Koude bandjes.quote:
Die gaat contra, dat snap ik wel.quote:
Tja moeilijke keuzequote:
Mercedes gaat de long game spelen.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja moeilijke keuze
Blijf je rijden
Pakken ze je
Ow Norris ook binnen
Nee idd, logisch wel.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toch niet. Was snel weg, maar verder schiet die er niks mee op.
We are checking.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren tactics![]()
De strategie mensen van Ferrari ingehuurd?
Volgens de commentatoren is het nog maar een puber.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
Ow ow kimi
Die mag wel wat les van Max krijgen
Leave Piet Paulusma alonequote:Op zondag 24 mei 2026 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
McLaren had het weerbericht van Piet Paulusma
Hij komt er welquote:Op zondag 24 mei 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens de commentatoren is het nog maar een puber.
Idioten.
Daarom gaat het slecht bij McLaren.quote:
Als hij rus eraf jakkertquote:
Ja die was inmiddels wel droog geredenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen SC in de openingsronde, was de baan toch droog genoeg
Hij is een kampioen.quote:
Blokkeerde.quote:
Hij hoeft alleen maar George in te halen. Dan is m'n Fandom meteen over.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdelijk fan in ruil voor een vriendendienst zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |