abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:09:39 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220893413
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is wel logischer, en van beide kanten. Ik denk dat Iran van allerlei proxys en dergelijke aanstuurt om hier bv pro Palestina protesten te houden en die kant heel populair maakt.
En Israël dan wel meer aan de volksvertegenwoordiging doet met Wilders en Markuszower
En zo plukken wij hier heerlijke vruchten van dat kutgat: het Midden Oosten
En wederom is hierop het enige juiste antwoord: stoppen met die ongein.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220893456
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Neuh, ook als er wel wat gebeurt wordt er gewoon een nieuwe groep gezocht om boos over te doen. Wat langer geleden was men ook boos over b.v. Molukkers of Surinamers. Of de MOE-landers.
Er waren in het begin ook veel problemen met de Molukkers. Mijn tante is er zelfs 1. Haar moeder kon na 20 jaar nog geen fatsoenlijk Nederlands. Woonden allemaal bij elkaar hier in hun eigen kliek en kwamen er bijna niet uit.
pi_220893589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lees: 'ik krijg tegenspraak met argumenten en bronnen, fekkediefek. Wegwezen.'
Soms is iemand gewoon al 4 dagen bezig geweest met zijn kut kozijnen en moest hij alsnog wat kut stukjes met de kut kwast en kut roller behandelen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:48:53 #154
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220893691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Soms is iemand gewoon al 4 dagen bezig geweest met zijn kut kozijnen en moest hij alsnog wat kut stukjes met de kut kwast en kut roller behandelen.
Is ook een kutklus. Nog kutter is het om een paar duizend euro te moeten lappen voor shit wat je zelf kan. Want dat doen schilders tegenwoordig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220893722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Er waren in het begin ook veel problemen met de Molukkers. Mijn tante is er zelfs 1. Haar moeder kon na 20 jaar nog geen fatsoenlijk Nederlands. Woonden allemaal bij elkaar hier in hun eigen kliek en kwamen er bijna niet uit.
Klopt, die problemen waren er zeker. Maar mede ook een direct gevolg van overheidsbeleid, het was heel officieel beleid dat ze terug zouden keren, dus was er geen noodzaak om de taal te leren e.d., ook toen al heel lang helder was dat dit nooit zou gebeuren…
pi_220893759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Is ook een kutklus. Nog kutter is het om een paar duizend euro te moeten lappen voor shit wat je zelf kan. Want dat doen schilders tegenwoordig.
Ziet het er wel beter uit dan die shitshow van mij.
pi_220893826
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Klopt, die problemen waren er zeker. Maar mede ook een direct gevolg van overheidsbeleid, het was heel officieel beleid dat ze terug zouden keren, dus was er geen noodzaak om de taal te leren e.d., ook toen al heel lang helder was dat dit nooit zou gebeuren…
Klopt, helemaal eens. En met de Marokkanen hebben ze ook totaal gefaald. En deze mensen kwamen dan nog uit landen die een stuk beschaafder waren dan waar ze tegenwoordig vandaan komen en nu is er helemaal geen controle meer. Dus dit kan ook nooit goed aflopen.
pi_220893869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:03 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Klopt, helemaal eens. En met de Marokkanen hebben ze ook totaal gefaald. En deze mensen kwamen dan nog uit landen die een stuk beschaafder waren dan waar ze tegenwoordig vandaan komen en nu is er helemaal geen controle meer. Dus dit kan ook nooit goed aflopen.
Daarom vind ik het ook zo bizar dat allerlei rechtse partijen er nog steeds moeite mee hebben als nieuwkomers willen werken en integreren. Of nieuwe stelsels willen introduceren waarbij mensen decennialang tweederangsburgers blijven die echt, heus, ooit weer gaan vertrekken…
pi_220893887
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daarom vind ik het ook zo bizar dat allerlei rechtse partijen er nog steeds moeite mee hebben als nieuwkomers willen werken en integreren. Of nieuwe stelsels willen introduceren waarbij mensen decennialang tweederangsburgers blijven die echt, heus, ooit weer gaan vertrekken…
Dat ben ik met je eens. Statushouders zo snel mogelijk laten integreren en aan het werk.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:44 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893890
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daarom vind ik het ook zo bizar dat allerlei rechtse partijen er nog steeds moeite mee hebben als nieuwkomers willen werken en integreren. Of nieuwe stelsels willen introduceren waarbij mensen decennialang tweederangsburgers blijven die echt, heus, ooit weer gaan vertrekken…
Het is met name de zulke migranten die dit zelf weigeren, dat ligt niet aan 'rechtse partijen'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220893896
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is met name de nieuwkomers die dit zelf weigeren, dat ligt niet aan 'rechtse partijen'.
Deels wel, maar ook deels niet.
pi_220893929
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is met name de zulke migranten die dit zelf weigeren, dat ligt niet aan 'rechtse partijen'.
Dat zou deels kunnen. Maar als we het over vluchtelingen hebben dan wil het overgrote deel hier gewoon een beter leven opbouwen na de verschrikkingen in eigen land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:46:48 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220894131
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat zou deels kunnen. Maar als we het over vluchtelingen hebben dan wil het overgrote deel hier gewoon een beter leven opbouwen na de verschrikkingen in eigen land.
Tja, die problemen zijn niet onze problemen natuurlijk. En als deze mensen uit verre landen komen zoals vaak het geval is, dan doorkruist men wel even eerst doodleuk acht, tien of twaalf veilige landen. Ook weten we van zulke migranten dat men vaak slecht integreert en jarenlang afhankelijk blijft van de verzorgingsstaat.

Het antwoord op problemen in landen duizenden kilometers ver weg is niet die mensen hierheen halen maar dat die mensen de problemen in hun eigen land moeten oplossen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220894156
Je moet wel alle neuzen dezelfde kant op hebben en echt ijskoud beleid gaan voeren en harde maatregelen nemen om echt wat te doen aan instroom.
En ik kan je een ding vertellen, met D66 en Jetten gaat dat niet gebeuren, het gaat juist alleen maar erger worden.
Om dat te veranderen is een flinke ommezwaai nodig. Een hele fikse crisis, een enorme aanslag, met daarna nieuwe verkiezingen, iets in die trend.
Vakman pur sang
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:44 #165
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220894242
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
Altijd

Antwoorden is hij minder in
Dat was me al opgevallen. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 26-05-2026 21:09:15 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220894243
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat zou deels kunnen. Maar als we het over vluchtelingen hebben dan wil het overgrote deel hier gewoon een beter leven opbouwen na de verschrikkingen in eigen land.
Dat gaat in de toekomst gelukkig niet meer zo makkelijk met dank aan het tweestatusstelsel.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:09:12 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220894274
Ach, Karel.
pi_220894277
De treinsporen liggen er toch al?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_220894340
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:04 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat gaat in de toekomst gelukkig niet meer zo makkelijk met dank aan het tweestatusstelsel.
Dat gaat natuurlijk alleen maar voor meer procedures en uitstel van integratie zorgen…
pi_220894350
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet wel alle neuzen dezelfde kant op hebben en echt ijskoud beleid gaan voeren en harde maatregelen nemen om echt wat te doen aan instroom.
En ik kan je een ding vertellen, met D66 en Jetten gaat dat niet gebeuren, het gaat juist alleen maar erger worden.
Om dat te veranderen is een flinke ommezwaai nodig. Een hele fikse crisis, een enorme aanslag, met daarna nieuwe verkiezingen, iets in die trend.
Als zelfs extreemrechts in de regering, zoals in kabinet Schoof, niet voldoende is, wat stel je dan concreet voor?
pi_220894412
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Als zelfs extreemrechts in de regering, zoals in kabinet Schoof, niet voldoende is, wat stel je dan concreet voor?
Dat normale partijen ijskoud beleid gaan voeren.
Vakman pur sang
pi_220894456
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat gaat natuurlijk alleen maar voor meer procedures en uitstel van integratie zorgen…
De verwachting is juist dat de procedures sneller worden omdat we afgewezen asielzoekers een stuk makkelijker kunnen deporteren. Aanvragen mogen straks ook niet langer duren dan 6 maanden.
pi_220894531
Continu alles op de lange baan schuiven. Eerst moesten we anderhalf jaar wachten op dat godvergeten migratiepact. En nu dat er is weer 7 maanden uitstel.

Let op: rond december 2026 komt er weer een andere konijn uit de hoge hoed waardoor het allemaal nog uitgesteld moeten worden.

Intussen blijven de volgeladen bussen ons land binnenrijden.
pi_220894539
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat normale partijen ijskoud beleid gaan voeren.
Ok, interessant. Maar hoe werk je dat concreet uit?
pi_220894551
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De verwachting is juist dat de procedures sneller worden omdat we afgewezen asielzoekers een stuk makkelijker kunnen deporteren. Aanvragen mogen straks ook niet langer duren dan 6 maanden.
Wiens verwachting is dat dan? De experts en de eerdere ervaringen verwachten eerder het tegendeel…
pi_220894562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:45 schreef Kottnauer het volgende:
Continu alles op de lange baan schuiven. Eerst moesten we anderhalf jaar wachten op dat godvergeten migratiepact. En nu dat er is weer 7 maanden uitstel.

Let op: rond december 2026 komt er weer een andere konijn uit de hoge hoed waardoor het allemaal nog uitgesteld moeten worden.

Intussen blijven de volgeladen bussen ons land binnenrijden.
Leuk en aardig. Maar waarom heeft ons vorige kabinet, met een ruime meerderheid voor allerlei uiterst rechtse gekkigheid, dan niet geleverd?
pi_220894582
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:49 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Leuk en aardig. Maar waarom heeft ons vorige kabinet, met een ruime meerderheid voor allerlei uiterst rechtse gekkigheid, dan niet geleverd?
Dat kwam door de Nationale Sabotage Club van Pietertje.
pi_220894589
Zou overigens wel komisch zijn als er een terugkeerhub in Rwanda komt. Een Rwanda deal waar D66 altijd zo op tegen was.
pi_220894718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:52 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat kwam door de Nationale Sabotage Club van Pietertje.
Gelul.
pi_220894993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
D66 heeeft gewonnen en de tweede partij heeft ook tegen strengere asielwetgeving gestemd. Lang leve de verkiezingen!
D66, gewonnen met een zeer lage “winst” (dit keer toevallig genoeg door externe factoren) wist niet te regeren met een meerderheid, heeft zijn eerste kamer niet onder controle of vindt het wel best zo (laat ik in het midden) en verandert de wet zodanig dat zelf de nummer twee en inbrenger van het voorstel zich genoodzaakt voelde om tegen te stemmen (of dit verstandig is laat ik in het midden). Lever de democratie!
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220895052
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:12 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Gelul.
Strenge wetten zijn allemaal tegengewerkt.
Zelfs de laatste asielwet nog uit de hoed van pvv is weggestemd door D66 terwijl ze pvv framen dat gedaan te hebben door slinks juist waar het om gaat proberen aan te passen.
We weten het allemaal, D66 wou nooit een harder beleid
Vakman pur sang
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:28:27 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220895137
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daarom vind ik het ook zo bizar dat allerlei rechtse partijen er nog steeds moeite mee hebben als nieuwkomers willen werken en integreren. Of nieuwe stelsels willen introduceren waarbij mensen decennialang tweederangsburgers blijven die echt, heus, ooit weer gaan vertrekken…
Doen ze zelf niet.
Zat welkom in mijn landers en banen voor ze. Toch de keuze maken in de oude gemeenschap te blijven en uit de staatsruif te blijven vreten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220895165
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:49 schreef KareldeStoute het volgende:
Leuk en aardig. Maar waarom heeft ons vorige kabinet, met een ruime meerderheid voor allerlei uiterst rechtse gekkigheid, dan niet geleverd?
Omdat die lafbek van een Omtzigt z'n keutel introk omdat het allemaal ineens te streng zou zijn.
pi_220895463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doen ze zelf niet.
Zat welkom in mijn landers en banen voor ze. Toch de keuze maken in de oude gemeenschap te blijven en uit de staatsruif te blijven vreten.
Dat ze nu sneller in het proces mogen werken komt door rechterlijke uitspraken. De regeringen hebben dat steeds geprobeerd te frustreren.
En je ziet gelijk dat dat werkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:53 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Omdat die lafbek van een Omtzigt z'n keutel introk omdat het allemaal ineens te streng zou zijn.
Het was natuurlijk inhoudelijk ook een prutspakket.
pi_220895872
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat ze nu sneller in het proces mogen werken komt door rechterlijke uitspraken. De regeringen hebben dat steeds geprobeerd te frustreren.
En je ziet gelijk dat dat werkt.
[..]
Het was natuurlijk inhoudelijk ook een prutspakket.
Liever wat prutsen maar wel in de goede richting dan dit.
En dan de schuld bij normale Nederlanders neergooien: jullie radicaliseren, toename polarisatie en die bullshit.

Mag het ook niet meer horen.
Vakman pur sang
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:53:24 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220895876
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Liever wat prutsen maar wel in de goede richting dan dit.
En dan de schuld bij normale Nederlanders neergooien: jullie radicaliseren, toename polarisatie en die bullshit.

Mag het ook niet meer horen.
Maatregelen die bij de rechter geen stand houden en dan kunnen we weer lekker klagen over dat de politiek niks doet was een leuke rubriek geweest.
Daarom wilde Sint Pieter maatregelen die wel stand gingen houden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:33:41 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220896114
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat ze nu sneller in het proces mogen werken komt door rechterlijke uitspraken. De regeringen hebben dat steeds geprobeerd te frustreren.
En je ziet gelijk dat dat werkt.
[..]
Het was natuurlijk inhoudelijk ook een prutspakket.
Hoe exact gaat dat die hordes gasten aan het werk zetten die alleen komen parasiteren?
Daarvoor heb je ook een bepaalde politieke wil nodig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:17 #188
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220896130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maatregelen die bij de rechter geen stand houden en dan kunnen we weer lekker klagen over dat de politiek niks doet was een leuke rubriek geweest.
Daarom wilde Sint Pieter maatregelen die wel stand gingen houden.
De activistische rechtspraak op dit dossier is een volgende struikelblok ja.
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:38:33 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220896140
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De activistische rechtspraak op dit dossier is een volgende struikelblok ja.
Die moeten de kleine lettertjes in al die verdragen gewoon opvolgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220896165
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:12 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Gelul.
Dat is een sterk argument. Ik denk er nu opeens anders over.
pi_220900185
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe exact gaat dat die hordes gasten aan het werk zetten die alleen komen parasiteren?
Daarvoor heb je ook een bepaalde politieke wil nodig.
Over welke “parasiterende hordes” heb je het concreet?
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 19:05:25 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220900193
Eritreeers enzo lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:07:48 #193
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220900208
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ok goed, we sturen ze daar heen. En dan? Ze mogen nog steeds niet terug naar hun landen, die willen ze niet. Blijven ze dan daar voor de rest van hun leven?
Als ze illegaal Europa binnen kunnen sluipen dan kunnen ze ook wel terug in hun eigen land komen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220900222
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ok goed, we sturen ze daar heen. En dan? Ze mogen nog steeds niet terug naar hun landen, die willen ze niet. Blijven ze dan daar voor de rest van hun leven?
Die landen kunnen hun inwoners gewoonweg niet weigeren, dat kan toch niet?
Vakman pur sang
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:17:31 #195
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220900248
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ok goed, we sturen ze daar heen. En dan? Ze mogen nog steeds niet terug naar hun landen, die willen ze niet. Blijven ze dan daar voor de rest van hun leven?
Die komen echt wel terug als ze dat zelf willen, natuurlijk. Al die landen die ze niet aannemen die kunnen ze ineens wel als toerist ontvangen, bijvoorbeeld.

Tevens heb je dan het signaal dat Gekke Henkie ze niet meer gaat bedbadbroden, met een geldbedrag sponsort om alsjeblieft toch weg te gaan of zelfs het vervoer regelt. Als je ergens via 10 landen hebt kunnen komen, dan heb jij aantoonbaar de vaardigheden om zelf je vervoer en verblijf te regelen.

Nu zijn er vast weer schrijnende gevallen van mensen die echt in de penarie zitten, geen kant op kunnen etc., maar daar is asiel dus voor bedoeld, welkom. Die komen dan door de procedure.

Het klinkt natuurlijk te simpel en mooi om waar te zijn, dus we zullen vast tegen haken en ogen aan gaan lopen, maar in de tussentijd heb je niet die aanzuigende werking en het totale onvermogen om er iets aan te doen.
pi_220900293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:05 schreef sp3c het volgende:
Eritreeers enzo lijkt me
Die blijken van dit cohort (vluchtelingen die in 2014 een verblijfsvergunning kregen) juist relatief goed te scoren.
https://www.ser.nl/nl/the(...)cijfers/arbeidsmarkt

quote:
Het aandeel statushouders met werk als voornaamste inkomstenbron loopt voor cohort 2014 gestaag op tot 38 procent negen jaar na het verkrijgen van de verblijfsvergunning. Voor de statushouders uit 2015 en 2016 zien we vergelijkbare patronen. Hoewel steeds meer statushouders een (deeltijd) baan hebben, leveren die banen vaak onvoldoende inkomsten op. Hierdoor kan een uitkering ook voor deze groep de voornaamste inkomstenbron zijn.

Bij personen uit Eritrea is dat nog een stuk hoger: 61 procent van de Eritreeërs die in Nederland verblijven heeft werk als belangrijkste inkomstenbron negen jaar na het verkrijgen van de verblijfsvergunning.
Nou waren dat denk ik ook vaak vrij jonge mannen in 2014, dan is de kans wel groter om aan het werk te komen dan voor veel andere groepen.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 19:26:58 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220900302
Breken ook de halve stad af als ze elkaar tegenkomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220900305
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die landen kunnen hun inwoners gewoonweg niet weigeren, dat kan toch niet?
Zeker wel. Daarnaast zijn er ook niet altijd functionerende regimes of überhaupt diplomatieke betrekkingen.
pi_220900311
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:26 schreef sp3c het volgende:
Breken ook de halve stad af als ze elkaar tegenkomen
Oh, problemen zijn er zeker. Maar dit lijken me nog niet echt parasiterende horden.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:31:44 #200
117098 Hathor
Effe niet
pi_220900333
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Oh, problemen zijn er zeker. Maar dit lijken me nog niet echt parasiterende horden.
Blijf lekker dromen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')