Als voor jou Handvest een grap is, nou ja, prima dan. Denk dat de rechters van de Gerechtshof daar toch anders over denken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Bedoel je deze zin : " Nogmaals, VN Handvest garandeert het recht op verdediging. "
Ik dacht je maakt een grap maargoed.
DE VN (handboek) en Israel in 1 zin gebruiken is al genoeg voor mij om te stellen dat je je waarschijnlijk iets meer moet verdiepen in de situatie van het midden oosten. Israel heeft een bloedhekel aan de VN en zijn "Handboek". Niet persoonlijk opvatten aub.
De Israeliers zijn de engelen des lichts en de rest loopt rond met horentjes. Ben ik nu je vriend?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:24 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dat hebben arabieren zelf veroorzaakt.
macedonie is geen EU iig. maar oke wss hebben ze daar wel uit gevonden dat christelijk en moslim met elkaar kan leven enzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Omdat Europa. En geen achterlijke 3e wereldlanden cultuur. Dat zijn hele gematigde en moderne Moslims.
Ik snap het prima, je stelling klopte niet, snap je zelf ook daarom paste je hem aanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:46 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen. Dat zeg je toch zelf. Want de meeste mensen hebben geen militaire ervaring en weten helemaal niks over hoe het in de oorlog werkt.
Ik heb al ergens een voorbeeld gegeven. IDF heeft recht alle burgers objecten te vernietigen die militair worden gebruikt of belangrijk kunnen zijn voor het voeren van de oorlog.
Sjiitische dorpen worden platgegooid omdat er voorraden van Hesbollah zijn en de tunnels eronder. Daarnaast zijn er christelijke dorpen die gewoon blijven zoals ze waren en niemand raakt ze aan, omdat er geen militair gebruik
van is geweest.
Dus als je je huis Hesbollah laat gebruiken moet je niet gaan zeuren dat de huis met de grond wordt gemaakt.
[..]
Man, je snapt het nog steeds niet! Heb je geen enkele gevoel van een context? Laat maar joh.
Niet alles te serieus nemen, we discusseren gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef kree het volgende:
mij beetje te dramatisch aan het worden hier.......
owh heb er geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:53 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Niet alles te serieus nemen, we discusseren gewoon gezellig.
Kleine update van BBC: "Trump is trying to get out of this war but Iran is not letting him go".
Mijn stelling klopt heel goed als je Nederland in diezelfde situatie als Israel zou plaatsen. Mijn stelling klopt niet als je vredestijd logica en regels met oorlogstijd logica en regels door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik snap het prima, je stelling klopte niet, snap je zelf ook daarom paste je hem aan
Dan kun je beter zeggen 'ok, touche!' dan met de doelpalen schuiven want niemand neemt je nog serieus nu
Jouw stellingen gaan compleet nergens over.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Mijn stelling klopt heel goed als je Nederland in diezelfde situatie als Israel zou plaatsen. Mijn stelling klopt niet als je vredestijd logica en regels met oorlogstijd logica en regels door elkaar haalt.
Krijg jij geld uit Qatar of San Carlos de Bariloche?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jouw stellingen gaan compleet nergens over.
Je komt constant met bizarre onwaarheden. Zoals dat het Israelische leger een standaard zou hebben hetzelfde als het Nederlandse leger. Totale onzin, IDF is een terreur organisatie die bewust hulpverleners en journalisten vermoord. Ze gebruiken menselijke schilden, ze gebruiken sexueel geweld en marteling.
Je zegt onzin als dat Israel democratisch zou zijn. Dat is het natuurlijk totaal niet, dat is zo'n verzinsel dat alleen Israel propagandisten verkondigen zoals Wilders en Markuszower.
Daarbij doe je ook alsof Israel degene is die mag bepalen welk geweld noodzakelijk is. Maar andersom geldt dat dan opeens niet. Volgens jou mogen Hezbollah en Hamas niet op een zelfde manier beslissen welk geweld noodzakelijk is. Maar Hamas en Hezbollah worden door Israel met uitroeiing bedreigd. Andersom zou Israel geen enkel probleem met terroristen hebben als ze zouden stoppen met hun agressie.
Je morele verontwaardiging over moord op burgers, hulpverleners en journalisten komt wat selectief over als je jezelf profileert met Luigi Mangione. Waar ligt jouw grens precies? Is doelbewuste moord op een burger alleen verwerpelijk als de verkeerde kant het doet?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jouw stellingen gaan compleet nergens over.
Je komt constant met bizarre onwaarheden. Zoals dat het Israelische leger een standaard zou hebben hetzelfde als het Nederlandse leger. Totale onzin, IDF is een terreur organisatie die bewust hulpverleners en journalisten vermoord. Ze gebruiken menselijke schilden, ze gebruiken sexueel geweld en marteling.
Je zegt onzin als dat Israel democratisch zou zijn. Dat is het natuurlijk totaal niet, dat is zo'n verzinsel dat alleen Israel propagandisten verkondigen zoals Wilders en Markuszower.
Daarbij doe je ook alsof Israel degene is die mag bepalen welk geweld noodzakelijk is. Maar andersom geldt dat dan opeens niet. Volgens jou mogen Hezbollah en Hamas niet op een zelfde manier beslissen welk geweld noodzakelijk is. Maar Hamas en Hezbollah worden door Israel met uitroeiing bedreigd. Andersom zou Israel geen enkel probleem met terroristen hebben als ze zouden stoppen met hun agressie.
Die vent is dan ook gewoon een reincarnatie van H. Maargoed, als ik hem iets als Hitleryahu zou noemen krijg ik een ban, terwijl Putler blijkbaar geen enkel probleem is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:26 schreef AFA2022 het volgende:
Netanyahu zei twee dagen geleden na te denken over een "Final Solution" (using Hitlers own terms)
De rechters van het internationaal gerechtshof hebben objectief gezien stukken meer moraal en kijken naar alle feiten ipv van de hypocriete selectieve onzin die jij hier bij elkaar typt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als voor jou Handvest een grap is, nou ja, prima dan. Denk dat de rechters van de Gerechtshof daar toch anders over denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |