SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oooh solly meneel. Extla kip kellie voor meneel. Met kloepoek.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet weten dat kip kerrie mijn standaard optie is![]()
Krokante buikspek had ik vorige week bij de Filipijnmaar dat is geen afhaal
geen idee, ik dacht dat we meer centrum links waren afgelopen decenniaquote:Op zondag 24 mei 2026 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd een goede gedachtengang natuurlijk
Centrum rechts van xe afgelopen decennia heeft alles verkloot. Laten we steeds rechtser gaan stemmen. Dat helpt vast
Ja maar dat bestaat toch helemaal nietquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat bestaat toch helemaal niet
Wel even gezocht wat nummer 34 hier is, tomatensloep ...
hier is dat Sa Cha Ngau (gesneden ossenhaas in barbeque vissaus)quote:Op zondag 24 mei 2026 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat bestaat toch helemaal niet
Wel even gezocht wat nummer 34 hier is, tomatensloep ...
Hier zitten we met 34 al in de combinatiegerechtenquote:Op zondag 24 mei 2026 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is dat Sa Cha Ngau (gesneden ossenhaas in barbeque vissaus)
Nr 34 hier is Mie Fan met garnalen.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier zitten we met 34 al in de combinatiegerechten![]()
[ afbeelding ]
Staan hier ook gewoon 190 gerechten op de kaartquote:Op zondag 24 mei 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier zitten we met 34 al in de combinatiegerechten![]()
[ afbeelding ]
daarom zit die kraan zeker omgekeerd.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding is wel ontploft, toen ik hem plantte was het maar een klein plantje en inmiddels is die ruim 2 meter hoog
[ afbeelding ]
Hier een kipkerrie loempiaquote:Op zondag 24 mei 2026 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
De chinees hier heeft loempia babi pangang
Eigenlijk wel klote. Dat zou gewoon landelijk gelijkgetrokken moeten worden. Dat communiceert veel makkelijker. Dan kunnen we ook veel makkelijker zeggen "ik eet vanavond de eerste 6 priemgetallen!" "Oh ik neem alleen maar oneven kwadraten!" En dan weet iedereen wat er bedoeld wordtquote:Op zondag 24 mei 2026 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan hier ook gewoon 190 gerechten op de kaart![]()
Gebakken banaanquote:Op zondag 24 mei 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een kipkerrie loempiaEn die kun je ook nog off-menu als speciaal bestellen. Dan krijg je er nog saté, gebakken ei en gebakken banaan bij
Die nummertjes boeien met weinig, ik bestel gewoon het gerecht bij naam, ga een beetje cijfertjes lopen opdrammenquote:Op zondag 24 mei 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk wel klote. Dat zou gewoon landelijk gelijkgetrokken moeten worden. Dat communiceert veel makkelijker. Dan kunnen we ook veel makkelijker zeggen "ik eet vanavond de eerste 6 priemgetallen!" "Oh ik neem alleen maar oneven kwadraten!" En dan weet iedereen wat er bedoeld wordt
Er is niet echt een JOuw chinees voor mij. Ik bestel dat zeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |