik een date heb, één van de twee.
Schrödingers Forumquote:Op maandag 1 juni 2026 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja quantum fysica snap ik ook niet zo heel goed. Of ja, eigenlijk gewoon totaal niet
Wat gaat er gebeuren als er een tweede date komt?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er waren wat errors in het betting systeem omdat je opeens zei dat je een date had en je auto was verkocht
Je hebt een date?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamster heeft weer eten gehad.
Of hij is bijgekomen van het nieuws dat ik een date heb, één van de twee.
Denk dat Rusland dan Europa binnenvalt samen met Iranquote:Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als er een tweede date komt?
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Rusland dan Europa binnenvalt samen met Iran
Allemaal afwerken tot je er eentje hebt met een rijke papa?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch maar de Gooise meisjes langs dan.
Met schuilkelder.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal afwerken tot je er eentje hebt met een rijke papa?
Zouden ze die in 't Gooi hebben denk je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |