Wel opvallend dat veel programmanamen wel geïndexeerd zijn ook als ze er dus geen uitzendingen van hebben opstaan.quote:
Ze hebben een tijdje alle Rembo en Rembo's op youtube gehad, maar later weer er vanaf gehaald...quote:
Tjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze hebben een tijdje alle Rembo en Rembo's op youtube gehad, maar later weer er vanaf gehaald...
Voor alleen geluid is Total Recorder ook heel bruikbaar (gebruik ik al jaren).quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
Om op te nemen op je pc kun je ook heel gemakkelijk "Windows-teken" + "G" intoetsen. Dan neem je beeld en geluid op.
Die ga ik zeker kijken! Met het dansorkest van Penny de Jager als de band/muzikant er niet was.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aanradertje (in tegenstelling tot de uitspraak dat 'De Schatkamer' geen muziekprogramma's zou hebben wegens rechten, zit het er tsjokvol mee):
- Toppop
- Popsjop TV
- G'Oud en Nieuw
- Loss Groeven
- Volle Toeren
En dit: Edison Gala 1984 Populair, live-uitzending gepresenteerd door Willem Ruis. Deze noem ik even in het bijzonder, want hier zie je in deze opname on-uitgezonden beelden, want het programma werd even onderbroken door een heuse bommelding. Willem Ruis zat doodleuk geintjes te maken in de zaal.
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029649431 (Op 1u11)
Hmmm, Freaknacht kon ik niet vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo te zien alle afleveringen Ekstra Weekend.
Ze hebben iig allemaal een soort watermerkje gekregen in de rechterbovenhoek. Slimmerikken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Zou je ook dingen mogen rippen en op YouTube mogen zetten voor internationale fans of krijg je dan een ban?
Nee, dat mag dus niet. Sowieso mag dat niet omdat je helemaal de rechten niet hebt, daar gaat het nu juist omquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Zou je ook dingen mogen rippen en op YouTube mogen zetten voor internationale fans of krijg je dan een ban?
Dat gebeurt toch al jaren? Dat er van alles van radio en televisie op youtube gegooid wordt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Het verschil is alleen dat dat vaak van eigen opnamen van tv kwam. Om er de media-archieven voor leeg te trekken is ook weer een beetje sneu. Plus wie weet hebben ze inderdaad wel ID content-tags losgelaten op het materiaal; dan wordt het na uploaden automatisch geblokkeerd en krijg je worst case inderdaad een copyrightclaim, met na een paar claims een ban tot gevolg.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al jaren? Dat er van alles van radio en televisie op youtube gegooid wordt?
Mijn YouTube account is een keer levenslang geband (in 1x 3 strikes) omdat ik wat fragmenten uit DWDD erop had gezet, echt kutquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al jaren? Dat er van alles van radio en televisie op youtube gegooid wordt?
Zihni Özdil plaatst regelmatig tv-fragmenten. Zo plaatste hij vandaag een interview van Rob Trip met Janmaat, waarbij de jeugd vragen mocht stellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat dat vaak van eigen opnamen van tv kwam. Om er de media-archieven voor leeg te trekken is ook weer een beetje sneu. Plus wie weet hebben ze inderdaad wel ID content-tags losgelaten op het materiaal; dan wordt het na uploaden automatisch geblokkeerd en krijg je worst case inderdaad een copyrightclaim, met na een paar claims een ban tot gevolg.
Gebeurde al eerder bij mdftrasher, dat vond ik jammer.
Ja maar daar zeg je het precies goed: dat is dus zo'n lul van een vent, die dus al die tijd een ingang in de mediaomroepen heeft misbruikt om de boel daar los te trekken, maar vervolgens in zijn video-beschrijvingen om donaties gaat lopen bedelen. Dan ben je in mijn ogen gewoon écht een lul.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zihni Özdil plaatst regelmatig tv-fragmenten. Zo plaatste hij vandaag een interview van Rob Trip met Janmaat, waarbij de jeugd vragen mocht stellen.
Ook heeft hij allerlei interviews van Van Gogh online gezet, ook een hele rits die van een DVD-set komt.
Get the Picture wilde ik ook hier delen, dat was een leuk spelletjequote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een situtieschets. @:rambodirk
https://schatkamer.beelde(...)3831/get-the-picture
Veronica.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Curry & van Inkel ook niet te vinden in het archief...het begint al een aardige deceptie te worden dit.
Zou je dan je UI nomineren?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Iemand op tv zei gisteren wel iets leuks: in plaats van een liedjes top 2000 aan het eind van het jaar, een tv-fragmenten top 2000. Iedereen mag 10 fragmenten nomineren. Lijkt me best vermakelijk.
Tina Nijkamp.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Iemand op tv zei gisteren wel iets leuks: in plaats van een liedjes top 2000 aan het eind van het jaar, een tv-fragmenten top 2000. Iedereen mag 10 fragmenten nomineren. Lijkt me best vermakelijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou je dan je UI nomineren?(Waar komt dat ook alweer uit?)
Tegenwoordiger doen ze dat daar handiger: het filmpje wordt gewoon direct automatisch geblokkeerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mijn YouTube account is een keer levenslang geband (in 1x 3 strikes) omdat ik wat fragmenten uit DWDD erop had gezet, echt kut
Eerste wat ik opzocht, want Nederland zoals het toen wasquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:01 schreef Dutch_view het volgende:
Maar ook een programma als "Van gewest tot gewest".
https://schatkamer.beelde(...)/2101608120101555831quote:
Dan krijg je dat fragmenten als 'Feyenoord wint de UEFA-cup', en 'Melkert kijkt ontzettend zuur met Fortuyn tegenover zich' hoog eindigen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Nou.. best leuke fragmentenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan krijg je dat fragmenten als 'Feyenoord wint de UEFA-cup', en 'Melkert kijkt ontzettend zuur met Fortuyn tegenover zich' hoog eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |