Opwekking vd bevallingquote:Op zondag 24 mei 2026 22:15 schreef Ama het volgende:
Ik legde ook vandaag pas de link dat Opwekking tijdens Pinksteren is.![]()
Klinkt als een emmer water over mensen gooienquote:
Opwekking is een Christelijk gebeuren tijdens Pinksteren in Biddinghuizen.quote:
strikt genomen kost elke vrije dag, verplicht of niet, geld danquote:
Maar wat wekken ze dan opquote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Opwekking is een Christelijk gebeuren tijdens Pinksteren in Biddinghuizen.
Wat voor replies??quote:Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ook worden OoO-replies serieus slecht gelezen.
Out of office.quote:
Ja dat welquote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
strikt genomen kost elke vrije dag, verplicht of niet, geld dan
Ziet er wel dichtbij uit, als je tenminste dat met die palmbomen bedoeltquote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Karzai het volgende:
Ik ben verdeaald hoor
in de verte waar ik naartoe wil
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad gewoon dom van die andere mensen... of ja eerderquote:Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Out of office.
En ik heb het ook in m'n signature in m'n e-mails staan als ik er op een bepaalde dag niet ben.
Hier hebben we geen verplichte dagen. Ik neem de vrijdag na Hemelvaart wel altijd vrij. Lekker lang weekend.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb ook een schijthekel aan die 'verplichte' ATV dagen die wij hebben zoals vrijdag na Hemelvaart en Goede vrijdag
De F1 is ook bezigquote:
truequote:Op zondag 24 mei 2026 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welmaar met kerst en Pasen is alles toch dicht.
Ik vind het best vermakelijk vandaag...quote:
Ja er gebeurt meer dan verwachtquote:Op zondag 24 mei 2026 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best vermakelijk vandaag...
Die man moest iets van de baan rapen.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ziet eruit als iets wat niet mag gebeuren
aha, dat scheelt ietsquote:Op zondag 24 mei 2026 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die man moest iets van de baan rapen.
Er was op dat moment al een virtuel safety car, dus reden de wagens niet op hoge snelheid
Zijn eerste van het jaarquote:
Lekker hitte.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was door de racedrukte vergeten m'n ramen open te doen tot 22:15
Zonder briesje koelt het nog niet echt afquote:Op zondag 24 mei 2026 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was door de racedrukte vergeten m'n ramen open te doen tot 22:15
Een warme werkt beterquote:Op zondag 24 mei 2026 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga wel even snel een koude douche nemen.
Lauw.quote:
Kort maar krachtig zoals altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |