Goede reis en genoeg drinken mee nemen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
We gaan morgen rijden, overnachten 1x bij de Nürburgring en rijden dan verder.
Zo`n zin in joh.
Had stiekem gehoopt op Indycar, maar helaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort
Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
Zullen wel het korte circuit doen denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort
Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er isquote:F1 to impose hydration breaks every four laps at Austrian Grand Prix
Race to stop every five minutes in bid to improve driver comfort that’s definitely nothing to do with advertising
https://www.topgear.com/c(...)-austrian-grand-prix
Ooit komt die verplichte VSC elke 15 minuten voor reclame en halverwege de race een verplichte SC voor reclame en om het veld weer kort bij elkaar te krijgen voor de spanningquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.
[..]
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is![]()
Dan haak ik definitief als dit gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ooit komt die verplichte VSC elke 15 minuten voor reclame en halverwege de race een verplichte SC voor reclame en om het veld weer kort bij elkaar te krijgen voor de spanning
Als je maar blauw blijftquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan haak ik definitief als dit gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.
[..]
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is![]()
TopGear of de Speld?quote:FIFA’s inspiration won’t end with totally-necessary hydration breaks.
“They’ve demonstrated that with the right mindset, there’s essentially no limit to what a governing body can achieve. Financially speaking," cooed the spokesperson.
So, mirroring the success of the newly-expanded World Cup, the 2027 F1 season is set to include 48 drivers competing in 48 races across the year.
https://www.topgear.com/car-news/satire/f1-impose-hydration-breaks-every-four-laps-austrian-grand-prixquote:
Toch wel apart dat die van Mercedes werd goedgekeurd en soortgelijke diffuser van Ferrari werd afgekeurd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat Mercedes de diffuser die het in Canada geïntroduceerd heeft weer van de auto's af moet halen.
Het Italiaanse autoracer heeft er een artikel over
https://autoracer.it/diff(...)-vinto-la-battaglia/
Ferrari mag vanwege ADUO nu wel een nieuwe motor introduceren. Deze schijnt 7 pk meer te hebben en zal waarschijnlijk dit weekend al geïntroduceerd wordenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toch wel apart dat die van Mercedes werd goedgekeurd en soortgelijke diffuser van Ferrari werd afgekeurd.
Sowieso is Ferrari dit seizoen een paar keer genaaid door de FIA.
Ook al met de startprocedure. Ferrari waarschuwde vorig jaar al dat de start een probleem kon worden en toen zei de FIA dan pas je je auto maar aan. Wat ze vervolgens gedaan hebben. En tijdens de testen bleek dat de rest het niet had gedaan en pastte de FIA alsnog de startprocedure aan en werd Ferrari benadeeld door de kleinere turbo die ze juist daarvoor hadden ontwikkeld.
Ook al een vreemd als de ADUO nog betwist wordt. Of is daar al uitkomst van?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari mag vanwege ADUO nu wel een nieuwe motor introduceren. Deze schijnt 7 pk meer te hebben en zal waarschijnlijk dit weekend al geïntroduceerd worden
ADUO wordt zeker nog betwist, maar ook met een andere uitkomst mag Ferrari sleutelen aan de krachtbron.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook al een vreemd als de ADUO nog betwist wordt. Of is daar al uitkomst van?
Ik snap dat het voor Ferrari en Audi weinig uitmaakt, maar vind het wel vreemd dat er zonder een definitieve uitspraak al aanpassingen gedaan mogen worden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ADUO wordt zeker nog betwist, maar ook met een andere uitkomst mag Ferrari sleutelen aan de krachtbron.
Ook Audi schijnt een motorische update getest te hebben
klopt. Ze hebben vanuit de FIA wat dingen onderschatquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor Ferrari en Audi weinig uitmaakt, maar vind het wel vreemd dat er zonder een definitieve uitspraak al aanpassingen gedaan mogen worden.
Maar dit seizoen verbaas ik me nergens meer over. Het is een grote farce aan het worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |