Sooooow. Vette diss dit.quote:
Welke?quote:Op zondag 24 mei 2026 21:19 schreef mschol het volgende:
sinds eeuwigheid eens een film gekeken.. had nog een pathethuis kaart (kerstkado van bijna 2 jaar geleden)
ik had zin in wat simpels dus zootropolis 2 aangeslingerdquote:
Zolang het maar leuk wasquote:Op zondag 24 mei 2026 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had zin in wat simpels dus zootropolis 2 aangeslingerd
1 vond ik toendertijd wel geinig.. 2 was ook geinig, leuke referenties enzo
Hoe lang zijn dergelijke kaarten überhaupt bruikbaar, moet er ergens ook nog hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:19 schreef mschol het volgende:
sinds eeuwigheid eens een film gekeken.. had nog een pathethuis kaart (kerstkado van bijna 2 jaar geleden)
ik heb een pathe thuis 2 film cadeau kaart, die is 2 jaar geldigquote:Op zondag 24 mei 2026 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn dergelijke kaarten überhaupt bruikbaar, moet er ergens ook nog hebben
pijnlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Morgen de laatste extra vrije dag voor kerst
i knowquote:Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve kerst zit in NL alles in april-mei
Dat klinkt eigenlijk best sad haha. Niet dat ik er echt anders van ga worden. Morgen ging ik toch al niet naar de branderij.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve kerst zit in NL alles in april-mei
Ach. Komt goed.quote:
Ze zouden gewoon die feestdagen zelf vrij invulbaar moeten makenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve kerst zit in NL alles in april-mei
Wiequote:Op zondag 24 mei 2026 21:53 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer @:bomenverzameling
Eindelijk Rob ScheepersGod live gezien. Hij is echt goed! Kreeg de hele zaal plat
Ja dan ben je ook van het gezeik met dat suikerfeest afquote:Op zondag 24 mei 2026 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon die feestdagen zelf vrij invulbaar moeten maken
En carnavalquote:Op zondag 24 mei 2026 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook van het gezeik met dat suikerfeest af
Haags, Wereldgozer en ik noemen hem toch regelmatig hier. Vooral op vrijdag als zijn week in oneliners online staan of bij 538 is geweestquote:
Ik heb nog nooit mensen horen suggeren om van carnaval een verplichte vrije dag te maken, in tegenstelling tot wat de moslim huggers willenquote:
ik zit gewoon op mn bureaustoel hoor, ik ga nergens heenquote:
De enige belangrijke vrije dag vind ik 5 mei, maar die doen ze dan maar eens per 5 jaarquote:Op zondag 24 mei 2026 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mensen horen suggeren om van carnaval een verplichte vrije dag te maken, in tegenstelling tot wat de moslim huggers willen
Ja dat vind ik dan ook weer lame. Dat vind ik wel idd een belangrijke dag. Al die Christelijke feestdagen zeggen me ook gewoon zo weinig.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige belangrijke vrije dag vind ik 5 mei, maar die doen ze dan maar eens per 5 jaar
Ik ben het nu al vergetenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
Ik ben volgend jaar weer vergeten wat Pinksteren is.
kakquote:Op zondag 24 mei 2026 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit gewoon op mn bureaustoel hoor, ik ga nergens heen
Ik weet het nu al niet meer en ik hoef het als ongelovige ook niet te wetenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
Ik ben volgend jaar weer vergeten wat Pinksteren is.
dan issie toch opgestaan?quote:
Neequote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dan issie toch opgestaan?
hemelvaart is het kruisigen..
dan 40 dagen later staattie weer op?
ofzo?
Nee volgens mij was het de releasedate van de bijbelquote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dan issie toch opgestaan?
hemelvaart is het kruisigen..
dan 40 dagen later staattie weer op?
ofzo?
Nee. Hij is opgestaan na het kruisigenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dan issie toch opgestaan?
hemelvaart is het kruisigen..
dan 40 dagen later staattie weer op?
ofzo?
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het de releasedate van de bijbel
quote:Met Pinksteren vieren christenen de 'uitstorting van de Heilige Geest'. Volgens het Bijbelse verhaal daalde de Heilige Geest neer over de volgelingen (apostelen) van Jezus. Dit wordt gezien als het moment waarop het christendom zich begon te verspreiden over de wereld.
Ja wat ik zeg dusquote:
Mooi, dan ben ik nooit vrij.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:04 schreef mschol het volgende:
opzich mogen alle religieuze vrije dagen best opgeheven worden en die vrije dagen als extra vrije dagen te geven
dat doe je zelf he? je kan gewoon zeggen ik ben vrijquote:Op zondag 24 mei 2026 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik nooit vrij.
O wacht.
Ja maar dat kost geld.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe je zelf he? je kan gewoon zeggen ik ben vrij
Opwekking vd bevallingquote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef Ama het volgende:
Ik legde ook vandaag pas de link dat Opwekking tijdens Pinksteren is.![]()
Klinkt als een emmer water over mensen gooienquote:
Opwekking is een Christelijk gebeuren tijdens Pinksteren in Biddinghuizen.quote:
strikt genomen kost elke vrije dag, verplicht of niet, geld danquote:
Maar wat wekken ze dan opquote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Opwekking is een Christelijk gebeuren tijdens Pinksteren in Biddinghuizen.
Wat voor replies??quote:Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ook worden OoO-replies serieus slecht gelezen.
Out of office.quote:
Ja dat welquote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
strikt genomen kost elke vrije dag, verplicht of niet, geld dan
Ziet er wel dichtbij uit, als je tenminste dat met die palmbomen bedoeltquote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Karzai het volgende:
Ik ben verdeaald hoor
in de verte waar ik naartoe wil
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad gewoon dom van die andere mensen... of ja eerderquote:Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Out of office.
En ik heb het ook in m'n signature in m'n e-mails staan als ik er op een bepaalde dag niet ben.
Hier hebben we geen verplichte dagen. Ik neem de vrijdag na Hemelvaart wel altijd vrij. Lekker lang weekend.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb ook een schijthekel aan die 'verplichte' ATV dagen die wij hebben zoals vrijdag na Hemelvaart en Goede vrijdag
De F1 is ook bezigquote:
truequote:Op zondag 24 mei 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welmaar met kerst en Pasen is alles toch dicht.
Ik vind het best vermakelijk vandaag...quote:
Ja er gebeurt meer dan verwachtquote:Op zondag 24 mei 2026 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best vermakelijk vandaag...
Die man moest iets van de baan rapen.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ziet eruit als iets wat niet mag gebeuren
aha, dat scheelt ietsquote:Op zondag 24 mei 2026 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die man moest iets van de baan rapen.
Er was op dat moment al een virtuel safety car, dus reden de wagens niet op hoge snelheid
Zijn eerste van het jaarquote:
Lekker hitte.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was door de racedrukte vergeten m'n ramen open te doen tot 22:15
Zonder briesje koelt het nog niet echt afquote:Op zondag 24 mei 2026 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was door de racedrukte vergeten m'n ramen open te doen tot 22:15
Een warme werkt beterquote:Op zondag 24 mei 2026 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga wel even snel een koude douche nemen.
Lauw.quote:
Kort maar krachtig zoals altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |