abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221103674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Heel die flottila boeit me niets tbh, dit keer ook weinig van meegekregen gelukkig
Als het je allemaal niet boeit kun je ook met Lego gaan spelen of gewoon een rondje gaan mountainbiken.
graag verwijderen
pi_221104165
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als het je allemaal niet boeit kun je ook met Lego gaan spelen of gewoon een rondje gaan mountainbiken.
Nee, je bekijkt het de verkeerde kant op. Juist wanneer je niets zegt ben je een GeNoCiDe liefhebber.

Dat is hoe het werkt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 22:59:29 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221104276
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als het je allemaal niet boeit kun je ook met Lego gaan spelen of gewoon een rondje gaan mountainbiken.
Ok :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221106311
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Heel die flottila boeit me niets tbh, dit keer ook weinig van meegekregen gelukkig
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:53:30 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221108037
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.
Welk intern conflict?
pi_221109997
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Welk intern conflict?
Het interne conflict in Palestina zelf. Tussen Hamas en de stokoude dictator Abbas.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:39:10 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_221110018
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.
Hamas kan ook de wapens neer leggen!
:)
Zelfde als Hezbollah
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_221110569
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hamas kan ook de wapens neer leggen!
:)
Zelfde als Hezbollah
Beide een gevolg van de agressie van Israël. Je niet de oorzaak aanpakken en dat is het oprichten van een kolonie op andermans huis en daarbij de bewoners vermoorden of verjagen om plek te maken voor joden.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:54:43 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221111772
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:10 schreef Chadi het volgende:

[..]
Beide een gevolg van de agressie van Israël. Je niet de oorzaak aanpakken en dat is het oprichten van een kolonie op andermans huis en daarbij de bewoners vermoorden of verjagen om plek te maken voor joden.
Makkelijk hè, ligt altijd aan die ander.
pi_221118324
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Makkelijk hè, ligt altijd aan die ander.
De Arabische taal kent veel woorden, maar niet een woord voor zelfreflectie.
pi_221118370
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Makkelijk hè, ligt altijd aan die ander.
Kan je er inhoudelijk op in gaan? Of hebben dat officieel achter ons gelaten in NWS?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 15:40:04 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221118381
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.
Ik heb niet echt last van een intern cobflict hier, domme mensen doen domme dingen en in de hoop dat ze er dit keer wel echt wel doorkomen dan denk ik, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten

Kan ik me echt niet druk om maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221118504
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik heb niet echt last van een intern cobflict hier, domme mensen doen domme dingen en in de hoop dat ze er dit keer wel echt wel doorkomen dan denk ik, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten

Kan ik me echt niet druk om maken
Wat raar dat de hele wereld het Westen uitkotst omdat we weer eens een genocidale staat steunen en iedereen die er een beetje tegen in gaat "dom" noemen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:13:57 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221118527
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat raar dat de hele wereld het Westen uitkotst omdat we weer eens een genocidale staat steunen en iedereen die er een beetje tegen in gaat "dom" noemen
Niet iedereen, alleen gasten van die flottilla

Das gewoon een domme actie en als je je dan steeds aan diezelfde steen blijft stoten dan vind ik domme mensen geen onredelijke kwalificatie eerlijk gezegd

Die vogels die naar het ICC zijn gestapt noem ik niet dom bv

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 22-06-2026 16:31:38 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221118530
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
de hele wereld het Westen uitkotst
In de tussentijd komt "de hele wereld" naar het Westen om een beter leven te hebben, helaas wordt daarmee de levensstandaard in het Westen ook weer een stuk minder.....
  maandag 22 juni 2026 @ 16:23:15 #266
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221118583
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:10 schreef Chadi het volgende:

[..]
Beide een gevolg van de agressie van Israël. Je niet de oorzaak aanpakken en dat is het oprichten van een kolonie op andermans huis en daarbij de bewoners vermoorden of verjagen om plek te maken voor joden.
Je vergeet weer een aantal zaken:

• Het Jodendom, Joden en het Hebreeuws zijn inheems in dit gebied. Hier is het Jodendom ontstaan.
• Een aantal eeuwen later is dit gebied door Arabische moslims veroverd, geïslamiseerd en gearabiseerd.
• Arabische moslims besloten na deze verovering direct de Sharia te implementeren en iedereen die niet moslim is, werd gedegradeerd tot tweederangsburgers. Wat ook een van de reden is dat lokale mensen zich tot de Islam begonnen te bekeren, vanuit pure economische en sociale noodzaak om niet meer als tweederangsburg te hoeven leven.
• Arabische moslims bouwden vervolgens een enorme moskee op de plek waar de restanten van de laatste Joodse Tempel waren. Een praktijk die we op meer plekken zagen waarbij moslims, nadat men nieuwe gebieden had veroverd, lokale religieuze gebedshuizen ombouwde of verving voor moskeeën om de dominante van de Islam aan te tonen.

Vervolgens, eeuwen later zitten jullie de hele wereld de gaslighten dat Arabische moslims hier de inheemse bewoners zijn en Joden niet. Hoe komt het dat het binnen de Islam zo acceptabel is om andermans grondgebied te veroveren, de mensen te verdrijven, uit te moorden of te bekeren en vervolgens te claimen dat het grondgebied tot de Islam behoort?

Ik ben dan ook benieuwd wat dit wil zeggen voor Europa over een aantal eeuw, dan is het narratief zeker dat de inheemse bewoner van Frankrijk of Nederland, Rachid of Mohammed heet, en Christopher, Béatrice en Maarten kolonisten zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221118843
twitter
pi_221120389
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:00 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
1 malle tweet van een random persoon op X = spreken namens de hele bevolking?
pi_221120844
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je vergeet weer een aantal zaken:

• Het Jodendom, Joden en het Hebreeuws zijn inheems in dit gebied. Hier is het Jodendom ontstaan.
• Een aantal eeuwen later is dit gebied door Arabische moslims veroverd, geïslamiseerd en gearabiseerd.
• Arabische moslims besloten na deze verovering direct de Sharia te implementeren en iedereen die niet moslim is, werd gedegradeerd tot tweederangsburgers. Wat ook een van de reden is dat lokale mensen zich tot de Islam begonnen te bekeren, vanuit pure economische en sociale noodzaak om niet meer als tweederangsburg te hoeven leven.
• Arabische moslims bouwden vervolgens een enorme moskee op de plek waar de restanten van de laatste Joodse Tempel waren. Een praktijk die we op meer plekken zagen waarbij moslims, nadat men nieuwe gebieden had veroverd, lokale religieuze gebedshuizen ombouwde of verving voor moskeeën om de dominante van de Islam aan te tonen.

Vervolgens, eeuwen later zitten jullie de hele wereld de gaslighten dat Arabische moslims hier de inheemse bewoners zijn en Joden niet. Hoe komt het dat het binnen de Islam zo acceptabel is om andermans grondgebied te veroveren, de mensen te verdrijven, uit te moorden of te bekeren en vervolgens te claimen dat het grondgebied tot de Islam behoort?

Ik ben dan ook benieuwd wat dit wil zeggen voor Europa over een aantal eeuw, dan is het narratief zeker dat de inheemse bewoner van Frankrijk of Nederland, Rachid of Mohammed heet, en Christopher, Béatrice en Maarten kolonisten zijn.
Hoort Groot-Brittanië dan bij de Kelten of de Romeinen?
What Would Goku Do
pi_221123780
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Homey het volgende:

[..]
1 malle tweet van een random persoon op X = spreken namens de hele bevolking?
Dit doet me denken aan die Russische soldaat die een Oekraiense baby zou hebben gedood en dat zijn eigen eenheid hem daarna zou hebben geexecuteerd. Terecht dat ze hem neergeknald hebben natuurlijk.

Het probleem van Israel is dat jonge IDF soldaten veel op social media posten zonder over de gevolgen na te denken, omdat ze denken dat het stoer is.

Jij zegt: 'hij spreekt niet namens de hele bevolking' en daar ben ik het met je eens. Maar denk eens aan de rest van de wereld die een overvloed aan posts op social media te zien krijgt met zeer ernstige oorlogsmisdaden. Wat denk je wat dat doet met de beeldvorming van Israel. Als je googled kun je zien dat het hedendaagse Israel niet meer zo geliefd is in de wereld en dan druk ik me heel voorzichtig uit.
pi_221123784
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je vergeet weer een aantal zaken:

• Het Jodendom, Joden en het Hebreeuws zijn inheems in dit gebied. Hier is het Jodendom ontstaan.
• Een aantal eeuwen later is dit gebied door Arabische moslims veroverd, geïslamiseerd en gearabiseerd.
• Arabische moslims besloten na deze verovering direct de Sharia te implementeren en iedereen die niet moslim is, werd gedegradeerd tot tweederangsburgers. Wat ook een van de reden is dat lokale mensen zich tot de Islam begonnen te bekeren, vanuit pure economische en sociale noodzaak om niet meer als tweederangsburg te hoeven leven.
• Arabische moslims bouwden vervolgens een enorme moskee op de plek waar de restanten van de laatste Joodse Tempel waren. Een praktijk die we op meer plekken zagen waarbij moslims, nadat men nieuwe gebieden had veroverd, lokale religieuze gebedshuizen ombouwde of verving voor moskeeën om de dominante van de Islam aan te tonen.

Vervolgens, eeuwen later zitten jullie de hele wereld de gaslighten dat Arabische moslims hier de inheemse bewoners zijn en Joden niet. Hoe komt het dat het binnen de Islam zo acceptabel is om andermans grondgebied te veroveren, de mensen te verdrijven, uit te moorden of te bekeren en vervolgens te claimen dat het grondgebied tot de Islam behoort?

Ik ben dan ook benieuwd wat dit wil zeggen voor Europa over een aantal eeuw, dan is het narratief zeker dat de inheemse bewoner van Frankrijk of Nederland, Rachid of Mohammed heet, en Christopher, Béatrice en Maarten kolonisten zijn.
Joden uit Oekraïne en de rest van Europa zijn daar niet inheems. Je wil graag de zaken mengen en op een hoop gooien om ook de Oekrainers ineens ineens te maken.
Wat maakt Nederlandse joden ineens inheems in die gebieden? Als dat inheems zijn, zijn ze hier dan niet inheems?

Gewoon bullshit dus.
pi_221123806
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik heb niet echt last van een intern cobflict hier, domme mensen doen domme dingen en in de hoop dat ze er dit keer wel echt wel doorkomen dan denk ik, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten

Kan ik me echt niet druk om maken
Ik denk heel eerlijk gezegd dat bijna iedereen er last van heeft alleen willen veel mensen er zich niet druk om maken zoals je zelf zegt.

Als je het voorval naar normen en waarden afbreekt waar je voor staat en die nu tegenover elkaar staan, kom je er al heel snel achter dat het eigenlijk botst maar dat je het botsen niet wil hebben en dus bewust of onbewust een escape maakt in de vorm van een uitzondering...
pi_221123833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:38 schreef Chadi het volgende:

[..]
Joden uit Oekraïne en de rest van Europa zijn daar niet inheems. Je wil graag de zaken mengen en op een hoop gooien om ook de Oekrainers ineens ineens te maken.
Wat maakt Nederlandse joden ineens inheems in die gebieden? Als dat inheems zijn, zijn ze hier dan niet inheems?

Gewoon bullshit dus.
Zo komen de Friezen oorspronkelijk ook uit een gebied oostelijk van de Krim, laten we ze gezellig vernietigen.
graag verwijderen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 07:31:13 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221123894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:47 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik denk heel eerlijk gezegd dat bijna iedereen er last van heeft alleen willen veel mensen er zich niet druk om maken zoals je zelf zegt.

Als je het voorval naar normen en waarden afbreekt waar je voor staat en die nu tegenover elkaar staan, kom je er al heel snel achter dat het eigenlijk botst maar dat je het botsen niet wil hebben en dus bewust of onbewust een escape maakt in de vorm van een uitzondering...
Denk dat je je hele beperkte kijk op de wereld projecteerd op de rest en een of andere reden probeert te zoeken voor het feit dat zoveel mensen het er niet mee eens zijn

Makkelijker en meestal gezonder is dan om gewoon te accepteren dat andere mensen anders tegen bepaalde zaken aankijken dan jij en het mooie is dat dit gewoon kan zonder rare hersengymnastiek maar door gewoon met elkaar te praten en gewoon naar elkaar te luisteren O+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221123911
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zo komen de Friezen oorspronkelijk ook uit een gebied oostelijk van de Krim, laten we ze gezellig vernietigen.
Dat is wat Howardroark stelt in feite.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')