Als het je allemaal niet boeit kun je ook met Lego gaan spelen of gewoon een rondje gaan mountainbiken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heel die flottila boeit me niets tbh, dit keer ook weinig van meegekregen gelukkig
Nee, je bekijkt het de verkeerde kant op. Juist wanneer je niets zegt ben je een GeNoCiDe liefhebber.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het je allemaal niet boeit kun je ook met Lego gaan spelen of gewoon een rondje gaan mountainbiken.
Okquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het je allemaal niet boeit kun je ook met Lego gaan spelen of gewoon een rondje gaan mountainbiken.
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heel die flottila boeit me niets tbh, dit keer ook weinig van meegekregen gelukkig
Welk intern conflict?quote:Op zondag 21 juni 2026 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.
Hamas kan ook de wapens neer leggen!quote:Op zondag 21 juni 2026 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.
Beide een gevolg van de agressie van Israël. Je niet de oorzaak aanpakken en dat is het oprichten van een kolonie op andermans huis en daarbij de bewoners vermoorden of verjagen om plek te maken voor joden.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hamas kan ook de wapens neer leggen!
![]()
Zelfde als Hezbollah
Makkelijk hè, ligt altijd aan die ander.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beide een gevolg van de agressie van Israël. Je niet de oorzaak aanpakken en dat is het oprichten van een kolonie op andermans huis en daarbij de bewoners vermoorden of verjagen om plek te maken voor joden.
De Arabische taal kent veel woorden, maar niet een woord voor zelfreflectie.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk hè, ligt altijd aan die ander.
Kan je er inhoudelijk op in gaan? Of hebben dat officieel achter ons gelaten in NWS?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk hè, ligt altijd aan die ander.
Ik heb niet echt last van een intern cobflict hier, domme mensen doen domme dingen en in de hoop dat ze er dit keer wel echt wel doorkomen dan denk ik, wie zijn billen brandt moet op de blaren zittenquote:Op zondag 21 juni 2026 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het een plek te geven. Mensen hanteren hierbij verschillende strategieën om het interne conflict te sussen.
Wat raar dat de hele wereld het Westen uitkotst omdat we weer eens een genocidale staat steunen en iedereen die er een beetje tegen in gaat "dom" noemenquote:Op maandag 22 juni 2026 15:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb niet echt last van een intern cobflict hier, domme mensen doen domme dingen en in de hoop dat ze er dit keer wel echt wel doorkomen dan denk ik, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Kan ik me echt niet druk om maken
Niet iedereen, alleen gasten van die flottillaquote:Op maandag 22 juni 2026 16:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat raar dat de hele wereld het Westen uitkotst omdat we weer eens een genocidale staat steunen en iedereen die er een beetje tegen in gaat "dom" noemen
In de tussentijd komt "de hele wereld" naar het Westen om een beter leven te hebben, helaas wordt daarmee de levensstandaard in het Westen ook weer een stuk minder.....quote:
Je vergeet weer een aantal zaken:quote:Op zondag 21 juni 2026 18:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beide een gevolg van de agressie van Israël. Je niet de oorzaak aanpakken en dat is het oprichten van een kolonie op andermans huis en daarbij de bewoners vermoorden of verjagen om plek te maken voor joden.
Hoort Groot-Brittanië dan bij de Kelten of de Romeinen?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vergeet weer een aantal zaken:
• Het Jodendom, Joden en het Hebreeuws zijn inheems in dit gebied. Hier is het Jodendom ontstaan.
• Een aantal eeuwen later is dit gebied door Arabische moslims veroverd, geïslamiseerd en gearabiseerd.
• Arabische moslims besloten na deze verovering direct de Sharia te implementeren en iedereen die niet moslim is, werd gedegradeerd tot tweederangsburgers. Wat ook een van de reden is dat lokale mensen zich tot de Islam begonnen te bekeren, vanuit pure economische en sociale noodzaak om niet meer als tweederangsburg te hoeven leven.
• Arabische moslims bouwden vervolgens een enorme moskee op de plek waar de restanten van de laatste Joodse Tempel waren. Een praktijk die we op meer plekken zagen waarbij moslims, nadat men nieuwe gebieden had veroverd, lokale religieuze gebedshuizen ombouwde of verving voor moskeeën om de dominante van de Islam aan te tonen.
Vervolgens, eeuwen later zitten jullie de hele wereld de gaslighten dat Arabische moslims hier de inheemse bewoners zijn en Joden niet. Hoe komt het dat het binnen de Islam zo acceptabel is om andermans grondgebied te veroveren, de mensen te verdrijven, uit te moorden of te bekeren en vervolgens te claimen dat het grondgebied tot de Islam behoort?
Ik ben dan ook benieuwd wat dit wil zeggen voor Europa over een aantal eeuw, dan is het narratief zeker dat de inheemse bewoner van Frankrijk of Nederland, Rachid of Mohammed heet, en Christopher, Béatrice en Maarten kolonisten zijn.
Dit doet me denken aan die Russische soldaat die een Oekraiense baby zou hebben gedood en dat zijn eigen eenheid hem daarna zou hebben geexecuteerd. Terecht dat ze hem neergeknald hebben natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Homey het volgende:
[..]
1 malle tweet van een random persoon op X = spreken namens de hele bevolking?
Joden uit Oekraïne en de rest van Europa zijn daar niet inheems. Je wil graag de zaken mengen en op een hoop gooien om ook de Oekrainers ineens ineens te maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vergeet weer een aantal zaken:
• Het Jodendom, Joden en het Hebreeuws zijn inheems in dit gebied. Hier is het Jodendom ontstaan.
• Een aantal eeuwen later is dit gebied door Arabische moslims veroverd, geïslamiseerd en gearabiseerd.
• Arabische moslims besloten na deze verovering direct de Sharia te implementeren en iedereen die niet moslim is, werd gedegradeerd tot tweederangsburgers. Wat ook een van de reden is dat lokale mensen zich tot de Islam begonnen te bekeren, vanuit pure economische en sociale noodzaak om niet meer als tweederangsburg te hoeven leven.
• Arabische moslims bouwden vervolgens een enorme moskee op de plek waar de restanten van de laatste Joodse Tempel waren. Een praktijk die we op meer plekken zagen waarbij moslims, nadat men nieuwe gebieden had veroverd, lokale religieuze gebedshuizen ombouwde of verving voor moskeeën om de dominante van de Islam aan te tonen.
Vervolgens, eeuwen later zitten jullie de hele wereld de gaslighten dat Arabische moslims hier de inheemse bewoners zijn en Joden niet. Hoe komt het dat het binnen de Islam zo acceptabel is om andermans grondgebied te veroveren, de mensen te verdrijven, uit te moorden of te bekeren en vervolgens te claimen dat het grondgebied tot de Islam behoort?
Ik ben dan ook benieuwd wat dit wil zeggen voor Europa over een aantal eeuw, dan is het narratief zeker dat de inheemse bewoner van Frankrijk of Nederland, Rachid of Mohammed heet, en Christopher, Béatrice en Maarten kolonisten zijn.
Ik denk heel eerlijk gezegd dat bijna iedereen er last van heeft alleen willen veel mensen er zich niet druk om maken zoals je zelf zegt.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb niet echt last van een intern cobflict hier, domme mensen doen domme dingen en in de hoop dat ze er dit keer wel echt wel doorkomen dan denk ik, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Kan ik me echt niet druk om maken
Zo komen de Friezen oorspronkelijk ook uit een gebied oostelijk van de Krim, laten we ze gezellig vernietigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joden uit Oekraïne en de rest van Europa zijn daar niet inheems. Je wil graag de zaken mengen en op een hoop gooien om ook de Oekrainers ineens ineens te maken.
Wat maakt Nederlandse joden ineens inheems in die gebieden? Als dat inheems zijn, zijn ze hier dan niet inheems?
Gewoon bullshit dus.
Denk dat je je hele beperkte kijk op de wereld projecteerd op de rest en een of andere reden probeert te zoeken voor het feit dat zoveel mensen het er niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk heel eerlijk gezegd dat bijna iedereen er last van heeft alleen willen veel mensen er zich niet druk om maken zoals je zelf zegt.
Als je het voorval naar normen en waarden afbreekt waar je voor staat en die nu tegenover elkaar staan, kom je er al heel snel achter dat het eigenlijk botst maar dat je het botsen niet wil hebben en dus bewust of onbewust een escape maakt in de vorm van een uitzondering...
Dat is wat Howardroark stelt in feite.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo komen de Friezen oorspronkelijk ook uit een gebied oostelijk van de Krim, laten we ze gezellig vernietigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |