Hé? Water uit een waterontharder is juist veel viezerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme
Smerig
Vies
Bah
Tast de complete smaak aan man. Dan kan je nog beter geen thee drinken. Het is gewoon verschrikkelijk ranzig.
Klacht: leidingwater tast smaak thee aan
Klacht 2: mensen zonder waterontharder
klacht 3: vieze ranzige gore thee
Heb het nu puur over theequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hé? Water uit een waterontharder is juist heel viezer
Alleen op de eerste zondagochtend na volle maan he.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:05 schreef Invisibli het volgende:
Water uit de kraan is voor studenten, de elite drinkt alleen verse lamaspeeksel wat op zondagochtend gevangen is door de beste vangers.
Overigs deed ik nog eens een test met koffie (ik weet dat is geen thee) met kraanwater of barleduc maar ik proefde geen verschil.
Bij koffie proef ik het ook niet neequote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:05 schreef Invisibli het volgende:
Water uit de kraan is voor studenten, de elite drinkt alleen verse lamaspeeksel wat op zondagochtend gevangen is door de beste vangers.
Overigs deed ik nog eens een test met koffie (ik weet dat is geen thee) met kraanwater of barleduc maar ik proefde geen verschil.
Ja natuuuurlijkquote:
Ga naar de toko en koop theeblaadjes. Dan til je de kwaliteit nog maar een hoger level.quote:
Door koken wordt water ook onthard.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme
Smerig
Vies
Bah
Tast de complete smaak aan man. Dan kan je nog beter geen thee drinken. Het is gewoon verschrikkelijk ranzig.
Klacht: leidingwater tast smaak thee aan
Klacht 2: mensen zonder waterontharder
klacht 3: vieze ranzige gore thee
Wat karig dit. In andere landen is de beker volledig gevuld.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mensen die hun eigen water koken
Als ik koud drinken wil zet ik het toch ook niet in de koelkast?
Dan koop je gewoon dit
[ afbeelding ]
De thee is tenminste wel teringlekker zoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Je laten oplichten met een waterontharder
Klopt hoe weet jij datquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:19 schreef SpecialK het volgende:
jij drinkt alleen thee gemaakt met ASTM type I (ion-vrij) water toch?
Ben het niet eens met de klacht, je tapt gewoon water uit de verkeerde kraan, of beter gezegd de kraan haalt het uit de verkeerde bronquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme
Smerig
Vies
Bah
Tast de complete smaak aan man. Dan kan je nog beter geen thee drinken. Het is gewoon verschrikkelijk ranzig.
Klacht: leidingwater tast smaak thee aan
Klacht 2: mensen zonder waterontharder
klacht 3: vieze ranzige gore thee
Ja of dus die waterontharder.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
ik drink alleen maar thee via leidingwater, wat is het alternatief dat je water in de supermarkt koopt?
Dat is me teveel moeite hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |