Welke dan?quote:Op zondag 24 mei 2026 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Er is een Nostradamus vraag beantwoord hierbij
Hadjar en Leclerc bedoelde ik uiteraard.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je niet zei over welk gevecht je het had en er dus al even geen gevecht meer ad gang was
zal wel after the race worden. En dan moet hij ff zijn paspoort laten zienquote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 13 INCIDENT INVOLVING CAR 6 (HAD) UNDER INVESTIGATION - MORE THAN ONE CHANGE OF DIRECTION (16:54:33)
6quote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Race met 5 uitvallers. Of was dat dat andere topic?
Het is jouw spelquote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beide denk ik.quote:
4 britten, 1 spanjaard, en 1 mexicaanquote:Op zondag 24 mei 2026 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet de diva even steunen.quote:
Mwah hij heeft ergens mazzel dat de auto stuk ging anders had ie het niet gered en dat was dan duidelijk zichtbaar geweest.quote:
Waarom?quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist toch een partij zitten lachen, niet normaal.
Russell heeft zelden gepresteerd onder druk.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Russell staat wel stevig onder druk nu in het kampioenschap. Ben benieuwd hoe hij daar mee om zal gaan
oh, wattan?quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist toch een partij zitten lachen, niet normaal.
Welke race zit jij te kijken zeg.quote:
Oh dus je weet wel welk gevecht ik bedoelde.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat jij het erover hebt, terwijl dat gevecht al voorbij was
Of een gratis stop.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Als Hadjar nou Leclerc eraf beukt en weer 10 seconden krijgt, wint ie een plek gezien de 40 seconden die ie voor ligt op Colapinto
Eens, nu komt die er nog mooi mee weg, anders had die het op de baan in een direct gevecht verloren.quote:
Hopla!quote:
Ik nam aan Russell en Antonelli, maar ook dat andere gevecht was al voorbij en dat was nauwelijks een gevecht.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus je weet wel welk gevecht ik bedoelde.
quote:
quote:
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 24 mei 2026 23:10 schreef Rnie het volgende:
Los van die crappy F1 site, Is er een alternatief voor F1-dash.com ?
3,1 secquote:Op zondag 24 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Gat tussen Verstappen en Hamilton iets gegroeid
Iets.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Gat tussen Verstappen en Hamilton iets gegroeid
Nee het was al na de VSC van George. Hadjar en Leclerc dus.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik nqm aan Russell en Antonelli, maar ook dat andere gevecht was al voorbij en dat was nauwelijks een gevecht.
Ik hoop het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |