abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220911086
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef knoopie het volgende:
Wat een debiele vraag zo zonder context. In mijn bier hoef ik geen ijsklontjes. In een espresso ook niet. In een cola soms wel, als het warm genoeg is buiten.
Dit ja. Ligt aan drankje, weersomstandigheden en waar ik op dat moment behoefte aan heb.
pi_220913370
Nummertje 4 :P
pi_220913434
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nummertje 4 :P
:W
pi_220913450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:22 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
:W
Hey O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')