abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945725
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Bedoel je deze zin : " Nogmaals, VN Handvest garandeert het recht op verdediging. "

Ik dacht je maakt een grap maargoed.

DE VN (handboek) en Israel in 1 zin gebruiken is al genoeg voor mij om te stellen dat je je waarschijnlijk iets meer moet verdiepen in de situatie van het midden oosten. Israel heeft een bloedhekel aan de VN en zijn "Handboek". Niet persoonlijk opvatten aub.
Als voor jou Handvest een grap is, nou ja, prima dan. Denk dat de rechters van de Gerechtshof daar toch anders over denken.
I carried the fire before I knew its name.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 20:32:34 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220945753
israel voert oorlog, die beelden zijn nog nooit leuk geweest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220945754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:24 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Dat hebben arabieren zelf veroorzaakt.
De Israeliers zijn de engelen des lichts en de rest loopt rond met horentjes. Ben ik nu je vriend?
pi_220945830
mij beetje te dramatisch aan het worden hier.......
Do what you love, love what you do!
pi_220945845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Omdat Europa. En geen achterlijke 3e wereldlanden cultuur. Dat zijn hele gematigde en moderne Moslims.
macedonie is geen EU iig. maar oke wss hebben ze daar wel uit gevonden dat christelijk en moslim met elkaar kan leven enzo?

Nu iig wel zover ik daar zie?
pi_220945855
verder onwijs weer offtopic enzo gegaan, maargoed ff zij sprong. maakt ook niet uit.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 20:48:42 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220945871
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:46 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Voor de meeste mensen. Dat zeg je toch zelf. Want de meeste mensen hebben geen militaire ervaring en weten helemaal niks over hoe het in de oorlog werkt.

Ik heb al ergens een voorbeeld gegeven. IDF heeft recht alle burgers objecten te vernietigen die militair worden gebruikt of belangrijk kunnen zijn voor het voeren van de oorlog.

Sjiitische dorpen worden platgegooid omdat er voorraden van Hesbollah zijn en de tunnels eronder. Daarnaast zijn er christelijke dorpen die gewoon blijven zoals ze waren en niemand raakt ze aan, omdat er geen militair gebruik
van is geweest.

Dus als je je huis Hesbollah laat gebruiken moet je niet gaan zeuren dat de huis met de grond wordt gemaakt.
[..]
Man, je snapt het nog steeds niet! Heb je geen enkele gevoel van een context? Laat maar joh.
Ik snap het prima, je stelling klopte niet, snap je zelf ook daarom paste je hem aan

Dan kun je beter zeggen 'ok, touche!' dan met de doelpalen schuiven want niemand neemt je nog serieus nu
pi_220945883
misschien hoeven we helemaal geen oorlog te voeren? Het is maar een idee he?

Waarom zouden jullie oorlog willen voeren met anderen? Denk niet he? Oke waarom hebben we nu dan wel oorlog? Ik weet het wel maar vul het zelf maar in.
pi_220945900
quote:
85s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef kree het volgende:
mij beetje te dramatisch aan het worden hier.......
Niet alles te serieus nemen, we discusseren gewoon gezellig.

Kleine update van BBC: "Trump is trying to get out of this war but Iran is not letting him go". _O-
pi_220945910
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:53 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Niet alles te serieus nemen, we discusseren gewoon gezellig.

Kleine update van BBC: "Trump is trying to get out of this war but Iran is not letting him go". _O-
owh heb er geen problemen mee hoor :). maar oke wat heftige meningen lees ik, wat btw oke is wmb. :)
zo lang iedereen open en eerlijk is naar elkaar en niet aanvallend ben ik er helemaal oke mee :P
pi_220945991
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik snap het prima, je stelling klopte niet, snap je zelf ook daarom paste je hem aan

Dan kun je beter zeggen 'ok, touche!' dan met de doelpalen schuiven want niemand neemt je nog serieus nu
Mijn stelling klopt heel goed als je Nederland in diezelfde situatie als Israel zou plaatsen. Mijn stelling klopt niet als je vredestijd logica en regels met oorlogstijd logica en regels door elkaar haalt.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220946174
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Mijn stelling klopt heel goed als je Nederland in diezelfde situatie als Israel zou plaatsen. Mijn stelling klopt niet als je vredestijd logica en regels met oorlogstijd logica en regels door elkaar haalt.
Jouw stellingen gaan compleet nergens over.

Je komt constant met bizarre onwaarheden. Zoals dat het Israelische leger een standaard zou hebben hetzelfde als het Nederlandse leger. Totale onzin, IDF is een terreur organisatie die bewust hulpverleners en journalisten vermoord. Ze gebruiken menselijke schilden, ze gebruiken sexueel geweld en marteling.
Je zegt onzin als dat Israel democratisch zou zijn. Dat is het natuurlijk totaal niet, dat is zo'n verzinsel dat alleen Israel propagandisten verkondigen zoals Wilders en Markuszower.

Daarbij doe je ook alsof Israel degene is die mag bepalen welk geweld noodzakelijk is. Maar andersom geldt dat dan opeens niet. Volgens jou mogen Hezbollah en Hamas niet op een zelfde manier beslissen welk geweld noodzakelijk is. Maar Hamas en Hezbollah worden door Israel met uitroeiing bedreigd. Andersom zou Israel geen enkel probleem met terroristen hebben als ze zouden stoppen met hun agressie.
pi_220946518
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je komt constant met bizarre onwaarheden. Zoals dat het Israelische leger een standaard zou hebben hetzelfde als het Nederlandse leger. Totale onzin, IDF is een terreur organisatie die bewust hulpverleners en journalisten vermoord. Ze gebruiken menselijke schilden, ze gebruiken sexueel geweld en marteling.
Je zegt onzin als dat Israel democratisch zou zijn. Dat is het natuurlijk totaal niet, dat is zo'n verzinsel dat alleen Israel propagandisten verkondigen zoals Wilders en Markuszower.

Daarbij doe je ook alsof Israel degene is die mag bepalen welk geweld noodzakelijk is. Maar andersom geldt dat dan opeens niet. Volgens jou mogen Hezbollah en Hamas niet op een zelfde manier beslissen welk geweld noodzakelijk is. Maar Hamas en Hezbollah worden door Israel met uitroeiing bedreigd. Andersom zou Israel geen enkel probleem met terroristen hebben als ze zouden stoppen met hun agressie.
Krijg jij geld uit Qatar of San Carlos de Bariloche?
graag verwijderen
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:59:31 #289
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220947032
Het gaat weer los. Explosies in Kuwait en Bahrein.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220947034
There is new fighting reported in the Iran war, with explosions reported in Iran and Kuwait. Get the latest on the possible new fighting in the Iran war
Bekijk deze YouTube-video
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220947042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je morele verontwaardiging over moord op burgers, hulpverleners en journalisten komt wat selectief over als je jezelf profileert met Luigi Mangione. Waar ligt jouw grens precies? Is doelbewuste moord op een burger alleen verwerpelijk als de verkeerde kant het doet?
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:21:15 #292
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220947056
Vuurwerk in Koeweit.

twitter

beelden van een andere hoek:
twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Perrin op 03-06-2026 02:35:40 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:22:18 #293
38496 Perrin
pi_220947058
Hoe zou het met de deal of zelfs maar het staakt-het-vuren gaan?

twitter

twitter

twitter
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:29:25 #294
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220947063
Tja, als de VS maar blijft doorgaan met aanvallen tijdens een ceasefire, dan kun je hier op wachten.
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:30:25 #295
38496 Perrin
pi_220947064
Ook Erbil zo te lezen.

twitter
  woensdag 3 juni 2026 @ 02:02:29 #296
38496 Perrin
pi_220947079
Ondertussen in Koeweit.

twitter
pi_220947278
"Volgens het centrale commando in de regio, CENTCOM, raakten geen van de raketten doel." Behalve die Failed Patriot interceptor missile die in een woonwijk terecht kwam.

Netanyahu zei twee dagen geleden na te denken over een "Final Solution" (using Hitlers own terms), waarmee hij zou verwijzen naar het inzetten van kernwapens. Je kunt nu gerust stellen dat Bibi is representing evil in its purest form.

Het zou ook het volgende verklaren:
Geruchten worden steeds hardnekkiger dat Iran al een of meerdere atoombommen heeft. Pakistan en Noord Korea worden genoemd als landen die daarbij geholpen zouden hebben, met China en Rusland als de orchestrators op de achtergrond.

-Verder zijn de VS pislink op Oman en dreigen het land met sancties als het blijft toenaderen tot Iran.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 06:44:49 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220947288
Bron?
pi_220947295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:26 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu zei twee dagen geleden na te denken over een "Final Solution" (using Hitlers own terms)
Die vent is dan ook gewoon een reincarnatie van H. Maargoed, als ik hem iets als Hitleryahu zou noemen krijg ik een ban, terwijl Putler blijkbaar geen enkel probleem is.
pi_220947300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Als voor jou Handvest een grap is, nou ja, prima dan. Denk dat de rechters van de Gerechtshof daar toch anders over denken.
De rechters van het internationaal gerechtshof hebben objectief gezien stukken meer moraal en kijken naar alle feiten ipv van de hypocriete selectieve onzin die jij hier bij elkaar typt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')