Dat is echt heel laal.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij de Chinees waar ik de laatste keer besteld heb, zie ik geen numeltjes op de kaalt
Wel heel randomquote:Op zondag 24 mei 2026 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
34 is hier Tjap Tjoy en Ajam Pangang met nasi of bami.
Die wilden veel mannen wel even soepen ja.quote:
Slang! Nee dat is een specialistisch gerechtquote:
Warmte is altijd dubbel, je wordt er lui van maar lekker slapen ho maar meestalquote:Op zondag 24 mei 2026 19:17 schreef Ama het volgende:
Ik was even in slaap gevallen.Veel eten met dit weer maakt me echt vies lui.
Ik kan vannacht wel prima slapen denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Warmte is altijd dubbel, je wordt er lui van maar lekker slapen ho maar meestal
En een landgenoot van ons, is dat uiteindelijk geluktquote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wilden veel mannen wel even soepen ja.
Helaas gaat het nu minder goed met haarquote:Op zondag 24 mei 2026 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En een landgenoot van ons, is dat uiteindelijk gelukt
Dat klopt helaas jaquote:Op zondag 24 mei 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas gaat het nu minder goed met haar
Soepen?quote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wilden veel mannen wel even soepen ja.
https://m.youtube.com/shorts/3amG4XEfcLw?ra=mquote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slang! Nee dat is een specialistisch gerecht
Nee, de F1 is pas om 22.00 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |