Plan Clown?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We confirm checking plan please C.
Ja, die hebben een 1-2 weten te verneuken in Monaco, dus die vinden vast ook wel een manier, maar die zal nooit zo extreem dom zijn als Alonso op mediums zetten terwijl het regent.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Ferrari tactics ondoorgrondelijk zijn.
McLaren misschien met de andere versnellingsbalverhoudingenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom zie ik Hamilton niet winnen, want Ferrari.
Die hebben vast ook nog wel wat geniale tactische acties in huis om een overwinning om zeep te helpen.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren misschien met de andere versnellingsbalverhoudingen
Jan Lammers?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
13 jaar geleden alweer. lol.
Stel hij wint nog een keer een race dan heeft die het record jaren tussen twee overwinningen. Wat nu op 6,5 jaar staat.
Dit soort tactics hebben alle kanshebbers tegenwoordig wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die hebben vast ook nog wel wat geniale tactische acties in huis om een overwinning om zeep te helpen.
Langste tijd tussen twee GP starts heb je inderdaad gelijk, Jan Lammers. Geinig record.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef DjVero het volgende:
[..]
Jan Lammers?
[edit] Wacht, overwinningen zie ik nu![]()
Tussendoor even de 24 uur van Le Mans gewonnenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Langste tijd tussen twee GP starts heb je inderdaad gelijk, Jan Lammers. Geinig record.
[ afbeelding ]
Inters.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die hebben vast ook nog wel wat geniale tactische acties in huis om een overwinning om zeep te helpen.
Waar zou ie anders heen moeten?quote:
Zucht, met de active aero en veel batterij power was er misschien een mogelijkheid tot inhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een gelimiteerde vermogenscurve en geen Macarena tijdens de GP van Monaco
Bekijk deze YouTube-video
Optochtgenot.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zucht, met de active aero en veel batterij power was er misschien een mogelijkheid tot inhalen.
Beetje triest is het wel. In principe WK materiaal maar het moet ook mee zitten qua team en geluk. En laat hij van dat laatste nou echt niet veel hebben in races,quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar zou ie anders heen moeten?
#FreeLeclercquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Beetje triest is het wel. In principe WK materiaal maar het moet ook mee zitten qua team en geluk. En laat hij van dat laatste nou echt niet veel hebben in races,
Is toch geen straf, wel jammer dat Ferrari die 60-40 regel tegenhoudt omdat de FIA hun "uitlaatdiffuser" wil verbiedenquote:
Overtake-mode blijft wel bestaan maar dat zal niet genoeg zijn denk ik, maar wie weet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zucht, met de active aero en veel batterij power was er misschien een mogelijkheid tot inhalen.
Actieve aero is geen drs hè.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik denk nog altijd dat de VT op donderdag zijn.
Sinds wanneer is dat niet meer dan?quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik denk nog altijd dat de VT op donderdag zijn.
https://racingnews365.nl/(...)ule-1-gp-monaco-2022quote:Tot dit jaar, want vanaf heden wordt afgeweken van het traditionele Monaco-tijdschema en vinden de vrije trainingen 'gewoon' plaats op vrijdag, zodat al het F1-personeel een dag minder vroeg af hoeven te reizen tijdens dit enorm drukke seizoen met 22 races. Op vrijdag beginnen de vrije trainingen dus op het 'gewone' Europese tijdstip van 14:00 uur met de eerste vrije training, gevolgd door de tweede vrije training om 17:00 uur.
Ik niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik krijg net een melding dat f1 live is?
F3 bedoelen ze denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik krijg net een melding dat f1 live is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |