Met scherp op de knieschijven bij ieder wangedrag. Die gastjes kennen alleen de taal van agressie. Nou, die kunnen ze krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.
Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
Hier op FOK hadden we 20 jaar terug ene Sidekick. Een mislukte informatica student uit Friesland die elk kritisch geluid over asielzoekers en immigratie de kop probeerde in te drukken. Hoe anders is dat nu, de mods behoren ondertussen tot de gebruikers die het fanatiekst zijn in het maken van kritische opmerkingen over onze multi-culturele heilstaat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als de mensen die, oa ook hier op FOK!, critici die waarschuwden dat het uit de hand zou lopen stelselmatig weggezet hebben als racisten.
Niemand wou gelijk krijgen, yet here we are.
Men kan toch beter wapens uitdelen aan bedreigden? Zodat die meer innerlijke rust zouden hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 01:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met scherp op de knieschijven bij ieder wangedrag. Die gastjes kennen alleen de taal van agressie. Nou, die kunnen ze krijgen.
En andere gebruikelijke wegkijkers die de grootste bek hebben in andere topics over Lidewij etc. blijven hier weg.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En de gebruikelijke wegkijkers komen ook weer dit topic binnen kronkelen.
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alleen Marseille? Niet Brussel, Parijs, Malmö, een willekeurige Duitse of Engelse stad etc.?
Ik ging hier in Schubbekutteveen gisteravond rond 23:00 (na het sporten) even de auto afspuiten, kwam zo uit doe ik normaal nooit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.
In Duitsland merk ik alleen de beveiliging op kerstmarkten.
Dat heb ik eigenlijk nooit. Wel zit het plaatselijke park altijd vol als ik even een rondje ga lopen. Overdag. In de avond kom ik daar niet (was ook 'vroeger' al niet echt veilig doordat er wat drugsgekkies in een aangrenzende flat zitten). Daar is het wel zichtbaar, al heb ik het idee dat dat ook sterker is geworden sinds corona. Zelf geen overlast van gehad, maar met mijn zuid-Europese uiterlijk en meestal aanwezige baard val ik niet zo op tussen deze mensen, misschien maakt dat een verschil.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ging hier in Schubbekutteveen gisteravond rond 23:00 (na het sporten) even de auto afspuiten, kwam zo uit doe ik normaal nooit.
Het was werkelijk een grote verzameling mohammedanen die daar rondhingen met hun golfjes, scooters en fatbikesLuide arabische muziek en schreeuwen. Het verbaasde mij ten zeerste, dan pas besef je hoe "erg" het eigenlijk is
En jaaaa hoor, daar is iequote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.
Echt zo voorspelbaar en sneu.
En anders kun je altijd nog twijfelen over Belgiëquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien is Rusland een leuke bestemming.
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De teringquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.
Echt zo voorspelbaar en sneu.
Ik kom uit de provincie oorspronkelijk en heb weinig met het supere drukke Westen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering
Het wordt wel lekker misbruikt om angstporno te zaaien, maar we moeten ook niet wegkijken en doen alsof er helemaal niets aan de hand is met de law en order in Nederland.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat moet jij het westen zo ontiegelijk hard haten zeg. De tering
Misschien gaan ze het pas inzien zodra ze zelf slachtoffer worden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
Ach landverraad is ook van alle tijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.
Echt zo voorspelbaar en sneu.
Stukje hoefijzer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach landverraad is ook van alle tijden.
klopt, enerzijds heulen ze met de russen anderzijds met de islamitische invasiequote:
In de haven blijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
Klopt, al die mensen die NL nu een mes in de rug steken en doen alsof NL vervallen is en weet ik het wat.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach landverraad is ook van alle tijden.
Je bedoelt die mensen die met Marokkaanse vlaggen door de straten rijden volgende maandquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt, al die mensen die NL nu een mes in de rug steken en doen alsof NL vervallen is en weet ik het wat.
Niet best.
In combinatie met je andere opmerking over dat jij met je uiterlijk er geen last van hebt is dat dus je mindset: vermijden en wegkijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engeland geen idee, dat mijd ik liever. Malmö is ook wel een beetje een ghetto en in Parijs en Brussel geldt ook dat er delen zijn waar je liever niet komt, maar als je dat vermijdt merk je eigenlijk weinig.
In Duitsland merk ik alleen de beveiliging op kerstmarkten.
Ik kan zelf niet veel meer doen dan dat, toch? Wat wil je dat ik doe? Ruzie zoeken?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:30 schreef Richestorags het volgende:
In combinatie met je andere opmerking over dat jij met je uiterlijk er geen last van hebt is dat dus je mindset: vermijden en wegkijken.
Neuh, geen ruzie zoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet veel meer doen dan dat, toch? Wat wil je dat ik doe? Ruzie zoeken?
Ik ben het er mee eens dat het hier geen vogelvrije anarchie zou moeten zijn en dus relschoppers aanpakken lijkt mij een goede start.
Engeland is ook schandalig hoor, Steden als Birmingham, Bournmouth. Daar is al bijna 40% Moslim. Londen, Parijs zijn in bepaalde wijken ook getto's. In steden als Malmo, Wenen, is de jeugd al meer Islamitisch dan Christelijk. En kijk nu eens bij onze stranden. Worden geterroriseerd door pauperjeugd vanuit andere landen. Hoe heeft het ooit zover kunenn komen? En dit stopt niet het, het is alleen maar groeiende en zal verder verspreid worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
De keren dat ik in Amsterdam of Utrecht was had ik daar totaal niet dat gevoel, maar in de wijken zal het wellicht wel anders zijn.
Ik zeg niet dat er niks uit de klauwen loopt, alleen je moet wel op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn om het te merken, denk ik
oh ja erkennen dat het niet bepaald lekker loopt is Nederland een mes in de rug stekenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt, al die mensen die NL nu een mes in de rug steken en doen alsof NL vervallen is en weet ik het wat.
Niet best.
Bepaalde dorpen valt het wel mee. Heb je nog wel sociale controle, maar eens dat het steeds meer verspreid.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.
In het centrum merk je het natuurlijk niet. Maar op de iets minder toeristische plekken zeker wel. Je kunt het AD niet meer openen of de jongeren hebben in Utrecht weer een stadsbus gesloopt/ iemand in elkaar getimmerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Marseille ziet: daar is echt wel een probleem.
De keren dat ik in Amsterdam of Utrecht was had ik daar totaal niet dat gevoel, maar in de wijken zal het wellicht wel anders zijn.
Ik zeg niet dat er niks uit de klauwen loopt, alleen je moet wel op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn om het te merken, denk ik
Ogen je open eens, doe het een keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Gezellig, weer een kansloze topic voor (extreem-) rechts om lekker gal te spuwen en Nederland weg te zetten als walgelijk en verpest.
Echt zo voorspelbaar en sneu.
Ze pissen ook van de bruggen over de Rotte in sloepen van mensen die onder de bruggen uitkomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rotterdam dacht één Nesselande is niet genoeg, we gaan nog lekker een strandje (lees broeiplek voor geweld) aanleggen bij de Rijnhaven. Hou mijn hart vast.
Als gevolg van de Culturele Verrijking zijn openbare plekken no-go gebieden geworden. De komende jaren gaat dit nog veel erger worden en niemand, maar dan ook niemand, die er wat tegen doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:59 schreef Toine51 het volgende:
Ach, wegkijken en aan symptoombestrijding doen is op meerdere plaatsen niet vreemd....
Nijmegen...
https://indebuurt.nl/nijm(...)%2Fwww.google.com%2F
Je moet er wat voor opofferen maar dan heb je wel je multiculturele droom.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:02 schreef Academicus het volgende:
[..]
Als gevolg van de Culturele Verrijking zijn openbare plekken no-go gebieden geworden. De komende jaren gaat dit nog veel erger worden en niemand, maar dan ook niemand, die er wat tegen doet.
Ik hoop nog altijd op die diepe crisis waardoor de autochtone Europeaan korte metten gaat maken met dit ongedierte
Precies, elke stad, dorp en gehucht in Nederland heeft 'recht' op zijn 100 StinkSomaliërs op fatbikesquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet er wat voor opofferen maar dan heb je wel je multiculturele droom.
Ik geef gewoon antwoord op je vraag, mijn lichtaangebrande vriend.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet als je niks te zeggen hebt, capiche?
Een heel simpele vraag aan jou, kan men labiele volksmenners tegenhouden met landsgrenzen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:13 schreef Kottnauer het volgende:
De gevolgen van de omvolkingspraktijk zijn voor iedereen zichtbaar en worden dus ook op video vastgelegd, maar in de tweede kamer vindt men nog steeds dat het woord omvolking niet gebruikt mag worden omdat het een complottheorie zou zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Academicus het volgende:
Precies, elke stad, dorp en gehucht in Nederland heeft 'recht' op zijn 100 StinkSomaliërs op fatbikes
Ondiep, Kanaleneiland en Overvecht waren natuurlijk nooit echt hele leuke plekken om te zijn. Het is er alleen in ieder geval niet béter op geworden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
In het centrum merk je het natuurlijk niet. Maar op de iets minder toeristische plekken zeker wel. Je kunt het AD niet meer openen of de jongeren hebben in Utrecht weer een stadsbus gesloopt/ iemand in elkaar getimmerd.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondiep, Kanaleneiland en Overvecht waren natuurlijk nooit echt hele leuke plekken om te zijn. Het is er alleen in ieder geval niet béter op geworden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Engeland is ook schandalig hoor, Steden als Birmingham, Bournmouth. Daar is al bijna 40% Moslim. Londen, Parijs zijn in bepaalde wijken ook getto's. In steden als Malmo, Wenen, is de jeugd al meer Islamitisch dan Christelijk. En kijk nu eens bij onze stranden. Worden geterroriseerd door pauperjeugd vanuit andere landen. Hoe heeft het ooit zover kunenn komen? En dit stopt niet het, het is alleen maar groeiende en zal verder verspreid worden.
Tsja, heeft voor mij ook wel weer een hoog angstpornogehalte. Tegelijkertijd moet je wel de boel in de hand hebben. Harder straffen bij misdragingen lijkt me een begin. Er is een groeiende groep die niet luistert naar de zachte hand.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dit is echt nog veel zorgwekkender:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |