Hij was de eerste die tweette dat er groot nieuws kwam op de dag dat Hamilton naar Ferrari werd aangekondigd.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk iets gerelateerd aan indycar of iets anders stoms, maar wie weet
Tegenwoordig is ie toch iets meer van Indy. Maar ja, niets kan uitgesloten worden wat Buxton betreft.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hij was de eerste die tweette dat er groot nieuws kwam op de dag dat Hamilton naar Ferrari werd aangekondigd.
Ik zet in op groot F1 nieuws. En zou me niks verbazen als het met Max te maken heeft.
Mwah, doet ook gewoon de Up to Speed podcast. Benieuwd of ze bij de release vandaag dit nieuws ook al behandelen.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is ie toch iets meer van Indy. Maar ja, niets kan uitgesloten worden wat Buxton betreft.
Het is praktisch uitgesloten dat gisteren hier iets mee te maken heeftquote:Op maandag 6 juli 2026 13:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mwah, doet ook gewoon de Up to Speed podcast. Benieuwd of ze bij de release vandaag dit nieuws ook al behandelen.
Max leek wel klaar met de RBR gister.
Scott Dixon naar Cadillacquote:Op maandag 6 juli 2026 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Buxton gebruikt exact dezelfde woorden als dat hij twee jaar geleden gebruikte voor de aankondiging van Lewis naar Ferrari.
Het lijkt er sterk op dat de popcorn er toch bij gepakt mag worden.
Max sabbatical?
Max naar Merc of McLaren?
Piastri naar Red Bull?
Alonso pensioen?
Ocon per direct op straat?
Classic merk, classic driver?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1 debuut maken op je 45e.
F1 Movie inspiratie voor Cadillac dan.
Verwacht niet dat het met F1 te maken heeft nu Buxton de IndyCar in de VS doetquote:Op maandag 6 juli 2026 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Buxton gebruikt exact dezelfde woorden als dat hij twee jaar geleden gebruikte voor de aankondiging van Lewis naar Ferrari.
Het lijkt er sterk op dat de popcorn er toch bij gepakt mag worden.
Max sabbatical?
Piastri naar Red Bull?
Alonso pensioen?
Dat gebeurt sowieso wel binnen 1 of 2 jaar, denk alleen niet dat Will Buxton daarvoor de woorden "absolutely massive" zou voor gebruiken.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht Alonso met pensioen.
Heeft ie daar genoeg geld voor?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:07 schreef Tarado het volgende:
Horner koopt Aston Martin en maakt er BYD F1 van (gokje)
Lewis terug naar Mercedes?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max sabbatical?
Piastri naar Red Bull?
Alonso pensioen?
BYD wel, Max gaat misschien wel weg, maar denk niet dat dit deze week al bekend wordt.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft ie daar genoeg geld voor?
Ik gok Max naar McLaren.
Gaan er geruchten over BYD en F1? Dan heb ik dat compleet gemist.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
BYD wel, Max gaat misschien wel weg, maar denk niet dat dit deze week al bekend wordt.
Ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gaan er geruchten over BYD en F1? Dan heb ik dat compleet gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dat ziet er apart uitquote:Op zondag 5 juli 2026 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Iemand heeft een 2006 intro gemaakt van het seizoen 2026
https://www.youtube.com/shorts/-9OHcwPuBTA
Dat kan ook nog. Hij krijgt steeds minder info.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk GP die per direct gardening leave krijgt
Dat zou toch niet zo schokkend zijn, zou je denken.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht Alonso met pensioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |