unsafequote:Op zondag 24 mei 2026 22:51 schreef Rnie het volgende:
Mag dit wel George? Als voorzitter van de GPDA zo gooien met je headrest op de baan?
Ik geef toe..quote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geniet van de telleurstelling van Russell, lekker man
Ah, dat zou kunnen. Daarom Hadjar er voorbij?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Ferrari double stack geprobeerd en Leclerd genaaid?
Ongetwijfeldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Ferrari double stack geprobeerd en Leclerd genaaid?
Die eet ik ookquote:Op zondag 24 mei 2026 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beter pak je een handje noten
[ afbeelding ]
Meer, bijna 3. Ow, wacht op ANT, ik dacht HAM.quote:
Hele slechte stop hamiquote:
Russell is kapot en uitgestaptquote:
Russell OUT.quote:
Grasmaaiers, prutteldepruttel, stop. Klaar.quote:
Antonelli mooi wat punten los van Sjors is op de lange termijn beter. Die jongen kan daar helemaal niet mee omgaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou, Anton nog uitvallen en hup Max
Ik zie George niet meer rijden.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets bijzonders.
Heel sarcastisch dat.
Had alleen wel 30 laps later moeten gebeuren, nu gaan hersencellen van kijkers weer afstervenquote:
Mja, maar als die vier jaar eerder in de F1 zat was die al achtvoudig WK hoor!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Antonelli mooi wat punten los van Sjors is op de lange termijn beter. Die jongen kan daar helemaal niet mee omgaan.
Ik vroeg me al af waarom er geen VSC meer in beeld stond terwijl ie reed alsof ie nog wasquote:
Even teruglezenquote:
Da's ook weer waar. Minimaal.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, maar als die vier jaar eerder in de F1 zat was die al achtvoudig WK hoor!
Laat Gerrit de bosmarmot met rust.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:54 schreef wdn het volgende:
Sorry Gerrit maar dit is de leukste race van het jaar![]()
en met een ruime marge
Kimi is nog jong genoeg daarvoor toch? Die zat vanuit de slipstream te mikken.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zie je goed
Klonk alsof er een handje knikkers in z'n motor was gegooid.
Met UKR?quote:
Laat zijn Britse paspoort zien.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kimi is nog jong genoeg daarvoor toch? Die zat vanuit de slipstream te mikken.
Alpine vindt zich op zondagen regelmatig op een plek terug waarin ze aanzienlijk sneller zijn dat de midfield teams, maar veel tekort komen om aan te sluiten bij de grote 4 teams.quote:
Tijd voor een safetycarquote:
Regie is wakker.quote:
Echt he.quote:
Wat doet Renault het goed hè met een Mercedes-motor?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alpine vindt zich op zondagen regelmatig op een plek terug waarin ze aanzienlijk sneller zijn dat de midfield teams, maar veel tekort komen om aan te sluiten bij de grote 4 teams.
Hooguit een reprimande ...quote:Op zondag 24 mei 2026 22:56 schreef wdn het volgende:
Is dat dan een gridstraf voor Russell? Of een geldstraf?
Red Bull.quote:
Hij is niet ah sparenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Is Max aan het sparen of werkt de M gewoon niet zo goed.
Hoop het ook. Of gewoon een warning.quote:
Gaat nu harder.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Leek mij ook ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:58 schreef Mano_ het volgende:
Foutje van Max? Een seconde verloren op Ant en Ham
Spaarkaarten van AH?quote:
Welk gevecht?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe vet is dit gevecht. Ik zag vorig jaar niet dit soort vette gevechten op deze baan.
achterblijvers gok ikquote:Op zondag 24 mei 2026 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Ik hoop een fikse duw, want dit is super gevaarlijk én asociaal.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop het ook. Of gewoon een warning.
Jawelquote:Op zondag 24 mei 2026 23:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hadjar nog steeds niet under investigation?
Dit, 2 strafpunten en 3 plekken gridstraf.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop een fikse duw, want dit is super gevaarlijk én asociaal.
Het is een Brit. Hooguit een geldboete of reprimande.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop een fikse duw, want dit is super gevaarlijk én asociaal.
Die dingen hebben ook wel iets met elkaar te maken. Hoe beter die auto is, hoe verder Verstappen uitloopt.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:00 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Max eindelijk een keer een goede 2e coureur in de RB gaat dat ding als een olietanker.....
Helaas.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Hadjar is aan het solliciteren voor de positie van minister of defence
Het gevecht tijdens deze race. Of kijk je nog naar de Indy 500?quote:
Ik ben voor lijfstraffenquote:Op zondag 24 mei 2026 23:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is een Brit. Hooguit een geldboete of reprimande.
Dat is al lang afgelopenquote:Op zondag 24 mei 2026 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gevecht tijdens deze race. Of kijk je nog naar de Indy 500?
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2026 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Kijk Russell gooit dat ding voor zich uit, voor het zelfde geldt stuitert dat ding naar rechts vol op de baan en knalt iemand er over ...... Kan je wel zeggen een reprimande, maar het is gewoon levensgevaarlijk en eerder geluk dan wijsheid dat het goed ging.
Waarom vraag je het dan?quote:
Helpt Max even. Dat is best aardigquote:
Niet zo over je vrouw praten zeg!quote:Op zondag 24 mei 2026 23:03 schreef Tijn het volgende:
Kheb zelf ook wel eens een naar geluid in de auto gehad, komt wel dichtbij zo.
VSC, vooruit.quote:
TemuLarenquote:
In je McLaren?quote:Op zondag 24 mei 2026 23:03 schreef Tijn het volgende:
Kheb zelf ook wel eens een naar geluid in de auto gehad, komt wel dichtbij zo.
Temurcedes.quote:
Omdat jij het erover hebt, terwijl dat gevecht al voorbij wasquote:
Omdat je niet zei over welk gevecht je het had en er dus al even geen gevecht meer ad gang wasquote:
Dat is wel een understatement.quote:
Welke dan?quote:Op zondag 24 mei 2026 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Er is een Nostradamus vraag beantwoord hierbij
Hadjar en Leclerc bedoelde ik uiteraard.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je niet zei over welk gevecht je het had en er dus al even geen gevecht meer ad gang was
zal wel after the race worden. En dan moet hij ff zijn paspoort laten zienquote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 13 INCIDENT INVOLVING CAR 6 (HAD) UNDER INVESTIGATION - MORE THAN ONE CHANGE OF DIRECTION (16:54:33)
6quote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Race met 5 uitvallers. Of was dat dat andere topic?
Het is jouw spelquote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beide denk ik.quote:
4 britten, 1 spanjaard, en 1 mexicaanquote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet de diva even steunen.quote:
Mwah hij heeft ergens mazzel dat de auto stuk ging anders had ie het niet gered en dat was dan duidelijk zichtbaar geweest.quote:
Waarom?quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist toch een partij zitten lachen, niet normaal.
Russell heeft zelden gepresteerd onder druk.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Russell staat wel stevig onder druk nu in het kampioenschap. Ben benieuwd hoe hij daar mee om zal gaan
oh, wattan?quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist toch een partij zitten lachen, niet normaal.
Welke race zit jij te kijken zeg.quote:
Oh dus je weet wel welk gevecht ik bedoelde.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat jij het erover hebt, terwijl dat gevecht al voorbij was
Of een gratis stop.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Als Hadjar nou Leclerc eraf beukt en weer 10 seconden krijgt, wint ie een plek gezien de 40 seconden die ie voor ligt op Colapinto
Eens, nu komt die er nog mooi mee weg, anders had die het op de baan in een direct gevecht verloren.quote:
Hopla!quote:
Ik nam aan Russell en Antonelli, maar ook dat andere gevecht was al voorbij en dat was nauwelijks een gevecht.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus je weet wel welk gevecht ik bedoelde.
quote:
quote:
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 24 mei 2026 23:10 schreef Rnie het volgende:
Los van die crappy F1 site, Is er een alternatief voor F1-dash.com ?
3,1 secquote:Op zondag 24 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Gat tussen Verstappen en Hamilton iets gegroeid
Iets.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Gat tussen Verstappen en Hamilton iets gegroeid
Nee het was al na de VSC van George. Hadjar en Leclerc dus.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik nqm aan Russell en Antonelli, maar ook dat andere gevecht was al voorbij en dat was nauwelijks een gevecht.
Ik hoop het.quote:
Whehehe. Hoop het nietquote:Op zondag 24 mei 2026 23:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Met Lewis er af en Leclerc and Hadjar op podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |