abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:19:00 #276
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220908384
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Spring_Sale het volgende:
Bij mij persoonlijk ligt het aan mijn uiterlijk. Hier heb ik pech mee. En pech is pech en hier moet ik mee zien te dealen. Maar normale goed uitziende jongens die een aantal jaren geleden nog wel succes hadden op dating-websites of bij het uitgaan. Die hebben het nu ook moeilijker. Dit lees en zie je overal. Dan vraag ik mij af. Ligt het in dit geval dan aan die jongens (afgezien van mijzelf) Of kan de grootste gemene deler nu ook de vrouwen zijn die moielijker doen of kieskeuriger zijn geworden?

Het probleem ligt niet altijd bij mannen.
Er is helemaal geen 'probleem'. Er zijn ook gewoon meer singles. Vroeger waren er meer paartjes. Dat is nu veranderd. Dit is nu eenmaal selectie. Misschien komen er wel minder selectieve tijden, of kun je aanhaken bij het gewenste gedrag. Veel blauwtjes lopen, daar leer je het meeste van.

En anders neem je een kat, PlayStation of Oldtimer oid. Als ze je niet zien zitten dan moet je uitvogelen waarom en jezelf verbeteren. Dat heb je in de hand. Hopen dat vrouwen minder selectief gaan worden is je lot in de verkeerde handen leggen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Forum Admin donderdag 28 mei 2026 @ 20:19:39 #277
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220908394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Tja hij liket je comment. Maar dit soort verhalen hebben we eerder gehad dat de user deed alsof hij een gedrocht was, maar op de foto was het de meest gemiddelde gast ooit. Het is makkelijker te zeggen dat je heel lelijk bent waar je niks aan kan doen dan dat je wereldvreemd bent en niet normaal kan om gaan met andere volwassenen.
Oh dat vind ik allemaal niet zo relevant. Ik haakte aan op het veranderde landschap.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220908474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Tja hij liket je comment. Maar dit soort verhalen hebben we eerder gehad dat de user deed alsof hij een gedrocht was, maar op de foto was het de meest gemiddelde gast ooit. Het is makkelijker te zeggen dat je heel lelijk bent waar je niks aan kan doen dan dat je wereldvreemd bent en niet normaal kan om gaan met andere volwassenen.
Nouja, je maakt nu aannames. Maar als ik langs de dames van lichte zeden loop in Amsterdam. Dan kijken ze subtiel weg met hun ogen om maar duidelijk te maken van liever niet. Dus ja. Als onbekenden dan gaan lopen beweren nee het is iets anders en het lugg niet jouw (mijn) uiterlijk. Hoe moet ik mij dan voelen?
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:36:54 #279
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220908535
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat verschilt vooral ook per persoon, per geslacht/gender over 1 kam scheren is nogal grof te werk gaan...
Ja, dat zijn gemiddelden uiteraard en er is veel overlap. Het is sowieso niet toepasbaar op een individu.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220908796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:19 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Debby Gerritsen legt de schuld neer bij mannen. Niet bij eventueel ook vrouwen zelf.
Nou, daar heb ik ook wat van gezegd. Bij mij moet je niet komen janken over de grote boze wereld. Grow a pair!
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 21:17:53 #281
5428 crew  miss_sly
pi_220908839
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Oh dat vind ik allemaal niet zo relevant. Ik haakte aan op het veranderde landschap.
Ik geloof zeker dat dat veranderd is. Ik vraag me wel af of dat door het feminisme komt en dat het volledig aan de vrouwen ligt, wat de user in kwestie constant beweert.

En of je dat in je voordeel terug kan veranderen door vrouwen hun stemrecht af te nemen en naar de keuken te verbannen om een paar kinderen uit te poepen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220908888
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik geloof zeker dat dat veranderd is. Ik vraag me wel af of dat door het feminisme komt en dat het volledig aan de vrouwen ligt, wat de user in kwestie constant beweert.

En of je dat in je voordeel terug kan veranderen door vrouwen hun stemrecht af te nemen en naar de keuken te verbannen om een paar kinderen uit te poepen.
Nou ja netto is geen geslacht schuldig. Net als evolutie, het heeft geen doel. Alleen in ons leven maken we doelen, dingen waar we moreel waarde aan hechten etc. (subjectief), objectief is er nooit echte schuld door wie dan ook. We zijn wie we zijn en hebben daar geen invloed op
  Forum Admin donderdag 28 mei 2026 @ 21:40:56 #283
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220908924
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De reden weet ik niet, maar dat dat niet de oplossing is weet ik wel :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220909428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef Donna het volgende:
God je zal er toch achter komen dat je partner dit soort onzin op een forum post. 8)7
Die hebben geen partner joh
pi_220909469
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Spring_Sale het volgende:
Bij mij persoonlijk ligt het aan mijn uiterlijk. Hier heb ik pech mee. En pech is pech en hier moet ik mee zien te dealen.
Ik garandeer je dat dit niet het probleem is _O-.

quote:
Maar normale goed uitziende jongens die een aantal jaren geleden nog wel succes hadden op dating-websites of bij het uitgaan. Die hebben het nu ook moeilijker. Dit lees en zie je overal.
In je red pill bubbel van vrouwenhaters zal dit vast kloppen

quote:
Dan vraag ik mij af. Ligt het in dit geval dan aan die jongens (afgezien van mijzelf) Of kan de grootste gemene deler nu ook de vrouwen zijn die moielijker doen of kieskeuriger zijn geworden?

Het probleem ligt niet altijd bij mannen.
Ik zou als vrouw echt wel 1000 keer nadenken voor ik met iemand met deze overtuigingen überhaupt een gesprek aan zou gaan
pi_220909474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tot zoverre, maar de online daten scène is wel oprecht veranderd en niet ten goede :P
Misschien niet online daten. Zomaar een idee.

De wereld is vooral extreem complex geworden door het internet en die teringtelefoons die iedereen heel de dag een dopamineprikkel geven.
pi_220909477
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef Donna het volgende:
God je zal er toch achter komen dat je partner dit soort onzin op een forum post. 8)7
Als kind lezen hoe je moeder zich elke week door een ander laat uitwonen is anders ook niet iets om trots op te zijn.
blablablabla
pi_220909483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Als kind lezen hoe je moeder zich elke week door een ander laat uitwonen is anders ook niet iets om trots op te zijn.
Aldus Elan, de man van de open relaties die vindt dat vrouwen niet zo moeten zeuren over pijpen maar het gewoon moeten doen en anders niet moeten zeuren dat hun man vreemdgaat.
pi_220909512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:24 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Aldus Elan, de man van de open relaties die vindt dat vrouwen niet zo moeten zeuren over pijpen maar het gewoon moeten doen en anders niet moeten zeuren dat hun man vreemdgaat.
Het het woord moeten niet in de mond genomen (pun intended), maar dat is een logisch gevolg als je als vrouw verzaakt
blablablabla
pi_220909650
quote:

[..]
Wat een rare tekst voor iemand met een open relatie…
pi_220909670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een rare tekst voor iemand met een open relatie…
Tussen zeggen dat je een open relatie hebt en in een dagboektopic in detail laten optekenen inclusief met wie je seks hebt zit natuurlijk wel wat verschil. Maakt verder niet uit, leven en laten leven, maar wel grappig dat je je dan vervolgens ontzettend druk maakt om eventuele reputatieschade door wat anderen zoal posten.
blablablabla
  Moderator / Colorchick vrijdag 29 mei 2026 @ 05:22:03 #292
382129 crew  Donna
pi_220909921
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:20 schreef nostra het volgende:

[..]
Misschien post Aardappel hier wel.
:N
  Moderator / Colorchick vrijdag 29 mei 2026 @ 05:31:14 #293
382129 crew  Donna
pi_220909928
quote:

[..]
Als je het topic had gelezen zou je weten dat je uitspraak nergens op slaat ;)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:13:21 #294
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220910183
quote:

[..]
Lijkt me niet dat dat gaat gebeuren als iemand anoniem op een forum post.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 08:19:52 #295
441859 crew  Lenny77
pi_220910197
quote:

[..]
En dit soort posts vind je dus duidelijk wel kunnen? Eerst naar Hiddendoe, nu naar Donna?
En dan beweer jij met droge oogjes dat de rest op de man speelt en dat vrouwen emotioneel zijn.

Bovendien: apart trouwens dat je topics lang rant over vrouwen die geen seks willen en dan is er eentje die een fijne seksualiteit beleeft en die gooi je hier dan door het slijk en haalt haar kinderen er zelfs bij...

Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220910345
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En dit soort posts vind je dus duidelijk wel kunnen? Eerst naar Hiddendoe, nu naar Donna?
En dan beweer jij met droge oogjes dat de rest op de man speelt en dat vrouwen emotioneel zijn.

Bovendien: apart trouwens dat je topics lang rant over vrouwen die geen seks willen en dan is er eentje die een fijne seksualiteit beleeft en die gooi je hier dan door het slijk en haalt haar kinderen er zelfs bij...

Ah weer een klassieke Lenny rant.

Volgens mij zeg ik alleen dat ik het verbazingwekkend vind dat iemand zelf een open boek is op een forum en geen blad voor de mond neemt om zich vervolgens druk te maken om de reputatieschade van anderen.

Maar als voorzitter van de FOK!.feministen kliek is enige objectiviteit in deze natuurlijk een gevoelig thema.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elan op 29-05-2026 08:55:36 ]
blablablabla
pi_220910482
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Echt, de kronkels in het brein van die gast. :D
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 09:03:02 #298
441859 crew  Lenny77
pi_220910507
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Ah weer een klassieke Lenny rant.

Volgens mij zeg ik alleen dat ik het verbazingwekkend vind dat iemand zelf een open boek is op een forum en geen blad voor de mond neemt om zich vervolgens druk te maken om de reputatieschade van anderen.

Maar als voorzitter van de FOK!.feministen kliek is enige objectiviteit in deze natuurlijk een gevoelig thema.
Leuk toch he? Jouw voorspelbare antwoorden, lekker uitdelen maar niets kunnen verdragen en dan kinderachtig schoppen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220910651
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Leuk toch he? Jouw voorspelbare antwoorden, lekker uitdelen maar niets kunnen verdragen en dan kinderachtig schoppen.
Als er iemand hier moet incasseren ben ik het wel :W .
Maar zolang het binnen jouw straatje past doe je daar werkelijk geen moer aan. Laat je allemaal lekker staan. Doe je er zelf maar al te graag nog een schepje bovenop.

Moet je kijken wat een hoop aan persoonlijke stront er alleen al hier geschreven staat richting mij alleen al in dit deel. En dan puur omdat ik er een andere mening op na hou.

Mensen incels noemen vind je ook prima, maar o wee als er iets staat dat misschien wel als vrouwonvriendelijk zou kunnen worden uitgelegd. Dan ben je er direct als de kippen bij om te janken.
blablablabla
  Moderator / Colorchick vrijdag 29 mei 2026 @ 09:18:20 #300
382129 crew  Donna
pi_220910691
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:14 schreef Elan het volgende:

Moet je kijken wat een hoop aan persoonlijke stront er alleen al hier geschreven staat richting mij alleen al in dit deel. En dan puur omdat ik er een andere mening op na hou.
En dan plaats ik een reactie die niks met jou te maken heeft en vind je het nodig om een bak stront over mij heen te kieperen? Thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')