Vanaf nummer 4 is het acceptabel ja. Daaronder is voor spek en bonen.quote:
Jaja. En dan weer klagen dat je netto zo weinig drinken krijgt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanaf nummer 4 is het acceptabel ja. Daaronder is voor spek en bonen.
Welnee. Die krijg je meestal in een glazen flesje om zelf in te schenken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jaja. En dan weer klagen dat je netto zo weinig drinken krijgt.
In z'n algemeenheid:quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef knoopie het volgende:
Wat een debiele vraag zo zonder context. In mijn bier hoef ik geen ijsklontjes. In een espresso ook niet. In een cola soms wel, als het warm genoeg is buiten.
Een collega kocht een limonade bij de Mac. Ik denk dat het een L-beker was. Deze zat voor driekwart gevuld met ijs. Hij heeft er een foto van gemaakt. Niet normaal die Mcgieren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanaf nummer 4 is het acceptabel ja. Daaronder is voor spek en bonen.
Verwatert de smaak, maar is ook een cultuurdingetje. Ik vind het in de zomer echt niet verkeerd, bier met ijs.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:34 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid:
Ja, waarom in bier eigenlijk geen ijs?
Snap ik. Precies daarom voor mij ook geen ijs.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Verwatert de smaak, maar is ook een cultuurdingetje. Ik vind het in de zomer echt niet verkeerd, bier met ijs.
Ligt aan het soort bier.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:34 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid:
Waarom überhaupt eigenlijk ijs in drinken? Behalve als je koelkast niet koud genoeg is, of als je je drinken er te laat in hebt gedaan, zie ik weinig reden om ijs in je drinken te doen. Wel het nadeel dat je lekkere drinken verdund wordt met water.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:34 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |