Koude bandjes.quote:
Die gaat contra, dat snap ik wel.quote:
Tja moeilijke keuzequote:
Mercedes gaat de long game spelen.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja moeilijke keuze
Blijf je rijden
Pakken ze je
Ow Norris ook binnen
Nee idd, logisch wel.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toch niet. Was snel weg, maar verder schiet die er niks mee op.
We are checking.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren tactics![]()
De strategie mensen van Ferrari ingehuurd?
Volgens de commentatoren is het nog maar een puber.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
Ow ow kimi
Die mag wel wat les van Max krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |