abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220910741
Rotterdam dacht één Nesselande is niet genoeg, we gaan nog lekker een strandje (lees broeiplek voor geweld) aanleggen bij de Rijnhaven. Hou mijn hart vast.
pi_220910775
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Klopt, al die mensen die NL nu een mes in de rug steken en doen alsof NL vervallen is en weet ik het wat.
Niet best.
Je bedoelt die mensen die met Marokkaanse vlaggen door de straten rijden volgende maand
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:30:44 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220910780
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.

In Duitsland merk ik alleen de beveiliging op kerstmarkten.
In combinatie met je andere opmerking over dat jij met je uiterlijk er geen last van hebt is dat dus je mindset: vermijden en wegkijken.

En waarom is die beveiliging op kerstmarkten er?

Met vermijden en wegkijken zijn alle landen die ten prooi kwamen aan de Mohammedanen ten onder gegaan of shitholes geworden.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 09:33:53 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:30 schreef Richestorags het volgende:
In combinatie met je andere opmerking over dat jij met je uiterlijk er geen last van hebt is dat dus je mindset: vermijden en wegkijken.

Ik kan zelf niet veel meer doen dan dat, toch? Wat wil je dat ik doe? Ruzie zoeken?
Ik ben het er mee eens dat het hier geen vogelvrije anarchie zou moeten zijn en dus relschoppers aanpakken lijkt mij een goede start.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:37:22 #80
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220910813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik kan zelf niet veel meer doen dan dat, toch? Wat wil je dat ik doe? Ruzie zoeken?
Ik ben het er mee eens dat het hier geen vogelvrije anarchie zou moeten zijn en dus relschoppers aanpakken lijkt mij een goede start.
Neuh, geen ruzie zoeken.

Maar zolang mensen in het linkerspectrum en het politieke midden niet duidelijk maken dat men dit niet meer wil, gaan de politici voor hun achterban door met over de woorden van Lidewij struikelen in plaats van toegeven dat er toch wel een probleempje is.
pi_220910840
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
De keren dat ik in Amsterdam of Utrecht was had ik daar totaal niet dat gevoel, maar in de wijken zal het wellicht wel anders zijn.

Ik zeg niet dat er niks uit de klauwen loopt, alleen je moet wel op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn om het te merken, denk ik
Engeland is ook schandalig hoor, Steden als Birmingham, Bournmouth. Daar is al bijna 40% Moslim. Londen, Parijs zijn in bepaalde wijken ook getto's. In steden als Malmo, Wenen, is de jeugd al meer Islamitisch dan Christelijk. En kijk nu eens bij onze stranden. Worden geterroriseerd door pauperjeugd vanuit andere landen. Hoe heeft het ooit zover kunenn komen? En dit stopt niet het, het is alleen maar groeiende en zal verder verspreid worden.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:45:08 #82
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220910843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Klopt, al die mensen die NL nu een mes in de rug steken en doen alsof NL vervallen is en weet ik het wat.
Niet best.
oh ja erkennen dat het niet bepaald lekker loopt is Nederland een mes in de rug steken

jaja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220910844
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.
Bepaalde dorpen valt het wel mee. Heb je nog wel sociale controle, maar eens dat het steeds meer verspreid.
pi_220910851
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
De keren dat ik in Amsterdam of Utrecht was had ik daar totaal niet dat gevoel, maar in de wijken zal het wellicht wel anders zijn.

Ik zeg niet dat er niks uit de klauwen loopt, alleen je moet wel op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn om het te merken, denk ik
In het centrum merk je het natuurlijk niet. Maar op de iets minder toeristische plekken zeker wel. Je kunt het AD niet meer openen of de jongeren hebben in Utrecht weer een stadsbus gesloopt/ iemand in elkaar getimmerd.
pi_220910855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
Ogen je open eens, doe het een keer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:49:23 #86
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220910859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nee, die niet.
Reageer gewoon niet als je niks te zeggen hebt, capiche?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:56:39 #87
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220910887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rotterdam dacht één Nesselande is niet genoeg, we gaan nog lekker een strandje (lees broeiplek voor geweld) aanleggen bij de Rijnhaven. Hou mijn hart vast.
Ze pissen ook van de bruggen over de Rotte in sloepen van mensen die onder de bruggen uitkomen.
Achterlijk jaloers volk.
pi_220910899
Ach, wegkijken en aan symptoombestrijding doen is op meerdere plaatsen niet vreemd....

Nijmegen...

https://indebuurt.nl/nijm(...)%2Fwww.google.com%2F
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:02:15 #89
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220910909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:59 schreef Toine51 het volgende:
Ach, wegkijken en aan symptoombestrijding doen is op meerdere plaatsen niet vreemd....

Nijmegen...

https://indebuurt.nl/nijm(...)%2Fwww.google.com%2F
Als gevolg van de Culturele Verrijking zijn openbare plekken no-go gebieden geworden. De komende jaren gaat dit nog veel erger worden en niemand, maar dan ook niemand, die er wat tegen doet.

Ik hoop nog altijd op die diepe crisis waardoor de autochtone Europeaan korte metten gaat maken met dit ongedierte
Beati pauperes spiritu
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:03:41 #90
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220910915
Geen opvoeding, geen normen en waarden, laag IQ en EQ. Niemand die deze groep corrigeert want ze hangen allemaal in dezelfde bubbel.
pi_220910933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:02 schreef Academicus het volgende:

[..]
Als gevolg van de Culturele Verrijking zijn openbare plekken no-go gebieden geworden. De komende jaren gaat dit nog veel erger worden en niemand, maar dan ook niemand, die er wat tegen doet.

Ik hoop nog altijd op die diepe crisis waardoor de autochtone Europeaan korte metten gaat maken met dit ongedierte
Je moet er wat voor opofferen maar dan heb je wel je multiculturele droom.
pi_220910984
De gevolgen van de omvolkingspraktijk zijn voor iedereen zichtbaar en worden dus ook op video vastgelegd, maar in de tweede kamer vindt men nog steeds dat het woord omvolking niet gebruikt mag worden omdat het een complottheorie zou zijn.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:14:04 #93
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220910994
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Je moet er wat voor opofferen maar dan heb je wel je multiculturele droom.
Precies, elke stad, dorp en gehucht in Nederland heeft 'recht' op zijn 100 StinkSomaliërs op fatbikes
Beati pauperes spiritu
pi_220911052
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Reageer gewoon niet als je niks te zeggen hebt, capiche?
Ik geef gewoon antwoord op je vraag, mijn lichtaangebrande vriend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220911116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:13 schreef Kottnauer het volgende:
De gevolgen van de omvolkingspraktijk zijn voor iedereen zichtbaar en worden dus ook op video vastgelegd, maar in de tweede kamer vindt men nog steeds dat het woord omvolking niet gebruikt mag worden omdat het een complottheorie zou zijn.
Een heel simpele vraag aan jou, kan men labiele volksmenners tegenhouden met landsgrenzen?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:24:17 #96
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220911131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Academicus het volgende:
Precies, elke stad, dorp en gehucht in Nederland heeft 'recht' op zijn 100 StinkSomaliërs op fatbikes
Bekijk deze YouTube-video
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 10:25:41 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220911154
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:47 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
In het centrum merk je het natuurlijk niet. Maar op de iets minder toeristische plekken zeker wel. Je kunt het AD niet meer openen of de jongeren hebben in Utrecht weer een stadsbus gesloopt/ iemand in elkaar getimmerd.
Ondiep, Kanaleneiland en Overvecht waren natuurlijk nooit echt hele leuke plekken om te zijn. Het is er alleen in ieder geval niet béter op geworden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220911272
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ondiep, Kanaleneiland en Overvecht waren natuurlijk nooit echt hele leuke plekken om te zijn. Het is er alleen in ieder geval niet béter op geworden.
Dat is waar.

Maar dit is echt nog veel zorgwekkender:

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Engeland is ook schandalig hoor, Steden als Birmingham, Bournmouth. Daar is al bijna 40% Moslim. Londen, Parijs zijn in bepaalde wijken ook getto's. In steden als Malmo, Wenen, is de jeugd al meer Islamitisch dan Christelijk. En kijk nu eens bij onze stranden. Worden geterroriseerd door pauperjeugd vanuit andere landen. Hoe heeft het ooit zover kunenn komen? En dit stopt niet het, het is alleen maar groeiende en zal verder verspreid worden.
pi_220911273
Het strandje bij Nesselande ofwel de Zevenhuizerplas was al een veiligheidsrisicogebied toen ik daar 30 jaar geleden kwam.

Steek, schiet en vechtpartijen en alle lokale drugsdealers verzamelen zich daar in de zomer.
blablablabla
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 10:54:27 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220911326
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:39 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat is waar.

Maar dit is echt nog veel zorgwekkender:
[..]

Tsja, heeft voor mij ook wel weer een hoog angstpornogehalte. Tegelijkertijd moet je wel de boel in de hand hebben. Harder straffen bij misdragingen lijkt me een begin. Er is een groeiende groep die niet luistert naar de zachte hand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')