abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2026 @ 08:59:51 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220983769
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
WEER CAKE.
Let them eat cake, she said.
  maandag 8 juni 2026 @ 10:19:09 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220984442
En compleet kansloos natuurlijk dit. Echt compleet kansloos.

Eerst gelijk plannen met de Indy500 en nu de kwalificatie in het eerste uur van de 24 uur van Le Mans en de race gelijk aan het laatste uur starten.

Stelletje amateurs bij de agenda planners.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 13:14:28 #103
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220985425
Heb wel zin in deze editie van Montmelo. Hopelijk weer lekker vechten tussen Kimi en George.

Zeker na zo'n race op Monaco, wat ondanks de zekere "actie" heel beknellend voelde zoals altijd.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220987549
Het kampioenschap is geen hol meer aan, maar dat Russell zulke karma krijgt, is wel echt om van te smullen :D :D
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:11:00 #105
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221004356
twitter


twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 juni 2026 @ 21:14:36 #106
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221004370
De stroomsnelheid van de brandstof gaat omhoog, maar gaat de hoeveelheid mee te nemen peut ook omhoog?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221004824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:11 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]

[ x ]
Ik weet niet of dit nou zo'n verbetering zal zijn. In 2025 was het:

ICE: 550–630 kW
MGU-K: 120 kW

~84% / ~16%
pi_221007247
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:27 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit nou zo'n verbetering zal zijn. In 2025 was het:

ICE: 550–630 kW
MGU-K: 120 kW

~84% / ~16%
Er zit volgens mij nauwelijks performance verschil in de MGU-K, en het verschil in de ICE wordt eigenlijk gelimiteerd nu (als die minder is van een team, krijgen ze meer mogelijkheden het aan te passen). Dus overall minder verschil. En gezien de autos elkaar een stuk makkelijker kunnen volgen, zou het meer op de aerodynamica en coureur aan moeten komen.
Vroeger was het veel meer echt de snelste auto bouwen met zoveel mogelijk pks, dat is nu veel meer 'de snelste auto met een max aantal pks' geworden.
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:12:14 #109
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221009091
Red Bull heeft een right of review aangevraagd voor de ADUO uitkomst, omdat ze volgens hun eigen meting achter Mercedes zouden zitten. De FIA gaat er opnieuw naar kijken.

https://www.the-race.com/(...)s-to-review-results/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:41:32 #110
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221009295
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:12 schreef Starflyer het volgende:
Red Bull heeft een right of review aangevraagd voor de ADUO uitkomst, omdat ze volgens hun eigen meting achter Mercedes zouden zitten. De FIA gaat er opnieuw naar kijken.

https://www.the-race.com/(...)s-to-review-results/
Nog een ROR

https://www.nu.nl/formule(...)n-bewijs-alpine.html

quote:
Volgens de FIA reed Gasly tijdens zijn pitstops 60,1 en 60,4 kilometer per uur, terwijl de limiet op 60 kilometer per uur lag. De Alpine-coureur hield na afloop vol dat hij zich aan de regels had gehouden en de pitstraatbegrenzer ruim voor de meetlijn had ingeschakeld.

Alpine stelt dat de snelheid van Gasly mogelijk is berekend op basis van een onjuiste afstand tussen de meetpunten in de pitstraat. Het team stelt dat de Fransman nergens harder heeft gereden dan de toegestane 60 kilometer per uur.
Had zelf ook al een vermoeden tijdens de race
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hebben de teams een verkeerde ijking en calibratie gekregen ofso? Of de FIA?

Lijkt oprah wel. EN jij en JIJ een EN JIJ OOK!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:20:01 #111
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221012857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog een ROR

https://www.nu.nl/formule(...)n-bewijs-alpine.html
[..]
Had zelf ook al een vermoeden tijdens de race
[..]

De snelheidsovertreding kwam doordat ze afsneden. Daar was ook van tevoren voor gewaarschuwd. Die mogelijkheid was er nu doordat ze een muurtje hadden verwijderd bij de pitbox van Cadillac.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 juni 2026 @ 22:16:18 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221014113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog een ROR

https://www.nu.nl/formule(...)n-bewijs-alpine.html
[..]
Had zelf ook al een vermoeden tijdens de race
[..]

Voor de duidelijkheid gaat het alleen om Gasly, niet om degenen die al een straf ingelost hebben, die hebben pech
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221014193
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid gaat het alleen om Gasly, niet om degenen die al een straf ingelost hebben, die hebben pech
Ook omdat zij als enige een protest hebben ingediend toch?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 juni 2026 @ 22:25:39 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221014324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ook omdat zij als enige een protest hebben ingediend toch?
klopt

Meen mij te herinneren dat Williams en Sainz in Nederland eens gelijk kregen na een protest tegen een straf van 10 seconden, maar de stewards konden niets terugdraaien omdat Sainz de straf al ingelost had.

In dit geval heeft Gasly de straf niet ingelost en kan de uitslag wel over de kop als de stewards nu een ander besluit nemen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 12 juni 2026 @ 00:07:26 #115
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221015512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:11 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]

[ x ]
Wat is er mis met pk?
Al dat omgereken... kw zegt geen reet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:29:58 #116
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221018585
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid gaat het alleen om Gasly, niet om degenen die al een straf ingelost hebben, die hebben pech
In de RoR, maar het 'adverse effect' dus niet.

https://www.nu.nl/formule(...)ia-in-problemen.html

quote:
"De simpele vraag die we moesten beantwoorden was: overschreed auto 10 de limiet van 60 kilometer per uur? Wij concluderen van niet", schrijft de FIA. Daardoor schuift Gasly weer op naar de derde plaats in de uitslag. Isack Hadjar verliest een positie en valt terug naar de vierde plek.

Volgens de FIA zat het probleem in de manier waarop de snelheid in de pitsstraat werd berekend. Bij de ingang van de pitsstraat werd jarenlang uitgegaan van een vaste afstand tussen twee meetpunten. Maar uit nieuw onderzoek blijkt dat auto's door een gewijzigde indeling van de vangrails in Monaco een kortere route kunnen afleggen dan waarmee in de berekeningen rekening werd gehouden.

Daardoor leek het alsof verschillende coureurs de limiet van 60 kilometer per uur hadden overschreden, terwijl dat volgens de stewards waarschijnlijk niet zo was.
En:

quote:
Andere teams kunnen niet meer in beroep gaan, omdat de termijn al is verstreken. Ook Lewis Hamilton, George Russell, Franco Colapinto en Oscar Piastri werden tijdens de race bestraft voor het overschrijden van de pitlimiet. De stewards erkennen in hun uitspraak dat onduidelijk blijft of zij te hard hebben gereden.
Feit blijft dat als er zoveel keer iets 'fout' gaat, het ook aan je meetmethode kan liggen, wat je altijd in je opties moet meenemen. Die methode is dus niet gevalideerd na een 'critical change', want dat kritische stuk vangrail stond anders. Daar mag de FIA zich wel op aankijken.

Maargoed. Een goede CAPA, invoeren en weer verder. Want hier kan niks meer anders aan nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 14 juni 2026 @ 14:13:10 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221037988
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 11:03:12 #118
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221068327
Nieuw helmpje voor Max:

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:44:14 #119
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221068858


twitter
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 17 juni 2026 @ 12:50:06 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221068889
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuw helmpje voor Max:

[ afbeelding ]
Goed voor de merch.
Vind hem wel mooi, dat wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:22:35 #121
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221076413
Zandvoort 1978
De laatste race van Ronnie Petterson?
Bekijk deze YouTube-video
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 01:06:19 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221123438
Had iemand al gezegd dat het raceweek is?

Anyway, RBR komt iig met een enorm upgradepakket, waarbij er sowieso al 0,2 seconden gewonnen wordt doordat de auto nu eindelijk op gewicht is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 08:10:55 #123
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221124006
WEER CAKE.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 08:25:40 #124
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221124056
@yvonne Veel plezier in Oostenrijk O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 10:54:18 #125
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221125177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:yvonne Veel plezier in Oostenrijk O+
We gaan morgen rijden, overnachten 1x bij de Nürburgring en rijden dan verder.
Zo`n zin in joh.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 23 juni 2026 @ 11:00:46 #126
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221125228
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
We gaan morgen rijden, overnachten 1x bij de Nürburgring en rijden dan verder.
Zo`n zin in joh.
Goede reis en genoeg drinken mee nemen!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 15:44:50 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221127802
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort

Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:12:49 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort

Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
Had stiekem gehoopt op Indycar, maar helaas.
Wel goed. Maar ga niet kijken. FE vind ik echt niks an.
Ffies kijken of MoB alsnog gaat procederen nu. Want ja, dit is een verandering, de milieuvergunning van het circuit is nog niet rond en de onderdelen van deze klasse worden immers ook gebracht met fossiel en anders slaapt de rugstreeppad slecht.

Of zullen ze dan niet zo veel media aandacht krijgen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:24 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221130430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort

Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
Zullen wel het korte circuit doen denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221134636
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.

quote:
F1 to impose hydration breaks every four laps at Austrian Grand Prix
Race to stop every five minutes in bid to improve driver comfort that’s definitely nothing to do with advertising

https://www.topgear.com/c(...)-austrian-grand-prix
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is :7
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:41:29 #131
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221134751
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.
[..]
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is :7
Ooit komt die verplichte VSC elke 15 minuten voor reclame en halverwege de race een verplichte SC voor reclame en om het veld weer kort bij elkaar te krijgen voor de spanning
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:08:20 #132
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135716
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ooit komt die verplichte VSC elke 15 minuten voor reclame en halverwege de race een verplichte SC voor reclame en om het veld weer kort bij elkaar te krijgen voor de spanning
Dan haak ik definitief als dit gaat gebeuren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:13:47 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan haak ik definitief als dit gaat gebeuren.
Als je maar blauw blijft
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:40:27 #134
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_221137947
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.
[..]
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is :7
quote:
FIFA’s inspiration won’t end with totally-necessary hydration breaks.

“They’ve demonstrated that with the right mindset, there’s essentially no limit to what a governing body can achieve. Financially speaking," cooed the spokesperson.

So, mirroring the success of the newly-expanded World Cup, the 2027 F1 season is set to include 48 drivers competing in 48 races across the year.
TopGear of de Speld?
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:09:31 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221139634
Het lijkt erop dat Mercedes de diffuser die het in Canada geïntroduceerd heeft weer van de auto's af moet halen.

Het Italiaanse autoracer heeft er een artikel over

https://autoracer.it/diff(...)-vinto-la-battaglia/
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:14:30 #136
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221139727
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:40 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
[..]
TopGear of de Speld?
https://www.topgear.com/car-news/satire/f1-impose-hydration-breaks-every-four-laps-austrian-grand-prix

Mocht dat nog niet duidelijk zijn :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:41:36 #137
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221140140
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat Mercedes de diffuser die het in Canada geïntroduceerd heeft weer van de auto's af moet halen.

Het Italiaanse autoracer heeft er een artikel over

https://autoracer.it/diff(...)-vinto-la-battaglia/
Toch wel apart dat die van Mercedes werd goedgekeurd en soortgelijke diffuser van Ferrari werd afgekeurd.

Sowieso is Ferrari dit seizoen een paar keer genaaid door de FIA.

Ook al met de startprocedure. Ferrari waarschuwde vorig jaar al dat de start een probleem kon worden en toen zei de FIA dan pas je je auto maar aan. Wat ze vervolgens gedaan hebben. En tijdens de testen bleek dat de rest het niet had gedaan en pastte de FIA alsnog de startprocedure aan en werd Ferrari benadeeld door de kleinere turbo die ze juist daarvoor hadden ontwikkeld.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:43:25 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221140170
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Toch wel apart dat die van Mercedes werd goedgekeurd en soortgelijke diffuser van Ferrari werd afgekeurd.

Sowieso is Ferrari dit seizoen een paar keer genaaid door de FIA.

Ook al met de startprocedure. Ferrari waarschuwde vorig jaar al dat de start een probleem kon worden en toen zei de FIA dan pas je je auto maar aan. Wat ze vervolgens gedaan hebben. En tijdens de testen bleek dat de rest het niet had gedaan en pastte de FIA alsnog de startprocedure aan en werd Ferrari benadeeld door de kleinere turbo die ze juist daarvoor hadden ontwikkeld.
Ferrari mag vanwege ADUO nu wel een nieuwe motor introduceren. Deze schijnt 7 pk meer te hebben en zal waarschijnlijk dit weekend al geïntroduceerd worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:44 #139
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221140519
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ferrari mag vanwege ADUO nu wel een nieuwe motor introduceren. Deze schijnt 7 pk meer te hebben en zal waarschijnlijk dit weekend al geïntroduceerd worden
Ook al een vreemd als de ADUO nog betwist wordt. Of is daar al uitkomst van?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:13:32 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221140591
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ook al een vreemd als de ADUO nog betwist wordt. Of is daar al uitkomst van?
ADUO wordt zeker nog betwist, maar ook met een andere uitkomst mag Ferrari sleutelen aan de krachtbron.

Ook Audi schijnt een motorische update getest te hebben
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:55 #141
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221140672
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ADUO wordt zeker nog betwist, maar ook met een andere uitkomst mag Ferrari sleutelen aan de krachtbron.

Ook Audi schijnt een motorische update getest te hebben
Ik snap dat het voor Ferrari en Audi weinig uitmaakt, maar vind het wel vreemd dat er zonder een definitieve uitspraak al aanpassingen gedaan mogen worden.

Maar dit seizoen verbaas ik me nergens meer over. Het is een grote farce aan het worden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:25:28 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221140774
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik snap dat het voor Ferrari en Audi weinig uitmaakt, maar vind het wel vreemd dat er zonder een definitieve uitspraak al aanpassingen gedaan mogen worden.

Maar dit seizoen verbaas ik me nergens meer over. Het is een grote farce aan het worden.
klopt. Ze hebben vanuit de FIA wat dingen onderschat

F1 is steeds meer een show aan het worden ipv dat het echt draait om de sport
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juni 2026 @ 01:22:07 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221141980
McLaren komt dit weekend ook met de Macarena vleugel

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')