Er is helemaal geen 'probleem'. Er zijn ook gewoon meer singles. Vroeger waren er meer paartjes. Dat is nu veranderd. Dit is nu eenmaal selectie. Misschien komen er wel minder selectieve tijden, of kun je aanhaken bij het gewenste gedrag. Veel blauwtjes lopen, daar leer je het meeste van.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Spring_Sale het volgende:
Bij mij persoonlijk ligt het aan mijn uiterlijk. Hier heb ik pech mee. En pech is pech en hier moet ik mee zien te dealen. Maar normale goed uitziende jongens die een aantal jaren geleden nog wel succes hadden op dating-websites of bij het uitgaan. Die hebben het nu ook moeilijker. Dit lees en zie je overal. Dan vraag ik mij af. Ligt het in dit geval dan aan die jongens (afgezien van mijzelf) Of kan de grootste gemene deler nu ook de vrouwen zijn die moielijker doen of kieskeuriger zijn geworden?
Het probleem ligt niet altijd bij mannen.
Oh dat vind ik allemaal niet zo relevant. Ik haakte aan op het veranderde landschap.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja hij liket je comment. Maar dit soort verhalen hebben we eerder gehad dat de user deed alsof hij een gedrocht was, maar op de foto was het de meest gemiddelde gast ooit. Het is makkelijker te zeggen dat je heel lelijk bent waar je niks aan kan doen dan dat je wereldvreemd bent en niet normaal kan om gaan met andere volwassenen.
Nouja, je maakt nu aannames. Maar als ik langs de dames van lichte zeden loop in Amsterdam. Dan kijken ze subtiel weg met hun ogen om maar duidelijk te maken van liever niet. Dus ja. Als onbekenden dan gaan lopen beweren nee het is iets anders en het lugg niet jouw (mijn) uiterlijk. Hoe moet ik mij dan voelen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja hij liket je comment. Maar dit soort verhalen hebben we eerder gehad dat de user deed alsof hij een gedrocht was, maar op de foto was het de meest gemiddelde gast ooit. Het is makkelijker te zeggen dat je heel lelijk bent waar je niks aan kan doen dan dat je wereldvreemd bent en niet normaal kan om gaan met andere volwassenen.
Ja, dat zijn gemiddelden uiteraard en er is veel overlap. Het is sowieso niet toepasbaar op een individu.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat verschilt vooral ook per persoon, per geslacht/gender over 1 kam scheren is nogal grof te werk gaan...
Nou, daar heb ik ook wat van gezegd. Bij mij moet je niet komen janken over de grote boze wereld. Grow a pair!quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:19 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Debby Gerritsen legt de schuld neer bij mannen. Niet bij eventueel ook vrouwen zelf.
Ik geloof zeker dat dat veranderd is. Ik vraag me wel af of dat door het feminisme komt en dat het volledig aan de vrouwen ligt, wat de user in kwestie constant beweert.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh dat vind ik allemaal niet zo relevant. Ik haakte aan op het veranderde landschap.
Nou ja netto is geen geslacht schuldig. Net als evolutie, het heeft geen doel. Alleen in ons leven maken we doelen, dingen waar we moreel waarde aan hechten etc. (subjectief), objectief is er nooit echte schuld door wie dan ook. We zijn wie we zijn en hebben daar geen invloed opquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat dat veranderd is. Ik vraag me wel af of dat door het feminisme komt en dat het volledig aan de vrouwen ligt, wat de user in kwestie constant beweert.
En of je dat in je voordeel terug kan veranderen door vrouwen hun stemrecht af te nemen en naar de keuken te verbannen om een paar kinderen uit te poepen.
De reden weet ik niet, maar dat dat niet de oplossing is weet ik welquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat dat veranderd is. Ik vraag me wel af of dat door het feminisme komt en dat het volledig aan de vrouwen ligt, wat de user in kwestie constant beweert.
En of je dat in je voordeel terug kan veranderen door vrouwen hun stemrecht af te nemen en naar de keuken te verbannen om een paar kinderen uit te poepen.
Die hebben geen partner johquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef Donna het volgende:
God je zal er toch achter komen dat je partner dit soort onzin op een forum post.
Ik garandeer je dat dit niet het probleem isquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Spring_Sale het volgende:
Bij mij persoonlijk ligt het aan mijn uiterlijk. Hier heb ik pech mee. En pech is pech en hier moet ik mee zien te dealen.
In je red pill bubbel van vrouwenhaters zal dit vast kloppenquote:Maar normale goed uitziende jongens die een aantal jaren geleden nog wel succes hadden op dating-websites of bij het uitgaan. Die hebben het nu ook moeilijker. Dit lees en zie je overal.
Ik zou als vrouw echt wel 1000 keer nadenken voor ik met iemand met deze overtuigingen überhaupt een gesprek aan zou gaanquote:Dan vraag ik mij af. Ligt het in dit geval dan aan die jongens (afgezien van mijzelf) Of kan de grootste gemene deler nu ook de vrouwen zijn die moielijker doen of kieskeuriger zijn geworden?
Het probleem ligt niet altijd bij mannen.
Misschien niet online daten. Zomaar een idee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tot zoverre, maar de online daten scène is wel oprecht veranderd en niet ten goede
Als kind lezen hoe je moeder zich elke week door een ander laat uitwonen is anders ook niet iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef Donna het volgende:
God je zal er toch achter komen dat je partner dit soort onzin op een forum post.
Aldus Elan, de man van de open relaties die vindt dat vrouwen niet zo moeten zeuren over pijpen maar het gewoon moeten doen en anders niet moeten zeuren dat hun man vreemdgaat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als kind lezen hoe je moeder zich elke week door een ander laat uitwonen is anders ook niet iets om trots op te zijn.
Het het woord moeten niet in de mond genomen (pun intended), maar dat is een logisch gevolg als je als vrouw verzaaktquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Aldus Elan, de man van de open relaties die vindt dat vrouwen niet zo moeten zeuren over pijpen maar het gewoon moeten doen en anders niet moeten zeuren dat hun man vreemdgaat.
Wat een rare tekst voor iemand met een open relatie…quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als kind lezen hoe je moeder zich elke week door een ander laat uitwonen is anders ook niet iets om trots op te zijn.
Tussen zeggen dat je een open relatie hebt en in een dagboektopic in detail laten optekenen inclusief met wie je seks hebt zit natuurlijk wel wat verschil. Maakt verder niet uit, leven en laten leven, maar wel grappig dat je je dan vervolgens ontzettend druk maakt om eventuele reputatieschade door wat anderen zoal posten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een rare tekst voor iemand met een open relatie…
Als je het topic had gelezen zou je weten dat je uitspraak nergens op slaatquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren als iemand anoniem op een forum post.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
En dit soort posts vind je dus duidelijk wel kunnen? Eerst naar Hiddendoe, nu naar Donna?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah weer een klassieke Lenny rant.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dit soort posts vind je dus duidelijk wel kunnen? Eerst naar Hiddendoe, nu naar Donna?
En dan beweer jij met droge oogjes dat de rest op de man speelt en dat vrouwen emotioneel zijn.
Bovendien: apart trouwens dat je topics lang rant over vrouwen die geen seks willen en dan is er eentje die een fijne seksualiteit beleeft en die gooi je hier dan door het slijk en haalt haar kinderen er zelfs bij...
Echt, de kronkels in het brein van die gast.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dit soort posts vind je dus duidelijk wel kunnen? Eerst naar Hiddendoe, nu naar Donna?
En dan beweer jij met droge oogjes dat de rest op de man speelt en dat vrouwen emotioneel zijn.
Bovendien: apart trouwens dat je topics lang rant over vrouwen die geen seks willen en dan is er eentje die een fijne seksualiteit beleeft en die gooi je hier dan door het slijk en haalt haar kinderen er zelfs bij...
Leuk toch he? Jouw voorspelbare antwoorden, lekker uitdelen maar niets kunnen verdragen en dan kinderachtig schoppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah weer een klassieke Lenny rant.
Volgens mij zeg ik alleen dat ik het verbazingwekkend vind dat iemand zelf een open boek is op een forum en geen blad voor de mond neemt om zich vervolgens druk te maken om de reputatieschade van anderen.
Maar als voorzitter van de FOK!.feministen kliek is enige objectiviteit in deze natuurlijk een gevoelig thema.
Als er iemand hier moet incasseren ben ik het welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Leuk toch he? Jouw voorspelbare antwoorden, lekker uitdelen maar niets kunnen verdragen en dan kinderachtig schoppen.
En dan plaats ik een reactie die niks met jou te maken heeft en vind je het nodig om een bak stront over mij heen te kieperen? Thanks.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:14 schreef Elan het volgende:
Moet je kijken wat een hoop aan persoonlijke stront er alleen al hier geschreven staat richting mij alleen al in dit deel. En dan puur omdat ik er een andere mening op na hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |