abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220908003
Opvolgend over mijn klacht aangaande de Nederlandse ijsblokjescultuu,r, ben ik wel benieuwd. :6

Hoeveel ijs hoort er in jouw glas drinken??


POLL
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 19:45:52 #2
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220908011
Twee.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220908015
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:45 schreef R-woud93 het volgende:
Twee.
:(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220908026
4!
pi_220908065
0
pi_220908088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
4!
Vanaf nummer 4 is het acceptabel ja. Daaronder is voor spek en bonen. :(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:50:08 #7
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_220908093
Helemaal niet
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:55:08 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220908153
3,5
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220908196
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Vanaf nummer 4 is het acceptabel ja. Daaronder is voor spek en bonen. :(
Jaja. En dan weer klagen dat je netto zo weinig drinken krijgt.
pi_220908202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:00 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Jaja. En dan weer klagen dat je netto zo weinig drinken krijgt.
Welnee. Die krijg je meestal in een glazen flesje om zelf in te schenken.

En anders maakt het niet uit. :9 Liever 250ml ijskoud dan 330ml 1 graden onder buitentemperatuur.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:05:45 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908259
7.
Bij 8 heb je kans dat het over loopt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908329
0.
Ze serveren maar een drankje, ipv ijs.
Die automaten worden ook gekoeld.
En als het warm is voor je het op hebt, had je geen dorst genoeg.
pi_220908471
Wat een debiele vraag zo zonder context. In mijn bier hoef ik geen ijsklontjes. In een espresso ook niet. In een cola soms wel, als het warm genoeg is buiten.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220908516
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef knoopie het volgende:
Wat een debiele vraag zo zonder context. In mijn bier hoef ik geen ijsklontjes. In een espresso ook niet. In een cola soms wel, als het warm genoeg is buiten.
In z'n algemeenheid:
Ja, waarom in bier eigenlijk geen ijs?
pi_220908561
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Vanaf nummer 4 is het acceptabel ja. Daaronder is voor spek en bonen. :(
Een collega kocht een limonade bij de Mac. Ik denk dat het een L-beker was. Deze zat voor driekwart gevuld met ijs. Hij heeft er een foto van gemaakt. Niet normaal die Mcgieren.
pi_220908568
Het liefst tot iets onder de rand vol met ijs, tenzij ik het drinken per glas betaal.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:41:27 #17
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220908584
6, 7

Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 20:41:41 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220908597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:34 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
In z'n algemeenheid:
Ja, waarom in bier eigenlijk geen ijs?
Verwatert de smaak, maar is ook een cultuurdingetje. Ik vind het in de zomer echt niet verkeerd, bier met ijs.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220908630
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Verwatert de smaak, maar is ook een cultuurdingetje. Ik vind het in de zomer echt niet verkeerd, bier met ijs.
Snap ik. Precies daarom voor mij ook geen ijs.
pi_220908648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:34 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
In z'n algemeenheid:
Ja, waarom in bier eigenlijk geen ijs?
Ligt aan het soort bier.

Normaal bier vind ik op kamertemperatuur het lekkerst, zoals de Engelsen het drinken. :9 Hoe kouder het bier, hoe minder smaak.

Bij bier zoals Fruitesse wil ik wel ijs.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220908771
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:34 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
In z'n algemeenheid:
Ja, waarom in bier eigenlijk geen ijs?
Waarom überhaupt eigenlijk ijs in drinken? Behalve als je koelkast niet koud genoeg is, of als je je drinken er te laat in hebt gedaan, zie ik weinig reden om ijs in je drinken te doen. Wel het nadeel dat je lekkere drinken verdund wordt met water.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220908809
Doe zelf altijd iets van 6, maar heb wel een heel groot dubbelwandig glas.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220908968
Ik ben hardcore, ik heb geen water nodig om mijn drankjes te verdunnen.
pi_220909870


Dit is de enige 'frisdrank' die ik wel eens drink. Ik doe wat van deze drank in dat ijsblokjesgeval, dan heb je genoeg koeling zonder dat het drankje verwaterd.

Schijfje citroen erbij. Heerlijk.

pi_220911086
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef knoopie het volgende:
Wat een debiele vraag zo zonder context. In mijn bier hoef ik geen ijsklontjes. In een espresso ook niet. In een cola soms wel, als het warm genoeg is buiten.
Dit ja. Ligt aan drankje, weersomstandigheden en waar ik op dat moment behoefte aan heb.
pi_220913370
Nummertje 4 :P
pi_220913434
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nummertje 4 :P
:W
pi_220913450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:22 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
:W
Hey O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')