abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894383
CIDI Keijzer vs Kremlin Lidewij :')
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:28:23 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220894393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zelfs als je het zo ziet zijn daar slimmere manieren voor.
Ironisch genoeg is de nieuwe voorzitter van VNO-NCW het ook niet eens met de voorgenomen WW- en WIA-hervormingen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220894401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Lidewij is geen fan van de geschiedenis van FvD
Toch zielig als je zon moeder hebt.
pi_220894403
De Vos in de problemen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220894406
Lidewij krijgt het vuur aan de schenen
pi_220894407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:30 schreef kalinhos het volgende:
De Vos in de problemen
Het leuke van zo’n issue van die vraag maken (zeg gewoon: nee, dat vind ik niet) is dat elke journalist het ook nog eens gaat vragen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220894424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:30 schreef kalinhos het volgende:
De Vos in de problemen
Waarom hebben ze Baudet na de verkiezingen niet weer laten overnemen? Die kon meestal wel de lachers op zijn hand krijgen door iets half dronken te lallen.
Deze marionet heeft helemaal geen enkele kwaliteit.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:33:44 #33
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220894426
Compleet kansloos dit.

Er wordt niet gezocht naar een consensus, en dat zijn dan 'onze' leiders.
pi_220894437
Ipv tijd besteden aan het 10 keer vragen aan Vos of ze racisme veroordeeld. We weten dat ze dat niet doet. Veel beter zou zijn als niemand haar een vraag gunt.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:35:49 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220894444
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ironisch genoeg is de nieuwe voorzitter van VNO-NCW het ook niet eens met de voorgenomen WW- en WIA-hervormingen.
Dat begrijp ik ook. Dan zullen hun leden namelijk met een stuk meer vervelende ontslagzaken te maken gaan krijgen.
pi_220894466
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ipv tijd besteden aan het 10 keer vragen aan Vos of ze racisme veroordeeld. We weten dat ze dat niet doet. Veel beter zou zijn als niemand haar een vraag gunt.
Ik denk dat ze nu het zo ver mogelijk op de spits drijven zodat ze hierna keihard cordon sanitaire kunnen doen, of in elk geval dezelfde aanpak als toen Baudet door de mand zakte. Alleen vermoed ik dat FvD in tegenstelling tot de vorige keer geen zetels gaat verliezen hierdoor, het duveltje is uit het doosje en die krijg je er niet meer zomaar in.
pi_220894502
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:37 schreef vPlien het volgende:

[..]
Ik denk dat ze nu het zo ver mogelijk op de spits drijven zodat ze hierna keihard cordon sanitaire kunnen doen, of in elk geval dezelfde aanpak als toen Baudet door de mand zakte. Alleen vermoed ik dat FvD in tegenstelling tot de vorige keer geen zetels gaat verliezen hierdoor, het duveltje is uit het doosje en die krijg je er niet meer zomaar in.
Het heeft nooit gewerkt bij Baudet of Wilders. Het gaat nu ook niet werken.
Het is voor FvD juist reclame, de hele aantrekkingskracht is dat ze racisme onzin vinden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:42:00 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220894505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat begrijp ik ook. Dan zullen hun leden namelijk met een stuk meer vervelende ontslagzaken te maken gaan krijgen.
Ook dat, maar vooral ook omdat het land zo helemaal vast zit, er helemaal geen beleid wordt gemaakt en een aantal zaken maar boven de markt blijft hangen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220894512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:37 schreef vPlien het volgende:

[..]
Stemmers zijn opportunistisch, zodra FvD geen rol meer speelt komen ze nergens meer aan bod.

Maar goed het is dan ook de enige Russische partij nog
pi_220894520
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het heeft nooit gewerkt bij Baudet of Wilders. Het gaat nu ook niet werken.
Het is voor FvD juist reclame, de hele aantrekkingskracht is dat ze racisme onzin vinden.
Op wat verdwaalde "dom rechtse" FvD'ers, pvv'ers en vvd'ers valt dat wel mee toch?
pi_220894529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Stemmers zijn opportunistisch, zodra FvD geen rol meer speelt komen ze nergens meer aan bod.

Maar goed het is dan ook de enige Russische partij nog
De beste manier om te zorgen dat ze geen rol gaan spelen is in elk geval niet de Vos ruim bevragen over haar denkbeelden. Maar partijen als D66 die verder geen principes hebben vinden dit altijd prachtig scoren. Plassterk was ook altijd maximaal anti-Wilders. Moet je nu zijn columns eens lezen....
pi_220894569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
De beste manier om te zorgen dat ze geen rol gaan spelen is in elk geval niet de Vos ruim bevragen over haar denkbeelden. Maar partijen als D66 die verder geen principes hebben vinden dit altijd prachtig scoren. Plassterk was ook altijd maximaal anti-Wilders. Moet je nu zijn columns eens lezen....
Plasterk is gewoon gekocht. Beetje zoals JD Vance die anti Trump was

Macht corrumpeert
pi_220894576
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Lidewij houdt zich prima staande, Klaver komt fris en fel over
Klaver is juist enorm ergerniswekkend. Steeds die opgeheven vinger dat De Vos het normale woord omvolking (staat in de Van Dale) niet mag gebruiken omdat Klaver daar zijn eigen definitie van heeft met een link naar nazisme.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:51:21 #44
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220894578
Lidewij is het levende bewijs van mijn theorie van het omdat-negerisme.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2026 @ 21:52:22 #45
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220894584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:51 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Klaver is juist enorm ergerniswekkend. Steeds die opgeheven vinger dat De Vos het normale woord omvolking (staat in de Van Dale) niet mag gebruiken omdat Klaver daar zijn eigen definitie van heeft met een link naar nazisme.
Dat is niet zijn eigen definitie.

Het is letterlijk zo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220894591
quote:

[..]
Ik vond het opzich wel positief dat Bontenbal en Paternotte zich zo duidelijk uitspraken, dat is wel eens anders geweest met coalitie partijen. Maar ben heel benieuwd wat Jetten en co straks te zeggen hebben en of dat een beetje op een lijn zit. Zo ja dan kan je ze daar in ieder geval steeds op wijzen als ze later misschien weer lekker om de hete brij heendraaien als er weer een incidentje is.
pi_220894597
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is niet zijn eigen definitie.

Het is letterlijk zo.
Mensen met de vlaggen van Mussert, Hitler groeten en veroordeelde neonazi's tijdens een etentje op het FvD congres. Niks te zien hoor.
pi_220894601
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Plasterk is gewoon gekocht. Beetje zoals JD Vance die anti Trump was

Macht corrumpeert
Weet niet of dat gekocht is. Bij Plassterk is het opportunisme. Bij Vance ook denk ik. Wil niet zeggen dat ik niet denk dat beide geen geld aannemen om bepaalde dingen te zeggen verder.
pi_220894611
quote:

[..]
De beste manier om te zorgen dat ze geen rol spelen is daadwerkelijk zaken oplossen.

Bij aanvang van de verkiezingen wilde de kiezer terug naar een stabiel (midden) kabinet met serieuze partijen welke echte oplossingen gingen doorvoeren voor zaken als netcongestie, stikstof, waterbeleid, asiel, defensie en bestaanszekerheid.
En dan heb ik het over echt doorgevoerde oplossingen en niet alleen een extra zak geld.

Als Jetten 1 over 3 jaar hierin (deels) slaagt dan maken de partijen op de flanken echt geen kans.

Als het resultaat na drie jaar hetzelfde is als Schoof dan is de tijd rijp voor alternatieven.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:56:26 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220894613
Bij Plasterk is het eerder rancune naar iets dat er in zijn nadagen als minister moet zijn gebeurt in de PvdA jegens hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')