Dat is een jaar of vier elke werkdag op de radio geweest, redelijk 'prime time' ook nog (van 15 tot 17 uur). Opvallend dat er dan niet één volledige aflevering op staat. Helaas was ik zelf vroeger heel rommelig met m'n tapes en spoelde ik tot op ongeveer driekwart van de 90's veel (veels té veel) over. Wist ik veel dat dat later interessant zou worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Magic Friends staat er niet op als programma
Oh laat maar. Kan het gewoon naar de Chromecast casten vanaf de telefoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als het makkelijker op de TV te bekijken is inderdaad.
Die doos wil ik hebben. Ik maak geen grap. Zie ook hier:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog een doos met videobanden. Als ik zo naar de site kijk, kunnen de meeste wel weg.
Moordspel staat er ook op![]()
Ik ga nog even zoeken naar ‘Wie ben ik?’ Ik ben een keer bij een opname van dat programma geweest. Zoals Eightyone al schreef, is het soms lastig zoeken.
Neuh maar dat is logischquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie ook geen afleveringen van Bassie en Adriaan.
In die tijd dat die op NPO Best herhaald werden, had de NPO in de gaten dat ze goud in handen hadden. Toen gingen ze in gesprek met Endemol en mochten zij(!) dus de serie herhalen. Is de enige herhaling van ONM geweest. Toen werd dat te duur, liet de NPO de zender doodbloeden als NPO 1 Extra, en nu is het weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moeten wel seizoenen zijn want er zijn een aantal seizoenen uitgezonden op toen nog NPO Best dus niet alles is een rechtenkwestie v.w.b. Veronica.
Kun je me even in DM de naam doorgeven?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Eightyone het volgende:
Met de juiste Firefox-addon kan je de programma's btw zeer makkelijk downloaden. Dat is helemaal niet beveiligd.
Komt vast nog wel.
Inderdaad.quote:
Screenrecording, in realtime.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
Om op te nemen op je pc kun je ook heel gemakkelijk "Windows-teken" + "G" intoetsen. Dan neem je beeld en geluid op.
Dan ga ik er verder niet op door, ik heb inmiddels mijn gewenste oplossing gevonden en ga nu vooral lekker zitten kijkenquote:
Nee nee, De zondagavond van BNN. Legendarische eerste uitzendingen van publieke omroep BNNquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:57 schreef Zipportal het volgende:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029478131
Tering Tubbies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |