Sooooow. Vette diss dit.quote:
Welke?quote:Op zondag 24 mei 2026 21:19 schreef mschol het volgende:
sinds eeuwigheid eens een film gekeken.. had nog een pathethuis kaart (kerstkado van bijna 2 jaar geleden)
ik had zin in wat simpels dus zootropolis 2 aangeslingerdquote:
Zolang het maar leuk wasquote:Op zondag 24 mei 2026 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had zin in wat simpels dus zootropolis 2 aangeslingerd
1 vond ik toendertijd wel geinig.. 2 was ook geinig, leuke referenties enzo
Hoe lang zijn dergelijke kaarten überhaupt bruikbaar, moet er ergens ook nog hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:19 schreef mschol het volgende:
sinds eeuwigheid eens een film gekeken.. had nog een pathethuis kaart (kerstkado van bijna 2 jaar geleden)
ik heb een pathe thuis 2 film cadeau kaart, die is 2 jaar geldigquote:Op zondag 24 mei 2026 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn dergelijke kaarten überhaupt bruikbaar, moet er ergens ook nog hebben
pijnlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Morgen de laatste extra vrije dag voor kerst
i knowquote:Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve kerst zit in NL alles in april-mei
Dat klinkt eigenlijk best sad haha. Niet dat ik er echt anders van ga worden. Morgen ging ik toch al niet naar de branderij.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve kerst zit in NL alles in april-mei
Ach. Komt goed.quote:
Ze zouden gewoon die feestdagen zelf vrij invulbaar moeten makenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve kerst zit in NL alles in april-mei
Wiequote:Op zondag 24 mei 2026 21:53 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer @:bomenverzameling
Eindelijk Rob ScheepersGod live gezien. Hij is echt goed! Kreeg de hele zaal plat
Ja dan ben je ook van het gezeik met dat suikerfeest afquote:Op zondag 24 mei 2026 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon die feestdagen zelf vrij invulbaar moeten maken
En carnavalquote:Op zondag 24 mei 2026 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook van het gezeik met dat suikerfeest af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |