Leave Piet Paulusma alonequote:Op zondag 24 mei 2026 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
McLaren had het weerbericht van Piet Paulusma
Hij komt er welquote:Op zondag 24 mei 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens de commentatoren is het nog maar een puber.
Idioten.
Daarom gaat het slecht bij McLaren.quote:
Als hij rus eraf jakkertquote:
Ja die was inmiddels wel droog geredenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Maar geen SC in de openingsronde, was de baan toch droog genoeg
Hij is een kampioen.quote:
Blokkeerde.quote:
Hij hoeft alleen maar George in te halen. Dan is m'n Fandom meteen over.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdelijk fan in ruil voor een vriendendienst zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |