unsafequote:Op zondag 24 mei 2026 22:51 schreef Rnie het volgende:
Mag dit wel George? Als voorzitter van de GPDA zo gooien met je headrest op de baan?
Ik geef toe..quote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geniet van de telleurstelling van Russell, lekker man
Ah, dat zou kunnen. Daarom Hadjar er voorbij?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Ferrari double stack geprobeerd en Leclerd genaaid?
Ongetwijfeldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Ferrari double stack geprobeerd en Leclerd genaaid?
Die eet ik ookquote:Op zondag 24 mei 2026 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beter pak je een handje noten
[ afbeelding ]
Meer, bijna 3. Ow, wacht op ANT, ik dacht HAM.quote:
Hele slechte stop hamiquote:
Russell is kapot en uitgestaptquote:
Russell OUT.quote:
Grasmaaiers, prutteldepruttel, stop. Klaar.quote:
Antonelli mooi wat punten los van Sjors is op de lange termijn beter. Die jongen kan daar helemaal niet mee omgaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou, Anton nog uitvallen en hup Max
Ik zie George niet meer rijden.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets bijzonders.
Heel sarcastisch dat.
Had alleen wel 30 laps later moeten gebeuren, nu gaan hersencellen van kijkers weer afstervenquote:
Mja, maar als die vier jaar eerder in de F1 zat was die al achtvoudig WK hoor!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Antonelli mooi wat punten los van Sjors is op de lange termijn beter. Die jongen kan daar helemaal niet mee omgaan.
Ik vroeg me al af waarom er geen VSC meer in beeld stond terwijl ie reed alsof ie nog wasquote:
Even teruglezenquote:
Da's ook weer waar. Minimaal.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, maar als die vier jaar eerder in de F1 zat was die al achtvoudig WK hoor!
Laat Gerrit de bosmarmot met rust.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:54 schreef wdn het volgende:
Sorry Gerrit maar dit is de leukste race van het jaar![]()
en met een ruime marge
Kimi is nog jong genoeg daarvoor toch? Die zat vanuit de slipstream te mikken.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zie je goed
Klonk alsof er een handje knikkers in z'n motor was gegooid.
Met UKR?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |