Denk het.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is allemaal voor @:Nattekat om op tijd hier weer te zijn.
Telt toch gewoon? Anders hebben ze straks niet genoeg brandstof.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Wel slim dat ze het voor de start doen, kost het geen extra rondjes
Verdomme weer geelquote:Op zondag 24 mei 2026 22:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is allemaal voor @:Nattekat om op tijd hier weer te zijn.
@Wetcatquote:Op zondag 24 mei 2026 22:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is allemaal voor @:Nattekat om op tijd hier weer te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, dacht dat ze pas gingen tellen vanaf de start?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Telt toch gewoon? Anders hebben ze straks niet genoeg brandstof.
De formatieronden van de totaal aantal ronden van de Grand Prix afgetrokken.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ze pas gingen tellen vanaf de start?
Echt een slapjanus, geen Wk-materiaal.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef Evenstar het volgende:
PIastri zeg gewoon wat je wil en doe het dan gewoon .... dan stomme mietjes gedoe.
Je hebt de GP van Miami niet gekeken?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef yvonne het volgende:
Dat wordt deze maand dus al 2x laat ja, F1 en ESF
Oude mensen horen al. te slapen hè @:bart2002
Oh ja. Ook laat en Nürburgringquote:Op zondag 24 mei 2026 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt de GP van Miami niet gekeken?
Racefanquote:
Poepstart.quote:
Voor mij was het ook zwaar als zieke.quote:
Koude bandjes.quote:
Die gaat contra, dat snap ik wel.quote:
Tja moeilijke keuzequote:
Mercedes gaat de long game spelen.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja moeilijke keuze
Blijf je rijden
Pakken ze je
Ow Norris ook binnen
Nee idd, logisch wel.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toch niet. Was snel weg, maar verder schiet die er niks mee op.
We are checking.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren tactics![]()
De strategie mensen van Ferrari ingehuurd?
Volgens de commentatoren is het nog maar een puber.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
Ow ow kimi
Die mag wel wat les van Max krijgen
Leave Piet Paulusma alonequote:Op zondag 24 mei 2026 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
McLaren had het weerbericht van Piet Paulusma
Hij komt er welquote:Op zondag 24 mei 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens de commentatoren is het nog maar een puber.
Idioten.
Daarom gaat het slecht bij McLaren.quote:
Als hij rus eraf jakkertquote:
Ja die was inmiddels wel droog geredenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen SC in de openingsronde, was de baan toch droog genoeg
Hij is een kampioen.quote:
Blokkeerde.quote:
Hij hoeft alleen maar George in te halen. Dan is m'n Fandom meteen over.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdelijk fan in ruil voor een vriendendienst zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |