abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:20:58 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220909761
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.

Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
Met scherp op de knieschijven bij ieder wangedrag. Die gastjes kennen alleen de taal van agressie. Nou, die kunnen ze krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220909786
pi_220909808
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Net als de mensen die, oa ook hier op FOK!, critici die waarschuwden dat het uit de hand zou lopen stelselmatig weggezet hebben als racisten :).

Niemand wou gelijk krijgen, yet here we are :').
Hier op FOK hadden we 20 jaar terug ene Sidekick. Een mislukte informatica student uit Friesland die elk kritisch geluid over asielzoekers en immigratie de kop probeerde in te drukken. Hoe anders is dat nu, de mods behoren ondertussen tot de gebruikers die het fanatiekst zijn in het maken van kritische opmerkingen over onze multi-culturele heilstaat.
pi_220909811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:53 schreef Alpha0 het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen gaan liever geruis- en confrontatieloos kapot.
pi_220909813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met scherp op de knieschijven bij ieder wangedrag. Die gastjes kennen alleen de taal van agressie. Nou, die kunnen ze krijgen.
Men kan toch beter wapens uitdelen aan bedreigden? Zodat die meer innerlijke rust zouden hebben.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 05:56:52 #56
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220909948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:12 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En de gebruikelijke wegkijkers komen ook weer dit topic binnen kronkelen.
En andere gebruikelijke wegkijkers die de grootste bek hebben in andere topics over Lidewij etc. blijven hier weg.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 06:47:18 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220909994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
De keren dat ik in Amsterdam of Utrecht was had ik daar totaal niet dat gevoel, maar in de wijken zal het wellicht wel anders zijn.

Ik zeg niet dat er niks uit de klauwen loopt, alleen je moet wel op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn om het te merken, denk ik

[ Bericht 15% gewijzigd door Mexicanobakker op 29-05-2026 07:32:08 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:06:11 #58
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220910018
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 07:33:14 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.

In Duitsland merk ik alleen de beveiliging op kerstmarkten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220910096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
Nee, die niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:24:21 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220910206
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.

In Duitsland merk ik alleen de beveiliging op kerstmarkten.
Ik ging hier in Schubbekutteveen gisteravond rond 23:00 (na het sporten) even de auto afspuiten, kwam zo uit doe ik normaal nooit.

Het was werkelijk een grote verzameling mohammedanen die daar rondhingen met hun golfjes, scooters en fatbikes :') Luide arabische muziek en schreeuwen. Het verbaasde mij ten zeerste, dan pas besef je hoe "erg" het eigenlijk is :')
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 08:28:03 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910217
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik ging hier in Schubbekutteveen gisteravond rond 23:00 (na het sporten) even de auto afspuiten, kwam zo uit doe ik normaal nooit.

Het was werkelijk een grote verzameling mohammedanen die daar rondhingen met hun golfjes, scooters en fatbikes :') Luide arabische muziek en schreeuwen. Het verbaasde mij ten zeerste, dan pas besef je hoe "erg" het eigenlijk is :')
Dat heb ik eigenlijk nooit. Wel zit het plaatselijke park altijd vol als ik even een rondje ga lopen. Overdag. In de avond kom ik daar niet (was ook 'vroeger' al niet echt veilig doordat er wat drugsgekkies in een aangrenzende flat zitten). Daar is het wel zichtbaar, al heb ik het idee dat dat ook sterker is geworden sinds corona. Zelf geen overlast van gehad, maar met mijn zuid-Europese uiterlijk en meestal aanwezige baard val ik niet zo op tussen deze mensen, misschien maakt dat een verschil.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220910223
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:38:05 #64
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220910245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
En jaaaa hoor, daar is ie :W
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:40:13 #65
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220910250
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Misschien is Rusland een leuke bestemming.
En anders kun je altijd nog twijfelen over België
pi_220910330
Klein Syria aan zee zal wel de nieuwe naam worden.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_220910475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering :D
pi_220910483
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:57 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering :D
Ik kom uit de provincie oorspronkelijk en heb weinig met het supere drukke Westen.
Dat heeft verder niets met dit te maken.

Het Westen is verder gewoon normaal en kun je je prima vermaken.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 09:07:14 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910537
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:57 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering :D
Het wordt wel lekker misbruikt om angstporno te zaaien, maar we moeten ook niet wegkijken en doen alsof er helemaal niets aan de hand is met de law en order in Nederland.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:10:30 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220910582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
Misschien gaan ze het pas inzien zodra ze zelf slachtoffer worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:11:04 #71
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220910591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.

Echt zo voorspelbaar en sneu.
Ach landverraad is ook van alle tijden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 09:11:30 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220910599
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ach landverraad is ook van alle tijden.
Stukje hoefijzer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:12:02 #73
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220910609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Stukje hoefijzer.
klopt, enerzijds heulen ze met de russen anderzijds met de islamitische invasie

beide puur verdorven
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220910679
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
In de haven blijven. :+ En zelfs daar werd ik volgens mij bijna gekidnapt. :+
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220910725
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ach landverraad is ook van alle tijden.
Klopt, al die mensen die NL nu een mes in de rug steken en doen alsof NL vervallen is en weet ik het wat.
Niet best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')