abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 23 juni 2026 @ 11:00:46 #126
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221125228
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:54 schreef yvonne het volgende:

[..]
We gaan morgen rijden, overnachten 1x bij de Nürburgring en rijden dan verder.
Zo`n zin in joh.
Goede reis en genoeg drinken mee nemen!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 15:44:50 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221127802
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort

Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:12:49 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort

Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
Had stiekem gehoopt op Indycar, maar helaas.
Wel goed. Maar ga niet kijken. FE vind ik echt niks an.
Ffies kijken of MoB alsnog gaat procederen nu. Want ja, dit is een verandering, de milieuvergunning van het circuit is nog niet rond en de onderdelen van deze klasse worden immers ook gebracht met fossiel en anders slaapt de rugstreeppad slecht.

Of zullen ze dan niet zo veel media aandacht krijgen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:24 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221130430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Elektrische raceklasse Formule E vanaf komend jaar naar Zandvoort

Ach, het is iets. Nog steeds janken dat de F1 niet meer gaat.
Zullen wel het korte circuit doen denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221134636
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.

quote:
F1 to impose hydration breaks every four laps at Austrian Grand Prix
Race to stop every five minutes in bid to improve driver comfort that’s definitely nothing to do with advertising

https://www.topgear.com/c(...)-austrian-grand-prix
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is :7
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:41:29 #131
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221134751
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.
[..]
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is :7
Ooit komt die verplichte VSC elke 15 minuten voor reclame en halverwege de race een verplichte SC voor reclame en om het veld weer kort bij elkaar te krijgen voor de spanning
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:08:20 #132
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135716
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ooit komt die verplichte VSC elke 15 minuten voor reclame en halverwege de race een verplichte SC voor reclame en om het veld weer kort bij elkaar te krijgen voor de spanning
Dan haak ik definitief als dit gaat gebeuren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:13:47 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan haak ik definitief als dit gaat gebeuren.
Als je maar blauw blijft
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:40:27 #134
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_221137947
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
zeg het maar, goede zaak of puur commercie.
[..]
Ik zeg F1 blijft de meest innovatieve sport die er is :7
quote:
FIFA’s inspiration won’t end with totally-necessary hydration breaks.

“They’ve demonstrated that with the right mindset, there’s essentially no limit to what a governing body can achieve. Financially speaking," cooed the spokesperson.

So, mirroring the success of the newly-expanded World Cup, the 2027 F1 season is set to include 48 drivers competing in 48 races across the year.
TopGear of de Speld?
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:09:31 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221139634
Het lijkt erop dat Mercedes de diffuser die het in Canada geïntroduceerd heeft weer van de auto's af moet halen.

Het Italiaanse autoracer heeft er een artikel over

https://autoracer.it/diff(...)-vinto-la-battaglia/
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:14:30 #136
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221139727
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:40 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
[..]
TopGear of de Speld?
https://www.topgear.com/car-news/satire/f1-impose-hydration-breaks-every-four-laps-austrian-grand-prix

Mocht dat nog niet duidelijk zijn :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:41:36 #137
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221140140
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat Mercedes de diffuser die het in Canada geïntroduceerd heeft weer van de auto's af moet halen.

Het Italiaanse autoracer heeft er een artikel over

https://autoracer.it/diff(...)-vinto-la-battaglia/
Toch wel apart dat die van Mercedes werd goedgekeurd en soortgelijke diffuser van Ferrari werd afgekeurd.

Sowieso is Ferrari dit seizoen een paar keer genaaid door de FIA.

Ook al met de startprocedure. Ferrari waarschuwde vorig jaar al dat de start een probleem kon worden en toen zei de FIA dan pas je je auto maar aan. Wat ze vervolgens gedaan hebben. En tijdens de testen bleek dat de rest het niet had gedaan en pastte de FIA alsnog de startprocedure aan en werd Ferrari benadeeld door de kleinere turbo die ze juist daarvoor hadden ontwikkeld.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:43:25 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221140170
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Toch wel apart dat die van Mercedes werd goedgekeurd en soortgelijke diffuser van Ferrari werd afgekeurd.

Sowieso is Ferrari dit seizoen een paar keer genaaid door de FIA.

Ook al met de startprocedure. Ferrari waarschuwde vorig jaar al dat de start een probleem kon worden en toen zei de FIA dan pas je je auto maar aan. Wat ze vervolgens gedaan hebben. En tijdens de testen bleek dat de rest het niet had gedaan en pastte de FIA alsnog de startprocedure aan en werd Ferrari benadeeld door de kleinere turbo die ze juist daarvoor hadden ontwikkeld.
Ferrari mag vanwege ADUO nu wel een nieuwe motor introduceren. Deze schijnt 7 pk meer te hebben en zal waarschijnlijk dit weekend al geïntroduceerd worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:44 #139
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221140519
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ferrari mag vanwege ADUO nu wel een nieuwe motor introduceren. Deze schijnt 7 pk meer te hebben en zal waarschijnlijk dit weekend al geïntroduceerd worden
Ook al een vreemd als de ADUO nog betwist wordt. Of is daar al uitkomst van?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:13:32 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221140591
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ook al een vreemd als de ADUO nog betwist wordt. Of is daar al uitkomst van?
ADUO wordt zeker nog betwist, maar ook met een andere uitkomst mag Ferrari sleutelen aan de krachtbron.

Ook Audi schijnt een motorische update getest te hebben
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:55 #141
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221140672
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ADUO wordt zeker nog betwist, maar ook met een andere uitkomst mag Ferrari sleutelen aan de krachtbron.

Ook Audi schijnt een motorische update getest te hebben
Ik snap dat het voor Ferrari en Audi weinig uitmaakt, maar vind het wel vreemd dat er zonder een definitieve uitspraak al aanpassingen gedaan mogen worden.

Maar dit seizoen verbaas ik me nergens meer over. Het is een grote farce aan het worden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:25:28 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221140774
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik snap dat het voor Ferrari en Audi weinig uitmaakt, maar vind het wel vreemd dat er zonder een definitieve uitspraak al aanpassingen gedaan mogen worden.

Maar dit seizoen verbaas ik me nergens meer over. Het is een grote farce aan het worden.
klopt. Ze hebben vanuit de FIA wat dingen onderschat

F1 is steeds meer een show aan het worden ipv dat het echt draait om de sport
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juni 2026 @ 01:22:07 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221141980
McLaren komt dit weekend ook met de Macarena vleugel

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')