abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220934982
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat is als je het matras op een bed legt niet heel erg anders volgens mij
De gevangenen krijgen toch slechts gebruikte matrassen om op te slapen? Dat is niet heel erg hygiënisch of niet soms? Want de gevangenen kunnen niet testen of er ziektekiemen in de aangeboden matras zitten.
pi_220935014
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat is niet heel erg hygiënisch of niet soms? Want de gevangenen kunnen niet testen of er ziektekiemen in de aangeboden matras zitten.
Hoe is dat anders dan een normaal gevangenis bed?
Vaak zijn die matrasjes wel redelijk waterdicht trouwens, om die reden. Maar ik verwacht niet dat deze matrasjes anders zijn dan wat er normaal op die snoeiharde bed bodems ligt.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:47:54 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220935086
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:28 schreef torentje het volgende:

[..]
De gevangenen krijgen toch slechts gebruikte matrassen om op te slapen? Dat is niet heel erg hygiënisch of niet soms? Want de gevangenen kunnen niet testen of er ziektekiemen in de aangeboden matras zitten.
Weet ik veel ik kom er nooit en het lijkt me een heel ander probleen dan wat het artikel bespreekt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:57:50 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220935136
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat kan maar dat is het punt niet.

Dat iemand een crimineel is, dat is geen reden om er maar je ziekste fantasieen op los te laten. Daar laten in dit soort topics de verknipte geesten van Fok zich altijd weer kennen.
Ja laten we criminelen met fluwelen handschoenen aanpakken.
Beter kijken ze in Europa naar El Salvador.

quote:
Strenge regimes: Gevangenen in het CECOT zitten onder permanente bewaking, hebben geen contact met de buitenwereld en zitten met tientallen personen in kleine, sobere cellen.

Internationale detentie: In het verleden zijn er ook migranten en bendeleden vanuit de VS overgebracht naar het CECOT, wat internationaal veel stof heeft doen opwaaien.

Daling criminaliteit: Hoewel de omstandigheden in de gevangenissen door mensenrechtenorganisaties worden bekritiseerd, heeft het harde beleid in El Salvador wel geleid tot een historisch laag aantal moorden en een flinke afname van de criminaliteit in het land.
Ik ben inmiddels overleden
pi_220935167
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
Weet ik veel ik kom er nooit en het lijkt me een heel ander probleen dan wat het artikel bespreekt
Ik vind het verdacht, dat slechts de gevangenenbewakers een bewaakte clean-room hebben om in te overnachten. Geen vervelende jongeren met jeukpoeder etc.
pi_220935196
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:01 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik vind het verdacht, dat slechts de gevangenenbewakers een bewaakte clean-room hebben om in te overnachten. Geen vervelende jongeren met jeukpoeder etc.
Ik vermoed eigenlijk dat de bewakers gewoon thuis slapen. Tenzij ze een nachtdienst draaien, maar dan zouden ze sowieso niet in slaap moeten vallen.
pi_220935546
Nou en?
Niemand heeft ze gedwongen om in de gevangenis te slapen..

Dat hebben ze zelf gedaan...
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 13:22:53 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220935601
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:12 schreef Toine51 het volgende:
Nou en?
Niemand heeft ze gedwongen om in de gevangenis te slapen..

Dat hebben ze zelf gedaan...
De rechter heeft ze meestal gedwongen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220935819
Ondertussen heeft Breivik in Noorwegen drie eigen kamers, een spelcomputer, een eigen fitnessruimte en huisdieren. Best bizar hoe het contrast eruitziet.
greetings and salutations
  maandag 1 juni 2026 @ 14:21:51 #60
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220935854
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Ondertussen heeft Breivik in Noorwegen drie eigen kamers, een spelcomputer, een eigen fitnessruimte en huisdieren. Best bizar hoe het contrast eruitziet.
Je kan beter 77 man doden in Noorwegen dan in België.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:01:33 #61
441859 crew  Lenny77
pi_220936374
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:33 schreef torentje het volgende:

[..]
Als het een nieuwe matras zou zijn dan is er geen probleem, maar anders kunnen die gevangenen niet hygiënisch blijven en dan dus besmettelijke ziektes oplopen waardoor ze eerder dood gaan. Het is maar wat je je medemensen gunt. Een lang ziektevrij leven of een kort leven met pijnlijke ziektes.
Ga er maar vanuit dat die matrassen zo een lelijke vieze groene plastic omtrek hebben om af te wassen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220936593
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:') lekker om zo even te beledigen?


Dus jouw mening is dat de aantallen van die mensen met kleine boetes in de gevangenis groot zijn?

Natuurlijk zitten er een paar tussen die er eigenlijk niet horen. Maar dat percentage zal echt laag liggen.
Klagen over de toon terwijl je verkrachting grapjes maakt is toch wel het toppunt van zielig hoor.

En nee dat is mijn mening niet. Lezen gaat je ook al goed af. Mijn mening is dat er in de gevangenis ook mensen zitten die niet super stomme beesten zijn, dus kun je ze maar beter goed behandelen om dat zo te houden. Ook de meeste mensen die wel super stom zijn komen ooit weer vrij, dus kun je ze maar beter goed behandelen.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:54:29 #63
441859 crew  Lenny77
pi_220936619
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Klagen over de toon terwijl je verkrachting grapjes maakt is toch wel het toppunt van zielig hoor.

En nee dat is mijn mening niet. Lezen gaat je ook al goed af. Mijn mening is dat er in de gevangenis ook mensen zitten die niet super stomme beesten zijn, dus kun je ze maar beter goed behandelen om dat zo te houden. Ook de meeste mensen die wel super stom zijn komen ooit weer vrij, dus kun je ze maar beter goed behandelen.
Nog een belediging? Is dat jouw manier van posten? Je weet dat dit net jouw zwakte blootlegt he?

Anyway: ze zitten er bijna allemaal voor iets serieus. Dat is niet onze fout. Dat hebben ze toch echt zelf gedaan! En dan zeg jij: ze moeten goed behandeld worden voor als ze vrij komen. Want owee als we dat niet doen, dan worden ze nog erger?
Ach kom op..

Het is een gevangenisSTRAF he. Geen verwenverblijf in de hoop dat ze daarna lief met ons zullen zijn.

Ben benieuwd hoe je mij nu weer gaat beledigen.

Edit: en waar gaat het zelfs over? Dat een deel op een matras op de grond moet slapen. Niet over lijfstraffen, verhongering,... Dan had je een punt.

Feit is dat er meer plaatsen moeten komen. Maar jouw pleidooi van de persoon die er zit voor 5 km te hard te rijden is wel echt meh..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220936886
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Die jongens komen uit de samenleving, dus ook jij bent een moordende verkrachter.
Oke man. Iedereen gaat naar de gevangenis dus?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:42:46 #65
3542 Gia
User under construction
pi_220936916
Zou er een probleem zijn als iedereen de gevangenisstraf uit zou moeten zitten in het land van afkomst?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:44:27 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220936930
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:54 schreef Lenny77 het volgende:
Niet over lijfstraffen, verhongering,...
Maar het is een gevangenisSTRAF he, je eigen woorden.
Waarom niet gewoon elke dag neerknuppelen, of een paar dagen laten verhongeren, of op de grond laten slapen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 17:59:06 #67
441859 crew  Lenny77
pi_220937022
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar het is een gevangenisSTRAF he, je eigen woorden.
Waarom niet gewoon elke dag neerknuppelen, of een paar dagen laten verhongeren, of op de grond laten slapen?
Ja dat is idd net hetzelfde als op een matras op de grond slapen, beschut en met een volle maag.
Als we dan toch gaan vergelijken? Waar is de verontwaardiging over daklozen die op een stuk karton slapen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220937166
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:34 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Oke man. Iedereen gaat naar de gevangenis dus?
Hey het was niet mijn briljante logica.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:29:24 #69
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220937222
België gooit mensen tenminste in de gevangenis die erin horen, ongeacht of er ruimte is of niet. In Nederland met de watjesregelgeving grijpen we naar gestoorde ideeën als mensen vervroegd vrijlaten, mensen op straat rond laten lopen die in de gevangenis horen, en "alternatieve" straffen. Stop die mensen gewoon in de gevangenis en laat het gevangenispersoneel erop los meppen als de gevangenen gaan klagen. Ze hebben toch een gevangenisstraf gekregen? Laat ze dat dan ook ervaren. Gevangenis moet KLOTE zijn om in te zitten, niet één of ander hotel.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 19:18:52 #70
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220937497
Wij Belgen kopen liever 700 miljoen aan wapens dan aan 700 miljoen gevangenissen bouwen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220937520
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hey het was niet mijn briljante logica.
Blijkbaar is lezen niet je sterkste vak.
pi_220937773
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nog een belediging? Is dat jouw manier van posten? Je weet dat dit net jouw zwakte blootlegt he?

Anyway: ze zitten er bijna allemaal voor iets serieus. Dat is niet onze fout. Dat hebben ze toch echt zelf gedaan! En dan zeg jij: ze moeten goed behandeld worden voor als ze vrij komen. Want owee als we dat niet doen, dan worden ze nog erger?
Ach kom op..

Het is een gevangenisSTRAF he. Geen verwenverblijf in de hoop dat ze daarna lief met ons zullen zijn.

Ben benieuwd hoe je mij nu weer gaat beledigen.

Edit: en waar gaat het zelfs over? Dat een deel op een matras op de grond moet slapen. Niet over lijfstraffen, verhongering,... Dan had je een punt.

Feit is dat er meer plaatsen moeten komen. Maar jouw pleidooi van de persoon die er zit voor 5 km te hard te rijden is wel echt meh..
Misschien wat minder lange tenen krijgen als je wel aan anderen wil uitdelen.

In westerse landen met fatsoenlijke gevangenissen hoeven gevangenen minder vaak terug te komen voor een nieuw verblijf dan in plekken waar de STRAF in straf moest. Het idee dat het een hotelletje is, is echt compleet kansloos en heeft niks met de realiteit te maken. Je hebt geen vrijheid, een klein hok en allemaal onaangename mensen om je heen.

Het probleem is niet alleen dat er geen bedje is. Het probleem is dat teveel mensen in een kamertje gepropt worden en daaruit vloeit allerlei andere shit. Het matrasje is enkel het spreekende voorbeeld van de journalist. Hoeveel kruimeldieven zitten nu opgesloten met hardere jongens? Is er nog wel de tijd om deze lui fatsoenlijk te luchten. Kunnen programma's om ze weer de samenleving in te krijgen ook op 120% draaien? Vinden cipiers het nog wel leuk om te blijven werken in een snelkookpan? Enzovoorts.
pi_220938083
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Blijkbaar is lezen niet je sterkste vak.
Het begon met jou toen je het woordje "allemaal" verzon om mijn standpunt belachelijk te maken. Je kon het namelijk niet doen met wat er echt stond.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:31:55 #74
441859 crew  Lenny77
pi_220938387
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Misschien wat minder lange tenen krijgen als je wel aan anderen wil uitdelen.

In westerse landen met fatsoenlijke gevangenissen hoeven gevangenen minder vaak terug te komen voor een nieuw verblijf dan in plekken waar de STRAF in straf moest. Het idee dat het een hotelletje is, is echt compleet kansloos en heeft niks met de realiteit te maken. Je hebt geen vrijheid, een klein hok en allemaal onaangename mensen om je heen.

Het probleem is niet alleen dat er geen bedje is. Het probleem is dat teveel mensen in een kamertje gepropt worden en daaruit vloeit allerlei andere shit. Het matrasje is enkel het spreekende voorbeeld van de journalist. Hoeveel kruimeldieven zitten nu opgesloten met hardere jongens? Is er nog wel de tijd om deze lui fatsoenlijk te luchten. Kunnen programma's om ze weer de samenleving in te krijgen ook op 120% draaien? Vinden cipiers het nog wel leuk om te blijven werken in een snelkookpan? Enzovoorts.
Hoe kan ik lange tenen hebben als jij als eerste uit hebt gedeeld? Ik heb je geen enkele keer beledigd..

Enfin, ik sta aan de andere kant. Ik zie namelijk de andere kant. Ik heb de brandwonden verzorgd van mensen die overgoten zijn met olie, ik heb naar de verhalen van misbruik geluisterd, ik zie de patiënten en de slachtoffers.
Er zitten bijna geen kruimeldieven in de gevangenis want onder de 3 jaar straf mogen ze thuis blijven met een enkelband in België.

Dus nee... laat ik even erg weinig compassie hebben met de gevangen.. Kan kortzichtig zijn maar het is helaas zo. Het slachtoffer heeft vaak levenslang..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220938513
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe kan ik lange tenen hebben als jij als eerste uit hebt gedeeld? Ik heb je geen enkele keer beledigd..

Enfin, ik sta aan de andere kant. Ik zie namelijk de andere kant. Ik heb de brandwonden verzorgd van mensen die overgoten zijn met olie, ik heb naar de verhalen van misbruik geluisterd, ik zie de patiënten en de slachtoffers.
Er zitten bijna geen kruimeldieven in de gevangenis want onder de 3 jaar straf mogen ze thuis blijven met een enkelband in België.

Dus nee... laat ik even erg weinig compassie hebben met de gevangen.. Kan kortzichtig zijn maar het is helaas zo. Het slachtoffer heeft vaak levenslang..
Het gezegde van de lange tenen slaat op mensen die zich altijd beledigd voelen, niet die beledigen. Je kwetst mij niet met domme borrelpraat hoor.

Als je echt begaan was met slachtoffers zou je ze proberen te voorkomen.
pi_220938519
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja precies. Eerst meer AZC's en dan meer gevangenissen. Dat is de oplossing ^O^
Wat heeft dit topic te maken met AZC's?

We weten dat je er tegen bent, dat hoef je niet elk topic te herhalen
pi_220938537
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Kottnauer het volgende:
De oplossing is eenvoudig: laat mensen hun straf uitzitten in het land van herkomst.
En hoe weet jij dat deze mensen een dubbele nationaliteit hebben?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 22:19:14 #78
441859 crew  Lenny77
pi_220938629
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het gezegde van de lange tenen slaat op mensen die zich altijd beledigd voelen, niet die beledigen. Je kwetst mij niet met domme borrelpraat hoor.

Als je echt begaan was met slachtoffers zou je ze proberen te voorkomen.
:')

En wat doe jij zoal in het dagelijkse leven?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220938691
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:')

En wat doe jij zoal in het dagelijkse leven?
Wapenhandel. Jij?

Vindt je het niet een beetje raar om in hetzelfde topic grapjes te maken over anale verkrachting in de douche en dan een paar posts later te zeggen dat je misbruik echt heel erg vindt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Glazenmaker op 01-06-2026 22:39:36 ]
pi_220938706
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En hoe weet jij dat deze mensen een dubbele nationaliteit hebben?
Dat is niet van belang. Het gaat om het land van herkomst. Gewoon terug naar waar ze vandaan kwamen. Normale eenvoudige logica. België (en ook Nederland) zou geen criminelen uit elk willekeurig land X moeten hebben. Gewoon terug.
pi_220938737
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:36 schreef Kottnauer het volgende:
Dat is niet van belang.
Ahhh we doen niet meer aan feiten.

We speculeren op los en herhalen hetzelfde riedeltje in elk NWS topic wat we maar kunnen vinden. Ondanks dat het hier over Belgische gevangenissen gaat.
pi_220938753
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh we doen niet meer aan feiten.

We speculeren op los en herhalen hetzelfde riedeltje in elk NWS topic wat we maar kunnen vinden. Ondanks dat het hier over Belgische gevangenissen gaat.
Feit is dat elk zichzelf respecterend organisme probeert zich van parasieten te ontdoen.
pi_220938759
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:43 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Feit is dat elk zichzelf respecterend organisme probeert zich van parasieten te ontdoen.
Gelukkig is er ook plek voor jou.
pi_220938781
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Gelukkig is er ook plek voor jou.
Dat is nu voor het eerst dat je iets verstandigs zegt. Hou dat vast!
pi_220939913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het begon met jou toen je het woordje "allemaal" verzon om mijn standpunt belachelijk te maken. Je kon het namelijk niet doen met wat er echt stond.
Klopt. Iedereen die in de gevangenis zit, zit daar niet voor het stelen van een snoepje van de buurvrouw. Dus ja, allemaal.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:15:03 #86
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220940067
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Misschien wat minder lange tenen krijgen als je wel aan anderen wil uitdelen.

In westerse landen met fatsoenlijke gevangenissen hoeven gevangenen minder vaak terug te komen voor een nieuw verblijf dan in plekken waar de STRAF in straf moest. Het idee dat het een hotelletje is, is echt compleet kansloos en heeft niks met de realiteit te maken. Je hebt geen vrijheid, een klein hok en allemaal onaangename mensen om je heen.

Het probleem is niet alleen dat er geen bedje is. Het probleem is dat teveel mensen in een kamertje gepropt worden en daaruit vloeit allerlei andere shit. Het matrasje is enkel het spreekende voorbeeld van de journalist. Hoeveel kruimeldieven zitten nu opgesloten met hardere jongens? Is er nog wel de tijd om deze lui fatsoenlijk te luchten. Kunnen programma's om ze weer de samenleving in te krijgen ook op 120% draaien? Vinden cipiers het nog wel leuk om te blijven werken in een snelkookpan? Enzovoorts.
Ik bewonder je geduld Glazenmaker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:20:09 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220940088
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:57 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ja laten we criminelen met fluwelen handschoenen aanpakken.

Niemand zegt dat. Laffe truuk om niet op de inhoud in te hoeven gaan.

Kennelijk zijn er een hoop lui hier met allerlei zieke denkbeelden, en als het een crimineel betreft laten ze die ineens de vrije loop.
pi_220940172
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:31 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Klopt. Iedereen die in de gevangenis zit, zit daar niet voor het stelen van een snoepje van de buurvrouw. Dus ja, allemaal.
Je hebt gelijk. Sommigen hebben zelfs 5km te hard gereden.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 09:12:52 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220940374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Sommigen hebben zelfs 5km te hard gereden.
Niemand zit in de gevangenis omdat ze 5 km te hard hebben gereden

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En hoe weet jij dat deze mensen een dubbele nationaliteit hebben?
40% heeft niet de Belgische nationaliteit, als je die in het land van herkomst de straf uit laat zitten heb je bedden over ipv te kort

https://senaat.be/www/?MIval=Vragen/SVPrint&LEG=5&NR=4667&LANG=nl
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FOK!Fotograaf dinsdag 2 juni 2026 @ 09:17:44 #90
842 Zorro
Z
pi_220940398
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niemand zit in de gevangenis omdat ze 5 km te hard hebben gereden
[..]
40% heeft niet de Belgische nationaliteit, als je die in het land van herkomst de straf uit laat zitten heb je bedden over ipv te kort

https://senaat.be/www/?MIval=Vragen/SVPrint&LEG=5&NR=4667&LANG=nl
En diegenen die wel de Belgische nationaliteit hebben komen uit Molenbeek?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220940407
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:57 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ja laten we criminelen met fluwelen handschoenen aanpakken.
Beter kijken ze in Europa naar El Salvador.
[..]

Hoe betrouwbaar zijn deze cijfers? Of boeit jou dat niet zo?
pi_220940420
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niemand zit in de gevangenis omdat ze 5 km te hard hebben gereden
[..]
40% heeft niet de Belgische nationaliteit, als je die in het land van herkomst de straf uit laat zitten heb je bedden over ipv te kort

https://senaat.be/www/?MIval=Vragen/SVPrint&LEG=5&NR=4667&LANG=nl
Echt wel zie het feedback topic.
pi_220940449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:31 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Klopt. Iedereen die in de gevangenis zit, zit daar niet voor het stelen van een snoepje van de buurvrouw. Dus ja, allemaal.
Nou, kweetniet hoor. Ik denk zomaar dat zelfs in België mensen onterecht (onschuldig dus) in de bak belanden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Justiti%C3%ABle_dwaling
pi_220940519
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:31 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben vandaag en morgen in België, dus dit komt wel erg dichtbij.
heel veel sterkt en goed opletten of je toch niet een misdaad begaat zoals het zeggen van patat ipv friet
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 10:09:49 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220940694
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Echt wel zie het feedback topic.
Nee zie dit topic

quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:58 schreef sp3c het volgende:
Die gaan niet de gevangenis omdat ze 5 kilometer te hard gereden hebben maar omdat ze de boete niet kunnen of willen betalen

En ik meen dat dat max een week is, dat kan prima op een matras, daar ga je echt niet stuk van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220940713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee zie dit topic
[..]

Fuuuuuck
pi_220942458
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Sommigen hebben zelfs 5km te hard gereden.
Als je na meerdere aanmaningen en herinneringen niet betaald, na het ultimatum, dan ga je de gevangenis in ja. Maar dan ben je wel heel lang bezig om dat voor elkaar te krijgen.
pi_220942484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nou, kweetniet hoor. Ik denk zomaar dat zelfs in België mensen onterecht (onschuldig dus) in de bak belanden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Justiti%C3%ABle_dwaling
Ja dan heb je het over uitzonderingen. Dat gebeurt in elk land dat er een persoon onschuldig vaszit door fouten.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:06:00 #99
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220942504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoe betrouwbaar zijn deze cijfers? Of boeit jou dat niet zo?
https://ticotimes.net/202(...)ue-to-gang-crackdown

Ik ben inmiddels overleden
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:15 #100
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220942535
quote:
En toch woon ik liever niet in een dictatuur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')