Zal wel leuk zijn als het makkelijker op de TV te bekijken is inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ik kan al heel veel niet terug vinden. Verder niet te streamen naar TV via Airplay of Chromecast. Geen afleveringen van ONM/Onderweg naar Morgen. Wat een scam.
Wat er niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ik kan al heel veel niet terug vinden. Verder niet te streamen naar TV via Airplay of Chromecast. Geen afleveringen van ONM/Onderweg naar Morgen. Wat een scam.
Wel pas vanaf januari 2001, dus de volledige eerste zes seizoenen (1998-2001) ontbreken. Nog meer als je voorlopers Spijkers en Spijkertijd meetelt. Precies wat er de afgelopen 10+ jaren nog regelmatig herhaald werd op NPO 1 Extra/NPO Best/Best 24/Hilversum Best.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Moest gelijk aan Kopspijkers denken, en zo te zien is er wel eea terug kijken.
Ik zie ook geen afleveringen van Bassie en Adriaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel pas vanaf januari 2001, dus de volledige eerste zes seizoenen (1998-2001) ontbreken. Nog meer als je voorlopers Spijkers en Spijkertijd meetelt. Precies wat er de afgelopen 10+ jaren nog regelmatig herhaald werd op NPO 1 Extra/NPO Best/Best 24/Hilversum Best.
Jiskefet ontbreekt volledig.
Koot en Bie ontbreekt volledig.
Ik denk niet dat de gierige clown en acrobaat gaan toestaan dat hun show gratis te kijken is.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie ook geen afleveringen van Bassie en Adriaan.
Soms zijn er twee streams, met deel 1 in stream 1, en deel 2 in stream 2.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:09 schreef MadMaster het volgende:
De metadata is ook niet altijd op orde…
Edit: Soms zijn er 2 verschillende versies van een uitzending (geëdit/niet geëdit) en slaat de metadata maar op 1 van de 2 versies.
Dat wordt moeilijk, want dat was een co-productie tussen TROS en (het publieke) Veronica. En wat @ArnieAlberts in post #53 aangeeft: van Veronica (VOO) ontbreekt alles omdat dat rechtengewijs heel lastig is. Toen Veronica zich in 1995 aansloot bij RTL en de Holland Media Groep (het huidige RTL Nederland) ging vormen zijn al die rechten mee overgegaan en omdat dat nog geen vijf jaar later weer versplinterde toen de Vereniging Veronica stante pede uit de HMG wilde stappen is het allemaal nóg onduidelijker geworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:22 schreef freaky40 het volgende:
Onderweg naar Morgen/ONM, de eerste Nederlandse soap op de publieke omroep vind ik wel een gemis hoor dat dit er nog niet op staat. Dat was wel een momentum dus hoort er gewoon op, een no brainer.
Wie Ben Ik was van de commerciëlen. Dat ga je niet vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog een doos met videobanden. Als ik zo naar de site kijk, kunnen de meeste wel weg.
Moordspel staat er ook op![]()
Ik ga nog even zoeken naar 'Wie ben ik?' Ik ben een keer bij een opname van dat programma geweest. Zoals Eightyone al schreef, is het soms lastig zoeken.
Dat is waar ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wie Ben Ik was van de commerciëlen. Dat ga je niet vinden.
Er moeten wel seizoenen zijn want er zijn een aantal seizoenen uitgezonden op toen nog NPO Best dus niet alles is een rechtenkwestie v.w.b. Veronica.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, want dat was een co-productie tussen TROS en (het publieke) Veronica. En wat @:ArnieAlberts in post #53 aangeeft: van Veronica (VOO) ontbreekt alles omdat dat rechtengewijs heel lastig is. Toen Veronica zich in 1995 aansloot bij RTL en de Holland Media Groep (het huidige RTL Nederland) ging vormen zijn al die rechten mee overgegaan en omdat dat nog geen vijf jaar later weer versplinterde toen de Vereniging Veronica stante pede uit de HMG wilde stappen is het allemaal nóg onduidelijker geworden.
Dat de special Het Geheim van Onderweg naar Morgen wél te zien is komt dan weer omdat dat een programma was wat specifiek in opdracht van de TROS is gemaakt.
https://schatkamer.beeldengeluid.nl/zoeken?programma=VILLA+65quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:32 schreef Eightyone het volgende:
Wat betreft oude radio blijf ik iig op m'n honger zitten.
Het helpt niet dat zoeken heel lastig is als je meerdere woorden met elkaar wil combineren. 'Villa 65' geeft bijvoorbeeld alle programma's met 'villa' erin. Dat zijn er nogal wat. 'Magic friends' geeft ook resultaten met die verzameling goochelaars.
En van That's Live van BNN staan er maar een paar edities op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |