abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 18:52:18 #1
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878723


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220878724
:9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:54:00 #3
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878744
Kip buikspek? :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 18:54:30 #4
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878750
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Kip buikspek? :o
A jawel joh lagge togg :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 18:54:33 #5
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220878752
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Kip buikspek? :o
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220878761
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie is :{w

Krokante buikspek had ik vorige week bij de Filipijn :9~ maar dat is geen afhaal
Oooh solly meneel. Extla kip kellie voor meneel. Met kloepoek.
-XOXO-
pi_220878768
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef essnhills het volgende:

[..]
Altijd een goede gedachtengang natuurlijk

Centrum rechts van xe afgelopen decennia heeft alles verkloot. Laten we steeds rechtser gaan stemmen. Dat helpt vast |:)
geen idee, ik dacht dat we meer centrum links waren afgelopen decennia

#geenkaasgegetenvanpolitiek
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 18:56:53 #8
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878772
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
A jawel joh lagge togg :P
Ja maar dat bestaat toch helemaal niet :o

Wel even gezocht wat nummer 34 hier is, tomatensloep ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220878773
spek? :9
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 18:57:36 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878783
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja maar dat bestaat toch helemaal niet :o

Wel even gezocht wat nummer 34 hier is, tomatensloep ...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220878791
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja maar dat bestaat toch helemaal niet :o

Wel even gezocht wat nummer 34 hier is, tomatensloep ...
hier is dat Sa Cha Ngau (gesneden ossenhaas in barbeque vissaus)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 19:00:04 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878798
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:58 schreef mschol het volgende:

[..]
hier is dat Sa Cha Ngau (gesneden ossenhaas in barbeque vissaus)
Hier zitten we met 34 al in de combinatiegerechten _O_

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 19:00:40 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220878809
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hier zitten we met 34 al in de combinatiegerechten _O_

[ afbeelding ]
Nr 34 hier is Mie Fan met garnalen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 19:01:18 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878815
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hier zitten we met 34 al in de combinatiegerechten _O_

[ afbeelding ]
Staan hier ook gewoon 190 gerechten op de kaart :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 19:01:57 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878823
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat ding is wel ontploft, toen ik hem plantte was het maar een klein plantje en inmiddels is die ruim 2 meter hoog

[ afbeelding ]
daarom zit die kraan zeker omgekeerd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 19:02:19 #16
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220878829
De chinees hier heeft loempia babi pangang :9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 19:03:46 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878850
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
De chinees hier heeft loempia babi pangang :9
Hier een kipkerrie loempia :9 En die kun je ook nog off-menu als speciaal bestellen. Dan krijg je er nog saté, gebakken ei en gebakken banaan bij :9
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 19:03:48 #18
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878851
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Staan hier ook gewoon 190 gerechten op de kaart :') _O-
Eigenlijk wel klote. Dat zou gewoon landelijk gelijkgetrokken moeten worden. Dat communiceert veel makkelijker. Dan kunnen we ook veel makkelijker zeggen "ik eet vanavond de eerste 6 priemgetallen!" "Oh ik neem alleen maar oneven kwadraten!" En dan weet iedereen wat er bedoeld wordt :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 19:04:46 #19
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220878870
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier een kipkerrie loempia :9 En die kun je ook nog off-menu als speciaal bestellen. Dan krijg je er nog saté, gebakken ei en gebakken banaan bij :9
Gebakken banaan :9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 24 mei 2026 @ 19:06:10 #20
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878883
POLL
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 19:06:32 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220878888
nummer 34


of


of iets verder weg

de buur van die iets verderweg gaat van 27 naar 41...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 19:06:50 #22
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220878895
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eigenlijk wel klote. Dat zou gewoon landelijk gelijkgetrokken moeten worden. Dat communiceert veel makkelijker. Dan kunnen we ook veel makkelijker zeggen "ik eet vanavond de eerste 6 priemgetallen!" "Oh ik neem alleen maar oneven kwadraten!" En dan weet iedereen wat er bedoeld wordt :P
Die nummertjes boeien met weinig, ik bestel gewoon het gerecht bij naam, ga een beetje cijfertjes lopen opdrammen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 19:08:07 #23
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878905
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[poll=9919]
Er is niet echt een JOuw chinees voor mij. Ik bestel dat zelden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 19:09:06 #24
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220878912
Ik ben hier nog niet naar de Chinees geweest :P
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 19:10:43 #25
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878927
Bij de Chinees waar ik de laatste keer besteld heb, zie ik geen numeltjes op de kaalt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 19:12:11 #26
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878937
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij de Chinees waar ik de laatste keer besteld heb, zie ik geen numeltjes op de kaalt
Dat is echt heel laal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 19:12:52 #27
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878944
34 is hier Kerrysoep
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 19:13:34 #28
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220878952
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:12 schreef Koen66 het volgende:
34 is hier Kerrysoep
Dan moet je Bijgerecht stemmen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 19:13:47 #29
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878957
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dan moet je Bijgerecht stemmen.
DONE
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 19:14:42 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220878971
34 is hier Tjap Tjoy en Ajam Pangang met nasi of bami.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 19:15:50 #31
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220878986
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:12 schreef Koen66 het volgende:
34 is hier Kerrysoep
Kellysoep

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 19:15:54 #32
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878987
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
34 is hier Tjap Tjoy en Ajam Pangang met nasi of bami.
Wel heel random
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 24 mei 2026 @ 19:16:13 #33
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220878990
Oh een combi gerecht :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220879002


*G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze zondag 24 mei 2026 @ 19:17:59 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879006
Ik was even in slaap gevallen. :') Veel eten met dit weer maakt me echt vies lui.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 19:18:03 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879009
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Kellysoep

[ afbeelding ]
Die wilden veel mannen wel even soepen ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 19:18:32 #37
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220879012
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:17 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]

*G*
Slang! Nee dat is een specialistisch gerecht :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 19:19:24 #38
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220879025
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik was even in slaap gevallen. :') Veel eten met dit weer maakt me echt vies lui.
Warmte is altijd dubbel, je wordt er lui van maar lekker slapen ho maar meestal
Same shit, different day
SC hopper present
  roze zondag 24 mei 2026 @ 19:20:21 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879033
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Warmte is altijd dubbel, je wordt er lui van maar lekker slapen ho maar meestal
Ik kan vannacht wel prima slapen denk ik.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 19:20:56 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220879036
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die wilden veel mannen wel even soepen ja.
En een landgenoot van ons, is dat uiteindelijk gelukt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 19:22:21 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879046
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
En een landgenoot van ons, is dat uiteindelijk gelukt
Helaas gaat het nu minder goed met haar ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 19:23:21 #42
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220879052
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Helaas gaat het nu minder goed met haar ;(
Dat klopt helaas ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 24 mei 2026 @ 19:28:41 #43
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220879076
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die wilden veel mannen wel even soepen ja.
Soepen? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 19:30:36 #44
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220879083
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Slang! Nee dat is een specialistisch gerecht :P
https://m.youtube.com/shorts/3amG4XEfcLw?ra=m
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 19:31:10 #45
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220879087
Omfg im so bored |:(
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 19:31:25 #46
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220879089
Mogen we al naar bed :O
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 19:34:18 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220879101
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Mogen we al naar bed :O
Nee, de F1 is pas om 22.00 uur
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze zondag 24 mei 2026 @ 19:35:54 #48
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879113
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Mogen we al naar bed :O
Ik hou je niet tegen. :o
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 19:41:42 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220879136
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Mogen we al naar bed :O
Ja.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 19:41:57 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220879139
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee, de F1 is pas om 22.00 uur
Gaan we toch niet kijken. :N
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 19:44:53 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220879154
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gaan we toch niet kijken. :N
Ik heb er al voor betaald
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 19:45:41 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220879160
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb er al voor betaald
dan mag je er op stampen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 19:45:51 #53
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220879162
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb er al voor betaald
Dat is zonde van het geld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 19:45:53 #54
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879163
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb er al voor betaald
Natte race genot.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 19:46:41 #55
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220879169
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Mogen we al naar bed :O
Uurtje nog :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 19:46:50 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220879172
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:45 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan mag je er op stampen
Gaat zo lastig met een digitaal product
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 19:47:18 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879176
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gaat zo lastig met een digitaal product
Kicken dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 19:48:39 #58
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220879185
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Uurtje nog :P
Doe normaal joh, ik zit net aan mijn toetje :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 19:51:59 #59
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220879205
Ik heb nou al zin om morgenochtend wakker te worden met het idee dat ik WEER vrij ben _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 19:54:27 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879215
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Doe normaal joh, ik zit net aan mijn toetje :{w
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 20:00:51 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220879257
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nou al zin om morgenochtend wakker te worden met het idee dat ik WEER vrij ben _O_
Om 5 uur?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:03:06 #62
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220879277
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Om 5 uur?
Nou wel vrij vroeg waarschijnlijk ja :P Nog even lopen voordat het warm wordt :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 20:03:11 #63
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220879279
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee, de F1 is pas om 22.00 uur
Oh ja dat ook nog. Wordt vast een saaie optocht
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 20:15:03 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220879375
Superswipe gekregen in Bumble. Wat is deze :o

Ik heb veel te veel succes dit weekend, begint een beetje eng te worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 20:16:54 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220879384
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Superswipe gekregen in Bumble. Wat is deze :o

Ik heb veel te veel succes dit weekend, begint een beetje eng te worden.
Dan zeg je gewoon
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Dat is wel weer genoeg, terug in je hok.
Lost het zo op ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 20:17:33 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220879391
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dan zeg je gewoon
[..]
Lost het zo op ^O^
Dat zeg ik enkel tegen jou.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:17:57 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879394
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Superswipe gekregen in Bumble. Wat is deze :o

Ik heb veel te veel succes dit weekend, begint een beetje eng te worden.
Regel eerst maar een date.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:21:04 #68
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220879414
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Regel eerst maar een date.
En een vervolgdate.
Tap tap tap
pi_220879438
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Regel eerst maar een date.
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En een vervolgdate.
:o
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 20:24:00 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220879443
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En een vervolgdate.
Weten we ook meteen waar jij je geld op ingelegd hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 20:24:43 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879449
Ik zeg het nogmaals: ik gun NK een leuke vrouw O+

Maar wel tijd voor actie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 20:29:06 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220879475
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zeg ik enkel tegen jou.
Had je al opgemerkt hoeveel effect dat heeft? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:29:15 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879476
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]
[..]
:o
Ja het wordt pas succesvol als er een date is.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 20:29:46 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220879477
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Had je al opgemerkt hoeveel effect dat heeft? :?
Je zit nu in je hok, dus best veel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 20:33:09 #75
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220879492
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weten we ook meteen waar jij je geld op ingelegd hebt.
Ik heb vertrouwen in je.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 20:34:23 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879501
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb vertrouwen in je.
Ahw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 20:35:16 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220879510
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja het wordt pas succesvol als er een date is.
Als die leuke match nog op me reageert ga ik heel erg m'n best doen om daar een date uit te slepen :o

En die Zeeuwse klikt het ook wel redelijk mee, dus daar ga ik ook wel een poging doen tot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 20:35:33 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220879514
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb vertrouwen in je.
O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 20:36:00 #79
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879519
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als die leuke match nog op me reageert ga ik heel erg m'n best doen om daar een date uit te slepen :o

En die Zeeuwse klikt het ook wel redelijk mee, dus daar ga ik ook wel een poging doen tot.
Gewoon doen! Wat heb je te verliezen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:36:35 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879528
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gewoon doen! Wat heb je te verliezen?
Sowieso kan iemand in het echt al heel anders overkomen.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:36:42 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879529
Dat kan zowel negatief als positief uitpakken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 20:38:00 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879539
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Sowieso kan iemand in het echt al heel anders overkomen.
Dan heb je die persoon wel ontmoet. Verder eens:
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:36 schreef Ama het volgende:
Dat kan zowel negatief als positief uitpakken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 20:38:19 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220879541
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Sowieso kan iemand in het echt al heel anders overkomen.
Op basis van hoe de chat nu loopt zou dat eerder positief zijn. Het klikt, maar ik heb wel lichte twijfels. Maar ik weet ook dat zo'n chat niets zegt verder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220879586
Waars ballie? :{
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:44:37 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879590
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:44 schreef Modus het volgende:
Waars ballie? :{
Die vind ons niet meer zo leuk volgens mij. ;(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:46:02 #86
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220879603
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Die vind ons niet meer zo leuk volgens mij. ;(
Ik zie een trend.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 20:46:09 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879604
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Die vind ons niet meer zo leuk volgens mij. ;(
Of die Iraniër is terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220879607
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Die vind ons niet meer zo leuk volgens mij. ;(
Wat hebben we gedaan?
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:46:36 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879611
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zie een trend.
Ik helaas ook.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:47:19 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879617
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Wat hebben we gedaan?
Geen idee maar ze zei laatst dat er niet specifiek iets anders is nu daar in Thailand dus maak ik de conclusie dat ze het hier een beetje zat is? :p
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:47:49 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879620
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Of die Iraniër is terug.
Toen kon ze ook prima FOK!ken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 20:48:59 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879631
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Toen kon ze ook prima FOK!ken.
Of ze is met hem aan het fokken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:50:10 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879641
Pff kan nog geen kaartjes kopen voor Scary Movie. :(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:50:51 #94
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220879646
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
Pff kan nog geen kaartjes kopen voor Scary Movie. :(
Verkoop moet nog beginnen, of een ander probleem??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:51:38 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879649
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Verkoop moet nog beginnen, of een ander probleem??
Ja kan meestal pas een week van te voren hier bij de bioscoop.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 20:51:52 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879653
En 5 juni komt die in de bioscoop.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:58:39 #97
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220879693
Ik had pizza. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:05:59 #98
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220879763
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:51 schreef Ama het volgende:
En 5 juni komt die in de bioscoop.
Ruimt die het dan wel zelf op :B
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zondag 24 mei 2026 @ 21:07:26 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220879774
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:05 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ruimt die het dan wel zelf op :B
Oke Stig.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 21:07:53 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220879777
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Oke Stig.
Zeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')