abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907399
Stranden Nesselande en Zandvoort veiligheidsrisicogebied na onrust en geweld

quote:
De stranden van Zandvoort en de Rotterdamse wijk Nesselande zijn donderdagmiddag allebei aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Op beide plekken is de afgelopen dagen sprake geweest van onrust en overlast. In Nesselande werd het ook gewelddadig.

In Zandvoort geldt de maatregel, vooralsnog tot het einde van de dag, voor het stationsgebied, de middenboulevard en het bijbehorende strand. In een veiligheidsrisicogebied heeft de politie extra bevoegdheden. Zo mogen agenten preventief fouilleren en auto's en kleding onderzoeken.

Aanleiding voor het uitroepen van een veiligheidsrisicogebied in Zandvoort zijn onrust en overlast in het pinksterweekend en gesprekken met eigenaren van bijna dertig strandpaviljoens. De politie zegt tegen NH Nieuws dat zij afgelopen weekend zeven mensen heeft aangehouden voor onder meer het verstoren van de openbare orde, mishandeling, diefstal en openbare dronkenschap. Het gaat om verdachten tussen de 19 en 34 jaar.

Een gemeentewoordvoerder spreekt van een "strenge maatregel" en zegt dat per dag wordt bekeken of die wordt verlengd. Dat gebeurt in samenspraak met politie, het Openbaar Ministerie en de strandpachters.

In Rotterdam duurt de maatregel tot 12 juni. Woensdagavond werden nabij het strand twee mannen aangehouden na een vechtpartij. Volgens de politie raakten twee mensen gewond bij een steekincident dat plaatsvond tijdens een vechtpartij tussen een groep jongeren.

Vorig jaar bestempelde de Rotterdamse burgemeester Carola Schouten het strand van Nesselande al twee keer als veiligheidsrisicogebied. Dat gebeurde onder meer omdat er signalen waren dat grote groepen jongeren, waaronder rivaliserende jeugdbendes, naar het strand zouden komen, wat voor onveilige situaties kon zorgen.
Het blijkt dat jongeren op de terrassen zitten en niets bestellen, vrouwen en personeel intimideren, vapen, harde muziek spelen, met winterse kleding rondhangen en dealen. Fatbike races houden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220907426
Gezellig landje is dit aan het worden.. #multikul
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:24:57 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907439
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
Stranden Nesselande en Zandvoort veiligheidsrisicogebied na onrust en geweld
[..]
Het blijkt dat jongeren op de terrassen zitten en niets bestellen, vrouwen en personeel intimideren, vapen, harde muziek spelen, met winterse kleding rondhangen en dealen. Fatbike races houden.
Vergeet de heup- en nektasjes niet.
pi_220907440
Je zult er maar wonen :')
pi_220907467
Al die kechjes in bikini daar, dat is toch gewoon zwaar haram?
pi_220907487
tiktok


Importeer de 3e wereld..
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:37:33 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:35 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Importeer de 3e wereld..
Onze politici mogen trots zijn op de rotzooi die ze de voorbije 50 jaar hebben binnengehaald.
pi_220907501
Eens was dit een leuk en gezellig land...
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:39:50 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220907510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Onze politici mogen trots zijn op de rotzooi die ze de voorbije 50 jaar hebben binnengehaald.
Net als de mensen die, oa ook hier op FOK!, critici die waarschuwden dat het uit de hand zou lopen stelselmatig weggezet hebben als racisten :).

Niemand wou gelijk krijgen, yet here we are :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220907524
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Eens was dit een leuk en gezellig land...
Zeker, vroeger naar Zandvoort aan zee op warme dagen. Kinderen bouwden zandkastelen met plastic emmertjes. Vaders lazen de krant. Moeders smeerden boterhammen of hielden een oogje op de kleintjes in de branding. Iedereen ging lekker de zee in. Toen was geluk heel gewoon.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:13:22 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:35 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Importeer de 3e wereld..
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220907714
Hartstikke gezellig @Haags
pi_220907736
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
Anekdotisch bewijs is nooit zo sterk helaas.
pi_220907744
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
Wrs doordeweeks en met boutenweer zeker..
:')
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:21:49 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220907748
Hoeveel beelden als deze moeten er nog voorbijkomen voordat ook onze linksere vrienden, dus niet zogenaamd linkse trolls, inzien dat het niet goed gaat met deze groep mensen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:22:14 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:19 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Anekdotisch bewijs is nooit zo sterk helaas.
Nee maar wel tegenstrijdig bewijs voor als mensen denken dat het daar elke warme dag zo'n chaos is als in dat filmpje. Ben daar elk jaar twee weken. Tot nu toe nooit zoiets mee gemaakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:22:41 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220907754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee maar wel tegenstrijdig bewijs voor als mensen denken dat het daar elke warme dag zo'n chaos is als in dat filmpje. Ben daar elk jaar twee weken. Tot nu toe nooit zoiets mee gemaakt.
Maar als het wel zo was zou je het ook niet zeggen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:28:54 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907793
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wrs doordeweeks en met boutenweer zeker..
:')
Elk jaar in augustus. Paar jaar terug had je toen die hittegolf van dagenlang bijna 40 graden.

Top vakantie.
Ik zat daar in dat Kurhaus, Omdat Voetbal International daar 10 jaar geleden zat. Had natuurlijk niet de presidential suite zoals Van der Gijp, maar wel een mooie kamer met uitzicht op zee. Heb me kostelijk vermaakt in die strandtentjes en pier.

Ben ook fan van meeuwen geworden, wat een brutale vogels zijn dat. Hier in Limburg ben ik alleen duiven gewend. Ik ga daar sindsdien elk jaar heen. Naast nog een andere vakantie in juli, maar die bestemming verschilt per jaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:30:08 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907803
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar als het wel zo was zou je het ook niet zeggen.
Nee dan zou ik gewoon zeggen dat het jammer was van de vakantie, maar dat ik er onder het genot van een biertje maar naar heb zitten kijken. Dat is wat ik zou doen. Je moet het gezellig maken als dingen tegen zitten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220907815
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar als het wel zo was zou je het ook niet zeggen.
Politie: De stranden van Zandvoort en de Rotterdamse wijk Nesselande zijn donderdagmiddag allebei aangewezen als veiligheidsrisicogebied

Fok!: Nee hoor, dat is niet zo
pi_220907820
twitter


Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:32:32 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220907830
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet aangepakt worden.
Oeh een extreem rechtse racistische fascist!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220907849
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
Oh jee, bring out the cancelbrigade!
pi_220907855
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:44:42 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220907998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:35 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Importeer de 3e wereld..


@Zipportal
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:58:17 #26
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220908180
Waarom zijn die lui zo?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:46 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908206
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
Goed dat deze man het gewoon benoemd. Het zijn inderdaad negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Het zou eens mooi zijn als de mensen die keer op keer in de bres springen voor dit soort jongeren en het probleem dan bij een man als deze leggen, door deze weg te zetten voor 'xenofoob' of 'racist', eens met een verklaring voor dit wangedrag zouden komen en tevens een manier om te aan te pakken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220908245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Geen buurthuis, geen stageplek, dan word je zo.
pi_220908332
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
En de gebruikelijke wegkijkers komen ook weer dit topic binnen kronkelen.
pi_220908337
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Solotovski het volgende:
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
Hoe sneller hoe beter.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:05 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Verdiep je eens in de islam en je vindt je antwoord.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:10 #32
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220908363
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Als er een stuk van míjn snikkel was afgesneden, dan zou ik ook boos zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:50 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220908372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Goede vraag ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220908415
Het wordt er niet beter op, nu het stuk tussen de Wollefoppenweg en de Middelweg Rotterdam is.
Ook lekker de metro doorgetrokken. Stap je met 20 minuten vanuit het centrum bijna op het strand uit.
Niet voor niks dat de omliggende dorpen zich hebben verenigd in Zuidplas, anders waren het nu geen dorpjes meer geweest.
Voor het gevoel staat de stad nu al voor de achterdeur.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:53:51 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908686
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Solotovski het volgende:
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
Ik denk niet dat dit typische moslims zijn.
Die gedragen zich gewoon.

Dit zullen slecht opgevoede jongeren zijn uit arme wijken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 21:02:53 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220908744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:25 schreef RotatoR het volgende:
Je zult er maar wonen :')
Je zult er maar je horeca-bedrijf hebben :{w :X
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 21:05:34 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220908764
Maar ze moeten toch allemaal rondjes rennen in Saoedi-Arabië?

Time-lapse toont duizenden moslims op pelgrimstocht in Saoedi-Arabië
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:57 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:02 schreef maily het volgende:
Je zult er maar je horeca-bedrijf hebben :{w :X
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zaak in meerwaarde stijgt mocht je hem willen verkopen.

Deze muliculturele "meerwaarde"effecten zijn waarschijnlijk niet de effecten waar je als eigenaar op zit te wachten na 30 jaar ploeteren en investeren.
pi_220909024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:29 schreef papierentijdschrift het volgende:
Agenten uitrusten met een MG42 met geweldsinstructie. Alles wat lichtgetint is afknallen.
Dit zijn geen halve maatregelen, pohh.
pi_220909031
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Gezellig landje is dit aan het worden.. #multikul
De randstad is verloren. En Utrecht kun je hier ook aan toevoegen. Als je een gezin hebt en goeie baan verkas je toch direct.
pi_220909040
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel beelden als deze moeten er nog voorbijkomen voordat ook onze linksere vrienden, dus niet zogenaamd linkse trolls, inzien dat het niet goed gaat met deze groep mensen?
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
pi_220909340
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De randstad is verloren. En Utrecht kun je hier ook aan toevoegen. Als je een gezin hebt en goeie baan verkas je toch direct.
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:04:04 #43
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220909366
'Jongeren'

Zoals gewoonlijk. Met een 'bepaald' achtergrondje wat we allemaal kennen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:06:43 #44
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220909390
Kan een leuke zomer worden zo.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:03:00 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220909607
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.
Misschien is Rusland een leuke bestemming.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 00:12:19 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220909632
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goed dat deze man het gewoon benoemd. Het zijn inderdaad negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Het zou eens mooi zijn als de mensen die keer op keer in de bres springen voor dit soort jongeren en het probleem dan bij een man als deze leggen, door deze weg te zetten voor 'xenofoob' of 'racist', eens met een verklaring voor dit wangedrag zouden komen en tevens een manier om te aan te pakken.
Noem eens een paar van die mensen, dan kunnen we het ze vragen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:36:22 #47
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220909699
Kunnen ze weer heel verontwaardigd lopen doen daar, maar je weet dit van tevoren al.
Het gaat al jaren zo, ze weten dat het Marokkanen zijn, en toch gebeurt het elke keer weer.

Misschien dat een Marokkanenverbod op de boulevard helpt. Smerige ratten.
pi_220909700
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.

Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Spellchecker vrijdag 29 mei 2026 @ 00:40:50 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220909712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.

Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
Mooi tv-concept. Dat mensen kunnen stemmen wie het langste uit handen van de popo's blijft.
pi_220909745
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:20:58 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220909761
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.

Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
Met scherp op de knieschijven bij ieder wangedrag. Die gastjes kennen alleen de taal van agressie. Nou, die kunnen ze krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220909786
pi_220909808
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Net als de mensen die, oa ook hier op FOK!, critici die waarschuwden dat het uit de hand zou lopen stelselmatig weggezet hebben als racisten :).

Niemand wou gelijk krijgen, yet here we are :').
Hier op FOK hadden we 20 jaar terug ene Sidekick. Een mislukte informatica student uit Friesland die elk kritisch geluid over asielzoekers en immigratie de kop probeerde in te drukken. Hoe anders is dat nu, de mods behoren ondertussen tot de gebruikers die het fanatiekst zijn in het maken van kritische opmerkingen over onze multi-culturele heilstaat.
pi_220909811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:53 schreef Alpha0 het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen gaan liever geruis- en confrontatieloos kapot.
pi_220909813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met scherp op de knieschijven bij ieder wangedrag. Die gastjes kennen alleen de taal van agressie. Nou, die kunnen ze krijgen.
Men kan toch beter wapens uitdelen aan bedreigden? Zodat die meer innerlijke rust zouden hebben.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 05:56:52 #56
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220909948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:12 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En de gebruikelijke wegkijkers komen ook weer dit topic binnen kronkelen.
En andere gebruikelijke wegkijkers die de grootste bek hebben in andere topics over Lidewij etc. blijven hier weg.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 06:47:18 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220909994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
De keren dat ik in Amsterdam of Utrecht was had ik daar totaal niet dat gevoel, maar in de wijken zal het wellicht wel anders zijn.

Ik zeg niet dat er niks uit de klauwen loopt, alleen je moet wel op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn om het te merken, denk ik

[ Bericht 15% gewijzigd door Mexicanobakker op 29-05-2026 07:32:08 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:06:11 #58
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220910018
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 07:33:14 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.

In Duitsland merk ik alleen de beveiliging op kerstmarkten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220910096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
Nee, die niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:24:21 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220910206
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.

In Duitsland merk ik alleen de beveiliging op kerstmarkten.
Ik ging hier in Schubbekutteveen gisteravond rond 23:00 (na het sporten) even de auto afspuiten, kwam zo uit doe ik normaal nooit.

Het was werkelijk een grote verzameling mohammedanen die daar rondhingen met hun golfjes, scooters en fatbikes :') Luide arabische muziek en schreeuwen. Het verbaasde mij ten zeerste, dan pas besef je hoe "erg" het eigenlijk is :')
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 08:28:03 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910217
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik ging hier in Schubbekutteveen gisteravond rond 23:00 (na het sporten) even de auto afspuiten, kwam zo uit doe ik normaal nooit.

Het was werkelijk een grote verzameling mohammedanen die daar rondhingen met hun golfjes, scooters en fatbikes :') Luide arabische muziek en schreeuwen. Het verbaasde mij ten zeerste, dan pas besef je hoe "erg" het eigenlijk is :')
Dat heb ik eigenlijk nooit. Wel zit het plaatselijke park altijd vol als ik even een rondje ga lopen. Overdag. In de avond kom ik daar niet (was ook 'vroeger' al niet echt veilig doordat er wat drugsgekkies in een aangrenzende flat zitten). Daar is het wel zichtbaar, al heb ik het idee dat dat ook sterker is geworden sinds corona. Zelf geen overlast van gehad, maar met mijn zuid-Europese uiterlijk en meestal aanwezige baard val ik niet zo op tussen deze mensen, misschien maakt dat een verschil.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220910223
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:38:05 #64
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220910245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
En jaaaa hoor, daar is ie :W
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:40:13 #65
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220910250
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Misschien is Rusland een leuke bestemming.
En anders kun je altijd nog twijfelen over België
pi_220910330
Klein Syria aan zee zal wel de nieuwe naam worden.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_220910475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering :D
pi_220910483
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:57 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering :D
Ik kom uit de provincie oorspronkelijk en heb weinig met het supere drukke Westen.
Dat heeft verder niets met dit te maken.

Het Westen is verder gewoon normaal en kun je je prima vermaken.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 09:07:14 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910537
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:57 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering :D
Het wordt wel lekker misbruikt om angstporno te zaaien, maar we moeten ook niet wegkijken en doen alsof er helemaal niets aan de hand is met de law en order in Nederland.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:10:30 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220910582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
Misschien gaan ze het pas inzien zodra ze zelf slachtoffer worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:11:04 #71
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220910591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
Ach landverraad is ook van alle tijden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 09:11:30 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910599
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ach landverraad is ook van alle tijden.
Stukje hoefijzer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:12:02 #73
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220910609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Stukje hoefijzer.
klopt, enerzijds heulen ze met de russen anderzijds met de islamitische invasie

beide puur verdorven
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220910679
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
In de haven blijven. :+ En zelfs daar werd ik volgens mij bijna gekidnapt. :+
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220910725
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ach landverraad is ook van alle tijden.
Klopt, al die mensen die NL nu een mes in de rug steken en doen alsof NL vervallen is en weet ik het wat.
Niet best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')