Kimi deed het al niet, maar gaat nooit meer voorzichtig zijn bij Russellquote:
En daarna weer lekker de schijnheilige spelen, naar Brits trekjequote:
🤨quote:
Dan krijgt Toto het aan z'n hart.quote:
Mja op die manier, Russell gaat het vies spelen vanaf nu. Hij heeft goed afgekeken bij Lewis.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kimi deed het al niet, maar gaat nooit meer voorzichtig zijn bij Russell
Die heeft ook het fittie Rosberg en Hamilton overleefdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |