Echt een slapjanus, geen Wk-materiaal.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef Evenstar het volgende:
PIastri zeg gewoon wat je wil en doe het dan gewoon .... dan stomme mietjes gedoe.
Je hebt de GP van Miami niet gekeken?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef yvonne het volgende:
Dat wordt deze maand dus al 2x laat ja, F1 en ESF
Oude mensen horen al. te slapen hè @:bart2002
Oh ja. Ook laat en Nürburgringquote:Op zondag 24 mei 2026 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt de GP van Miami niet gekeken?
Racefanquote:
Poepstart.quote:
Voor mij was het ook zwaar als zieke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |