abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220912954
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Jij vond Thiel vroeger toch ook een engerd? Inmiddels bijgedraaid naar supporter van deze man?
Ik geef geen waardeoordeel, ik stel alleen vast dat een libertariër die zich prettig voelt bij een libertariër aan de macht nou niet zo wereldschokkend is. Alhoewel je over zijn invulling daarvan dan wel wat kan vinden.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:11:08 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220913377
Geniaal weer.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:04:56 #28
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220913804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Gaat ie lekker? _O-
LOL...het is niet iets wat ik wil hè, Warhammertje :')

Maar je kunt niet een gepolariseerde bevolking, waarvan het grootste gedeelte bewapend is, economisch aan het langste eind laten trekken, terwijl de bovenklasse bevoordeeld wordt en er dagelijks op vooruit gaat...daar is de rek een keer uit en dan gebeuren er vervelende dingen voor de rijken

Ken je historie, zou ik zeggen. Franse revolutie, Russische revolutie, Gilded Age backlash en, in mindere ingrijpende mate, de great depression/new deal en Occupy Wall Street.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:59:59 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220915760
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:05:00 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_220915790
pi_220915937
Wérkelijk? Wie bedenkt dat nou? …om wat te bereiken?
pi_220916071
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:27 schreef AnneX het volgende:
Wérkelijk? Wie bedenkt dat nou? …om wat te bereiken?
Het gaat om steden met een internationale luchthaven van staten die niet meewerken met ICE.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:21:20 #33
38496 Perrin
pi_220916321
Demente opa moet een van zijn narcistische projectjes terugdraaien.

twitter
pi_220916517
Meneer is niet dement, hij is kwaadaardig van kinds af en nu té oud om zelfstandig na te denken.

Ben benieuwd of de naam trump eraf gaat…
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:05:59 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_220916551
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:01 schreef AnneX het volgende:
Meneer is niet dement, hij is kwaadaardig van kinds af en nu té oud om zelfstandig na te denken.

Trump heeft natuurlijk een prima track record op het gebied van het opvolgen van gerechtelijke uitspraken. </s>
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 mei 2026 @ 22:16:12 #36
862 Arcee
Look closer
pi_220916608
quote:

Trump z'n naam zal in ieder geval overal uitgewist worden wanneer er weer een Dem in het Witte Huis zit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220916703
US Law Enforcement Warns of ‘Anti-Tech Extremism’ as AI Hatred Grows

quote:
As Americans stew over the looming risk of job-stealing AI and data centers in their backyards, the feds are raising the alarm about a new category of threat, documents obtained by WIRED show.

In the wake of attacks on CEOs, a nationwide protest movement targeting data centers, and increasing concerns about AI job replacement, federal intelligence agencies and domestic law enforcement are circulating reports with a new domestic target in mind: anti-technology extremists.

But perhaps the clearest-cut example of how nonviolent critiques of technology can be swept up along with threats is found in an open-source report circulated by SITE Intelligence in April 2025. The report flags a video from the progressive nonprofit More Perfect Union on the destructive effects of a data center to nearby residents in Georgia. Nothing in the video advocated for violence against property or people. But thanks to fusion center targeting, the advocacy group is now circulating among US intelligence and law enforcement across the country as a potential threat vector.
https://www.wired.com/sto(...)anti-tech-extremism/

De politiestaat wordt verder uitgebouwd. Big tech maakt zich niet populair. Het helpt natuurlijk ook niet dat er zo extreem veel geld wordt weggegooid en dat al die lui doen alsof ze visionair zijn.
pi_220917285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
US Law Enforcement Warns of ‘Anti-Tech Extremism’ as AI Hatred Grows
[..]
https://www.wired.com/sto(...)anti-tech-extremism/

De politiestaat wordt verder uitgebouwd. Big tech maakt zich niet populair. Het helpt natuurlijk ook niet dat er zo extreem veel geld wordt weggegooid en dat al die lui doen alsof ze visionair zijn.
Het grappige is dat het filmpje in kwestie een goed voorbeeld van 'desinformatie' is. Ironisch.
pi_220917416
Trump's reactie op de uitspraak van de rechter mbt het Kennedy Center.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220917453
Deze rechter werkt ook al niet mee.

Judge Reopens Trump’s I.R.S. Suit and Questions His ‘Weaponization’ Fund

The ruling was a blow to both President Trump, who had voluntarily dismissed the suit last week, and to the Justice Department, which used the suit to establish a fund likely intended for Trump allies.

quote:
In her brief but stern order on Friday, Judge Williams said that she wanted to investigate the circumstances surrounding Mr. Trump's efforts to settle the lawsuit in a way that benefited him and his allies. If she succeeds in moving forward with her inquiry, it could ultimately result in questions being asked of the Justice Department leaders who signed the agreements to settle the suit -- chief among them, Todd Blanche, the acting attorney general, and Stanley Woodward Jr., the No. 3 official in the department.

In her order, Judge Williams asserted that she was "empowered to investigate serious misconduct" in any case before her, and ordered Mr. Trump's lawyers to tell her by June 12 whether the lawsuit should be formally reopened because "the court was the victim of a fraud."

She also wanted Mr. Trump's lawyers to respond to the question of whether he had colluded with his own government to settle the case "to avoid judicial scrutiny."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:25:13 #41
38496 Perrin
pi_220918267
Aan het oefenen voor verkiezingsdag. (ICE die demonstranten aanvalt in Newark)

twitter
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:43:08 #42
38496 Perrin
pi_220918405
pi_220919424
quote:
83s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 03:16 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's reactie op de uitspraak van de rechter mbt het Kennedy Center.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220920305
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het grappige is dat het filmpje in kwestie een goed voorbeeld van 'desinformatie' is. Ironisch.
Welk filmpje?
What Would Goku Do
pi_220920313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:16 schreef Arcee het volgende:

[..]
Trump z'n naam zal in ieder geval overal uitgewist worden wanneer er weer een Dem in het Witte Huis zit.
Airports enzo zullen wel meevallen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220920691
quote:
Mee eens met het eerste, maar hij kan nog wel zelfstandig denken, edoch die kwaadaardigheid belet hem.

quote:
Ik neem aan dat het pro-trumpbestuur van het centrum niet verder wil rellen omtrent die naam.
Ze dienen wel Trumps ego, maar zij zijn het niet zelf.
Of ze staan onder druk van de Grote non-Roerganger naar de rechter te gaan etc.

Dan nog is er het congress vol trumpslaafjes... die kan besluiten over die naam.
Dat had men al maanden terug moeten doen. maar toen die naam er kwam... deden ze niks, dacht ik.
Gaat het congress nu wel besluiten dat die non-roergangersnaam erbij moet ?

Net zoals die oorlog met Iran... ook nooit besloten door het congress.. Niet door hen veroordeeld en Trump teruggefloten.

quote:
De Amerikaanse president Donald Trump wil niet langer de leiding hebben over het Kennedy Center for the Performing Arts, schrijft hij in een uitgebreid bericht op Truth Social. Hij zal samenwerken met het Amerikaanse Congres om het bestuur van het volgens hem "falende" centrum over te dragen. Trump installeerde zichzelf vorig jaar als voorzitter van het centrum en hernoemde het tot het Trump-Kennedy Center.
https://www.zeelandnet.nl(...)a-beslissing-rechter
Tjaaaa hij is dat bestuur binnengedrongen om zijn naam te promoten.
Werkelijk bestuur, uit de financiële put komen, is niet zijn interesse.
Hij geeft het dus op. Hij heeft nog de ballroom en de arc om zijn grootheid te benadrukken met de naamgeving.
Wat nog meer?
Standbeeld ergens ? Sportstadion?

[ Bericht 4% gewijzigd door Bluesdude op 30-05-2026 15:54:39 ]
pi_220921464
Bij de rechtszaak tegen Comey:

Lead federal prosecutor in James Comey seashells photo case steps aside

Matthew Petracca, a former Republican county committeeman, was the rookie federal prosecutor who brought the highly criticized case to a federal grand jury.

pi_220921526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Mee eens met het eerste, maar hij kan nog wel zelfstandig denken, edoch die kwaadaardigheid belet hem.
[..]
Ik neem aan dat het pro-trumpbestuur van het centrum niet verder wil rellen omtrent die naam.

Dan nog is er het congress vol trumpslaafjes... die kan besluiten over die naam.
Dat had men al maanden terug moeten doen. maar toen die naam er kwam... deden ze niks, dacht ik.

Net zoals die oorlog met Iran... ook nooit besloten door het congress.. Niet door hen veroordeeld en Trump teruggefloten.
[..]
Hij geeft het dus op. Hij heeft nog de ballroom en de arc om zijn grootheid te benadrukken met de naamgeving.
Wat nog meer?
Oh ja…het sportstadion waar de wk finale wordt gespeeld.
#suggestie
Laat de finale in Canada of Mexico zijn pretty please.
pi_220923603
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
[..]

[..]
Wat nog meer?
Ik weet er nog wel 1:

The Trump States of America.
Tie Es Eééééh!
Tie Es Eééééh!

Ik denk dat, wanneer ik hem deze suggestie mail, er wel een paar miljoen dollars voor me in kan zitten.

...

Of hij laat me verdwijnen door de corrupte CIA en claimt de naam zelf.

Ik mail dus toch maar niet.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:32:38 #50
66444 Lord_Vetinari
pi_220923820
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')