Die doos wil ik hebben. Ik maak geen grap. Zie ook hier:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog een doos met videobanden. Als ik zo naar de site kijk, kunnen de meeste wel weg.
Moordspel staat er ook op![]()
Ik ga nog even zoeken naar ‘Wie ben ik?’ Ik ben een keer bij een opname van dat programma geweest. Zoals Eightyone al schreef, is het soms lastig zoeken.
Neuh maar dat is logischquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie ook geen afleveringen van Bassie en Adriaan.
In die tijd dat die op NPO Best herhaald werden, had de NPO in de gaten dat ze goud in handen hadden. Toen gingen ze in gesprek met Endemol en mochten zij(!) dus de serie herhalen. Is de enige herhaling van ONM geweest. Toen werd dat te duur, liet de NPO de zender doodbloeden als NPO 1 Extra, en nu is het weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moeten wel seizoenen zijn want er zijn een aantal seizoenen uitgezonden op toen nog NPO Best dus niet alles is een rechtenkwestie v.w.b. Veronica.
Kun je me even in DM de naam doorgeven?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Eightyone het volgende:
Met de juiste Firefox-addon kan je de programma's btw zeer makkelijk downloaden. Dat is helemaal niet beveiligd.
Komt vast nog wel.
Inderdaad.quote:
Screenrecording, in realtime.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
Om op te nemen op je pc kun je ook heel gemakkelijk "Windows-teken" + "G" intoetsen. Dan neem je beeld en geluid op.
Dan ga ik er verder niet op door, ik heb inmiddels mijn gewenste oplossing gevonden en ga nu vooral lekker zitten kijkenquote:
Nee nee, De zondagavond van BNN. Legendarische eerste uitzendingen van publieke omroep BNNquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:57 schreef Zipportal het volgende:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029478131
Tering Tubbies.
Wel opvallend dat veel programmanamen wel geïndexeerd zijn ook als ze er dus geen uitzendingen van hebben opstaan.quote:
Ze hebben een tijdje alle Rembo en Rembo's op youtube gehad, maar later weer er vanaf gehaald...quote:
Tjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze hebben een tijdje alle Rembo en Rembo's op youtube gehad, maar later weer er vanaf gehaald...
Voor alleen geluid is Total Recorder ook heel bruikbaar (gebruik ik al jaren).quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
Om op te nemen op je pc kun je ook heel gemakkelijk "Windows-teken" + "G" intoetsen. Dan neem je beeld en geluid op.
Die ga ik zeker kijken! Met het dansorkest van Penny de Jager als de band/muzikant er niet was.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aanradertje (in tegenstelling tot de uitspraak dat 'De Schatkamer' geen muziekprogramma's zou hebben wegens rechten, zit het er tsjokvol mee):
- Toppop
- Popsjop TV
- G'Oud en Nieuw
- Loss Groeven
- Volle Toeren
En dit: Edison Gala 1984 Populair, live-uitzending gepresenteerd door Willem Ruis. Deze noem ik even in het bijzonder, want hier zie je in deze opname on-uitgezonden beelden, want het programma werd even onderbroken door een heuse bommelding. Willem Ruis zat doodleuk geintjes te maken in de zaal.
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029649431 (Op 1u11)
Hmmm, Freaknacht kon ik niet vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo te zien alle afleveringen Ekstra Weekend.
Ze hebben iig allemaal een soort watermerkje gekregen in de rechterbovenhoek. Slimmerikken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Zou je ook dingen mogen rippen en op YouTube mogen zetten voor internationale fans of krijg je dan een ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |