Ja.quote:
Echt?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, je hebt het tegen een user die hier ooit terminale kanker gefaked heeft.
En daarna ook nog een fake donatie aan het KWF.
Dat zegt alles over deze user...
Dat is niet veel als je een uitkering hebtquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wedden van niet? Je hebt net vakantiegeld gehad dus je kan vast wat missen
Afschrikking.quote:
Ja, heb onderzoek gedaan.quote:
Dit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:54 schreef havanagila het volgende:
En maar happen...jammer. Topic weer naar de klootjes.
We zouden er net niet het ministerie van defensie van kunnen betalen voor een jaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
17 miljard euro aan Nederlands budget voor Oekraïne![]()
Moet je nagaan wat Nederland daar zelf mee kon doen voor eigen land.
Welke school, welke kinderen?quote:
Je denkt dat er de afgelopen 4 jaar niet vele aanvallen zijn geweest?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Afschrikking.
Vele aanvallen zullen volgen als burgers aangevallen blijven worden.
Was dat voor of nadat je bij elkaar fantaseerde dat je terminaal ziek was?quote:
Met de idiote nieuwe Trump-taks op defensie nog veel minder zelfs.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
We zouden er net niet het ministerie van defensie van kunnen betalen voor een jaar
Je hebt groot gelijk, ik ga dit topic verder ook negeren als totaalidioten vrij spel krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:52 schreef Zwoerd het volgende:
Ik dacht, ik kom eens kijken hoe het tegenwoordig is op Fok. Weinig verandert zie ik, de trollen met hun acts mogen nog steeds gewoon doorgaan met hun sneue schreeuw om aandacht. Ach ja, Kremlin propaganda is ook maar een gewoon een mening op Fok. Ik zie iig genoeg reden om weg te blijven
Op grote schaal en met de beste wapens niet nee. Signalen zijn duidelijk aanwezig bij vergeldingsaanvallen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je denkt dat er de afgelopen 4 jaar niet vele aanvallen zijn geweest?
Ja. Het absolute dieptepunt in de geschiedenis van dit forum.quote:
Rusland gebruikt er gemiddeld 2 tot 3 per nacht tegen oekrainequote:Op donderdag 28 mei 2026 22:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Op grote schaal en met de beste wapens niet nee. Signalen zijn duidelijk aanwezig bij vergeldingsaanvallen.
Ballistische raketten zijn bijvoorbeeld pas 3x gebruikt, elke keer op belangrijke momenten.
Waarom gaan we dan in hemelsnaam met hem in discussie..quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja. Het absolute dieptepunt in de geschiedenis van dit forum.
Ik ben al even gestoptquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan in hemelsnaam met hem in discussie..
Trump taks op defensie bestaat nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met de idiote nieuwe Trump-taks op defensie nog veel minder zelfs.
Ze kunnen het defensiebudget ook halveren en dat gaan investeren in essentiële sectoren, zoals de zorg, waar al decennia een tekort is aan geld.
Ik heb het over de Oreshnik specifiek.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rusland gebruikt er gemiddeld 2 tot 3 per nacht tegen oekraine
Waar heb je het in godsnaam over?
Dat gaat natuurlijk wel veelste ver. Mods hebben een selectief aantal tools in hun toolbox, daarmee moeten ze het doen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Daar wil ik me niet mee bemoeien, mods zijn ook maar vrijwilligers en geen psychologen.
Lijkt mij ook het minste.quote:Ik zie liever nieuwsberichten met een kleine uitleg erbij en een meninkje.
Wat we nu aan het doen zijn slaat echt nergens op
Jawel hoor. Trump wil extra budget op NAVO, en wij betalen uiteraard. Terwijl we daarvoor jarenlang moeite hadden met het behalen van de 2% norm.quote:
Ballistische raketten had je het over, Rusland schiet er 3 per nacht gemiddeldquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb het over de Oreshnik specifiek.
Nee bestaat nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel hoor. Trump wil extra budget op NAVO, en wij betalen uiteraard. Terwijl we daarvoor jarenlang moeite hadden met het behalen van de 2% norm.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:06 schreef ExTec het volgende:
Discussie is nu eenmaal hoor en wederhoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |