abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220938519
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja precies. Eerst meer AZC's en dan meer gevangenissen. Dat is de oplossing ^O^
Wat heeft dit topic te maken met AZC's?

We weten dat je er tegen bent, dat hoef je niet elk topic te herhalen
pi_220938537
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Kottnauer het volgende:
De oplossing is eenvoudig: laat mensen hun straf uitzitten in het land van herkomst.
En hoe weet jij dat deze mensen een dubbele nationaliteit hebben?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 22:19:14 #78
441859 crew  Lenny77
pi_220938629
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het gezegde van de lange tenen slaat op mensen die zich altijd beledigd voelen, niet die beledigen. Je kwetst mij niet met domme borrelpraat hoor.

Als je echt begaan was met slachtoffers zou je ze proberen te voorkomen.
:')

En wat doe jij zoal in het dagelijkse leven?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220938691
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:')

En wat doe jij zoal in het dagelijkse leven?
Wapenhandel. Jij?

Vindt je het niet een beetje raar om in hetzelfde topic grapjes te maken over anale verkrachting in de douche en dan een paar posts later te zeggen dat je misbruik echt heel erg vindt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Glazenmaker op 01-06-2026 22:39:36 ]
pi_220938706
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En hoe weet jij dat deze mensen een dubbele nationaliteit hebben?
Dat is niet van belang. Het gaat om het land van herkomst. Gewoon terug naar waar ze vandaan kwamen. Normale eenvoudige logica. België (en ook Nederland) zou geen criminelen uit elk willekeurig land X moeten hebben. Gewoon terug.
pi_220938737
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:36 schreef Kottnauer het volgende:
Dat is niet van belang.
Ahhh we doen niet meer aan feiten.

We speculeren op los en herhalen hetzelfde riedeltje in elk NWS topic wat we maar kunnen vinden. Ondanks dat het hier over Belgische gevangenissen gaat.
pi_220938753
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh we doen niet meer aan feiten.

We speculeren op los en herhalen hetzelfde riedeltje in elk NWS topic wat we maar kunnen vinden. Ondanks dat het hier over Belgische gevangenissen gaat.
Feit is dat elk zichzelf respecterend organisme probeert zich van parasieten te ontdoen.
pi_220938759
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:43 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Feit is dat elk zichzelf respecterend organisme probeert zich van parasieten te ontdoen.
Gelukkig is er ook plek voor jou.
pi_220938781
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Gelukkig is er ook plek voor jou.
Dat is nu voor het eerst dat je iets verstandigs zegt. Hou dat vast!
pi_220939913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het begon met jou toen je het woordje "allemaal" verzon om mijn standpunt belachelijk te maken. Je kon het namelijk niet doen met wat er echt stond.
Klopt. Iedereen die in de gevangenis zit, zit daar niet voor het stelen van een snoepje van de buurvrouw. Dus ja, allemaal.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:15:03 #86
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220940067
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Misschien wat minder lange tenen krijgen als je wel aan anderen wil uitdelen.

In westerse landen met fatsoenlijke gevangenissen hoeven gevangenen minder vaak terug te komen voor een nieuw verblijf dan in plekken waar de STRAF in straf moest. Het idee dat het een hotelletje is, is echt compleet kansloos en heeft niks met de realiteit te maken. Je hebt geen vrijheid, een klein hok en allemaal onaangename mensen om je heen.

Het probleem is niet alleen dat er geen bedje is. Het probleem is dat teveel mensen in een kamertje gepropt worden en daaruit vloeit allerlei andere shit. Het matrasje is enkel het spreekende voorbeeld van de journalist. Hoeveel kruimeldieven zitten nu opgesloten met hardere jongens? Is er nog wel de tijd om deze lui fatsoenlijk te luchten. Kunnen programma's om ze weer de samenleving in te krijgen ook op 120% draaien? Vinden cipiers het nog wel leuk om te blijven werken in een snelkookpan? Enzovoorts.
Ik bewonder je geduld Glazenmaker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:20:09 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220940088
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:57 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ja laten we criminelen met fluwelen handschoenen aanpakken.

Niemand zegt dat. Laffe truuk om niet op de inhoud in te hoeven gaan.

Kennelijk zijn er een hoop lui hier met allerlei zieke denkbeelden, en als het een crimineel betreft laten ze die ineens de vrije loop.
pi_220940172
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:31 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Klopt. Iedereen die in de gevangenis zit, zit daar niet voor het stelen van een snoepje van de buurvrouw. Dus ja, allemaal.
Je hebt gelijk. Sommigen hebben zelfs 5km te hard gereden.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 09:12:52 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220940374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Sommigen hebben zelfs 5km te hard gereden.
Niemand zit in de gevangenis omdat ze 5 km te hard hebben gereden

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En hoe weet jij dat deze mensen een dubbele nationaliteit hebben?
40% heeft niet de Belgische nationaliteit, als je die in het land van herkomst de straf uit laat zitten heb je bedden over ipv te kort

https://senaat.be/www/?MIval=Vragen/SVPrint&LEG=5&NR=4667&LANG=nl
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FOK!Fotograaf dinsdag 2 juni 2026 @ 09:17:44 #90
842 Zorro
Z
pi_220940398
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niemand zit in de gevangenis omdat ze 5 km te hard hebben gereden
[..]
40% heeft niet de Belgische nationaliteit, als je die in het land van herkomst de straf uit laat zitten heb je bedden over ipv te kort

https://senaat.be/www/?MIval=Vragen/SVPrint&LEG=5&NR=4667&LANG=nl
En diegenen die wel de Belgische nationaliteit hebben komen uit Molenbeek?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220940407
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:57 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ja laten we criminelen met fluwelen handschoenen aanpakken.
Beter kijken ze in Europa naar El Salvador.
[..]

Hoe betrouwbaar zijn deze cijfers? Of boeit jou dat niet zo?
pi_220940420
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niemand zit in de gevangenis omdat ze 5 km te hard hebben gereden
[..]
40% heeft niet de Belgische nationaliteit, als je die in het land van herkomst de straf uit laat zitten heb je bedden over ipv te kort

https://senaat.be/www/?MIval=Vragen/SVPrint&LEG=5&NR=4667&LANG=nl
Echt wel zie het feedback topic.
pi_220940449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:31 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Klopt. Iedereen die in de gevangenis zit, zit daar niet voor het stelen van een snoepje van de buurvrouw. Dus ja, allemaal.
Nou, kweetniet hoor. Ik denk zomaar dat zelfs in België mensen onterecht (onschuldig dus) in de bak belanden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Justiti%C3%ABle_dwaling
pi_220940519
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:31 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben vandaag en morgen in België, dus dit komt wel erg dichtbij.
heel veel sterkt en goed opletten of je toch niet een misdaad begaat zoals het zeggen van patat ipv friet
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 10:09:49 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220940694
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Echt wel zie het feedback topic.
Nee zie dit topic

quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:58 schreef sp3c het volgende:
Die gaan niet de gevangenis omdat ze 5 kilometer te hard gereden hebben maar omdat ze de boete niet kunnen of willen betalen

En ik meen dat dat max een week is, dat kan prima op een matras, daar ga je echt niet stuk van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220940713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee zie dit topic
[..]

Fuuuuuck
pi_220942458
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Sommigen hebben zelfs 5km te hard gereden.
Als je na meerdere aanmaningen en herinneringen niet betaald, na het ultimatum, dan ga je de gevangenis in ja. Maar dan ben je wel heel lang bezig om dat voor elkaar te krijgen.
pi_220942484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nou, kweetniet hoor. Ik denk zomaar dat zelfs in België mensen onterecht (onschuldig dus) in de bak belanden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Justiti%C3%ABle_dwaling
Ja dan heb je het over uitzonderingen. Dat gebeurt in elk land dat er een persoon onschuldig vaszit door fouten.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:06:00 #99
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220942504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoe betrouwbaar zijn deze cijfers? Of boeit jou dat niet zo?
https://ticotimes.net/202(...)ue-to-gang-crackdown

Ik ben inmiddels overleden
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:15 #100
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220942535
quote:
En toch woon ik liever niet in een dictatuur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')