Hé? Water uit een waterontharder is juist veel viezerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme
Smerig
Vies
Bah
Tast de complete smaak aan man. Dan kan je nog beter geen thee drinken. Het is gewoon verschrikkelijk ranzig.
Klacht: leidingwater tast smaak thee aan
Klacht 2: mensen zonder waterontharder
klacht 3: vieze ranzige gore thee
Heb het nu puur over theequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hé? Water uit een waterontharder is juist heel viezer
Alleen op de eerste zondagochtend na volle maan he.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:05 schreef Invisibli het volgende:
Water uit de kraan is voor studenten, de elite drinkt alleen verse lamaspeeksel wat op zondagochtend gevangen is door de beste vangers.
Overigs deed ik nog eens een test met koffie (ik weet dat is geen thee) met kraanwater of barleduc maar ik proefde geen verschil.
Bij koffie proef ik het ook niet neequote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:05 schreef Invisibli het volgende:
Water uit de kraan is voor studenten, de elite drinkt alleen verse lamaspeeksel wat op zondagochtend gevangen is door de beste vangers.
Overigs deed ik nog eens een test met koffie (ik weet dat is geen thee) met kraanwater of barleduc maar ik proefde geen verschil.
Ja natuuuurlijkquote:
Ga naar de toko en koop theeblaadjes. Dan til je de kwaliteit nog maar een hoger level.quote:
Door koken wordt water ook onthard.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme
Smerig
Vies
Bah
Tast de complete smaak aan man. Dan kan je nog beter geen thee drinken. Het is gewoon verschrikkelijk ranzig.
Klacht: leidingwater tast smaak thee aan
Klacht 2: mensen zonder waterontharder
klacht 3: vieze ranzige gore thee
Wat karig dit. In andere landen is de beker volledig gevuld.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mensen die hun eigen water koken
Als ik koud drinken wil zet ik het toch ook niet in de koelkast?
Dan koop je gewoon dit
[ afbeelding ]
De thee is tenminste wel teringlekker zoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Je laten oplichten met een waterontharder
Klopt hoe weet jij datquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:19 schreef SpecialK het volgende:
jij drinkt alleen thee gemaakt met ASTM type I (ion-vrij) water toch?
Ben het niet eens met de klacht, je tapt gewoon water uit de verkeerde kraan, of beter gezegd de kraan haalt het uit de verkeerde bronquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme
Smerig
Vies
Bah
Tast de complete smaak aan man. Dan kan je nog beter geen thee drinken. Het is gewoon verschrikkelijk ranzig.
Klacht: leidingwater tast smaak thee aan
Klacht 2: mensen zonder waterontharder
klacht 3: vieze ranzige gore thee
Ja of dus die waterontharder.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
ik drink alleen maar thee via leidingwater, wat is het alternatief dat je water in de supermarkt koopt?
Dat is me teveel moeite hoor
Drinken ze toch lekker buiten uit een emmertje of deksel met wat regenwater.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
ergste is van dat volk dat met de boot uit oeleboeleland hierheen komt en dan geen leidingwater blieft!!!!!11
Hij plast zittend in de trein!!!!quote:
Dat is eigenlijk wel erger inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
ergste is van dat volk dat met de boot uit oeleboeleland hierheen komt en dan geen leidingwater blieft!!!!!11
Tuurlijk man heerlijkquote:
Zittend plassenquote:
quote:
Dat eerste niet, maar dat 2e zeker wel iig thuis.quote:
Het zuur van een pot augurken is ook nog een optie, als de knakworsten op zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zet altijd thee met gedemineraliseerd water. En als dat er niet is neem ik knakworstensap.
Oeh, goeie inderdaad. Of anders is die sap uit blikjes vis nog wel een optie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:24 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het zuur van een pot augurken is ook nog een optie, als de knakworsten op zijn.
Natuurlijk niet als je tonijn in olijfolie hebt. Dat gebruik je als bodylotion.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, goeie inderdaad. Of anders is die sap uit blikjes vis nog wel een optie.
Da's vanzelfsprekend mijn beste. Altijd lekker na het douchen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als je tonijn in olijfolie hebt. Dat gebruik je als bodylotion.
Wel de 8% variant.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Geen halve liters Schültenbrau drinken.
Ik kocht ooit een penisontharder. Werkte ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Je laten oplichten met een waterontharder
Zoek maar eens op tubgirl en hij is binnen no time onthard. Hoef je niets voor te kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een penisontharder. Werkte ook niet.
Vroeger gebeurde dit met een vaginaquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoek maar eens op tubgirl en hij is binnen no time onthard. Hoef je niets voor te kopen.
Och meid wat een dramaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
je drink al thee dat is al voor flikkers
en dan ook nog piepen of leidingwater aantasting
dan ben je pas echt gay
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |