Slecht nieuws.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:10 schreef laforest het volgende:
https://www.theguardian.c(...)r-equal-earth-africa
Hmmm. Werd eens tijd.
Instagram Nobelprijs?quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:
mag dicht want dubbel
NWS / Nederlander wint Ig Nobelprijs
Ooh ik zat in SC. Stomquote:
(lol)quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh ik zat in SC. StomSorry!
En nee het is geen isntagram maar echt Ig:
Ig Nobel is een woordgrapje op de naam van Alfred Nobel, met het Engelse ignoble. Ig- ontkent het volgende woord, hier dus noble, in het Nederlands nobel, edel of edelmoedig. Ignoble betekent dus: gemeen, gewoon, van lage kwaliteit, onwaardig.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ig_Nobelprijs
Ja! Is echt zo cool! Miss Sweetie Pooquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Nooit van gehoord. Ik ben nu weer een feit rijker
Zeer populair in grote delen van Azië, en tegenwoordig ook in iedere supermarkt te vindenquote:Op donderdag 10 september 2026 11:28 schreef HowardRoark het volgende:
Zeewiersnack![]()
Hoe verzint ie het ook weer.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit oprecht lekker is. Gedroogde zeewier stinkt enorm.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeer populair in grote delen van Azië, en tegenwoordig ook in iedere supermarkt te vinden
Original is het beste:
[ afbeelding ]
Moet je eens proberen. Kan je gewoon bij de Appie kopen, of bij iedere toko. Is heerlijkquote:Op donderdag 10 september 2026 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dit oprecht lekker is. Gedroogde zeewier stinkt enorm.
Binnen nu en 5 jaar is de zeewiersnack de meest gekochte snack in het land, let op mijn woorden!quote:
Klopt, dit is niet feedbackquote:
maakt mij dat nou uitquote:Op donderdag 10 september 2026 16:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnen nu en 5 jaar is de zeewiersnack de meest gekochte snack in het land, let op mijn woorden!
5 jaar geleden nog ondenkbaar dat er zakken Tao Kae Noi chips in de schappen ligt van de Dirk en AH, en kijk nu eens!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |